برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

لنز دوربین سونی Sony Lens FE 24-70mm f4 ZA OSS

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لنز دوربین سونی Sony Lens FE 24-70mm f4 ZA OSS کد 11903 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لنز دوربین عکاسی سونی 24-70 میلی متر Sony FE 24-70mm f4 ZA OSS Lens f4 ZA OSS یک لنز زوم همه کاره می باشد که در نوامبر 2013 رونمایی و روانه بازار گردید. این لنز که برای دوربین های فول فریم با مانت E طراحی شده است ، فاصله کانونی معادل 24 تا 70 میلیمتر داشته و برای عکاسی در زمینه های مختلف قابلیت استفاده دارد. لنز FE 24-70mm f4 ZA OSS دارای 426 گرم وزن با طول 95 و قطر 73 میلیمتر می بشد. این وزن سبک و حجم کم سبب شده تا استفاده از آن برای مصارف روزانه و سفر بسیار آسان باشد. 
شرکت سونی در طراحی سیستم اپتیک FE 24-70mm f4 ZA OSS از 12 عدسی در 10 گروه استفاده نمود که در بین این عدسی ها وجود 5 عدسی از نوع Aspherical و یک عدسی ED موجب شده تا پراکندگی رنگی در آن به حداقل رسیده و موجب شارپنس لبه به لبه در تصاویر گردد. همچنین این لنز دارای پوشش سطحی T * زایس است تا شبح وارگی و فلر به حداقل برساند. به علاوه وجود یک دیافراگم 7 تیغه و کاملا مدور است که قادر است در پس زمینه های تار و ناواضح تصاویر ، بوکه هایی کاملا محو و گرد را ایجاد نموده و به زیبایی هرچه بیشتر آنها کمک نماید.
لنز FE 24-70mm f4 ZA OSS به یک موتور فوکوس اپتیکی بسیار قوی و پیشرفته مجهز می باشد که قادر است فوکوسی بسیار سربع و دقیق را در طول فاصله کانونی بر روی سوژه های مورد نظر انجام دهد. این موتور از نوع Stepper و داخلی بوده که همین امر استفاده از فیلتر را ر روی آن تسهیل می نماید. از دیگر مزایای لنز FE 24-70mm f4 ZA OSS وجود یک سیستم لرزشگیر قوی است که می تواند تکان های ناشی از حرکت دست و یا سرعت های پایین شاتر را به بهترین شکل اصلاح نماید. این سیستم لرزشگیر در حالت فیلمبرداری نیز فابل استفاده می باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره لنز دوربین عکاسی FE 24-70mm f4 ZA OSS دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه Ershaco.com لنز دوربین عکاسی سونی 24-70 میلی متر Sony FE 24-70mm f4 ZA OSS Lens f4 ZA OSS را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لنز دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات فیزیکی
ابعاد
73x95 میلیمتر
وزن
426 گرم
مشخصات فنی
نوع لنز
زوم
فاصله کانوني
24-70 میلیمتر
کمينه فاصله کانوني
8 تا 24 میلی متر
ماونت لنز
EF
کمينه نسبت کانوني
F4
بيشينه نسبت کانوني
F22
فوکوس خودکار
دارد
کمينه فاصله فوکوس
40 سانتیمتر
قابليت زوم
دارد
سيستم زوم
چرخشی - داخلی
سايز فيلتر
67 میلیمتر
لرزش گير تصوير
دارد
تعداد تيغه هاي ديافراگم
7
مخصوص دوربين شرکت
سونی
تعداد المنت هاي اپتيکي
12
تعداد گروه هاي اپتيکي
10
ميدان ديد قطری
84.1-34.3 درجه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم