برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

لنز دوربین پاناسونیک لومیکس Panasonic Lumix Lens G X Vario 35-100mm f/2.8 Asph

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لنز دوربین پاناسونیک لومیکس Panasonic Lumix Lens G X Vario 35-100mm f/2.8 Asph کد 11886 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لنز دوربین عکاسی پاناسونیک Panasonic Lumix G X Vario 35-100mm f/2.8 Asph Lens Lumix G X Vario 35-100mm f/2.8 Asph یک لنز تله فوتو است که برای دوربین های 4/3 پاناسونیک طراحی شده است و فاصله کانونی آن برابر با 35 تا 100 میلیمتر می باشد که معادل با دوربین های 35 میلیمتری با فاصله کانونی 70 تا 200 میلیمتر می باشد. این فاصله کانونی طولانی لنز Vario 35-100mm f/2.8 را برای عکاسی در زمینه های گوناگونی چون عکاسی پرتره و کلوزآپ تا عکاسی خبری و ورزشی به گزینه ای مناسب تبدیل ساخته است.
همچنین به دلیل داشتن سرعت های بالای شاتر نیز می تواند برای عکاسی از سوژه های متحرک و اکشن نیز مورد استفاده قرار بگیرد. طراحی ضد ترشح، ضد گرد و غبار و ضد انجماد این لنز ، امکان استفاده از آن را در شرایط بد آب و هوایی به آسانی میسر ساخته است. 
فناوری تثبیت کنده نوری که در لنز Vario 35-100mm f/2.8 بکار رفته است این امکان را فراهم می سازد که در لحظه ، بدون هیچ دقدقه ای ، بتوان عکسبرداری کرد. چراکه سیستم فوق پیشرفته لرزشگیر آن قادر است تمام تکان ها و لرزشرها را در لحظه اصلاح نموده و تصاویری بی نظیر را به کاربرانش ارائه دهد. با وجود این تکنولوژی دیگر نیازی به استفاده از سه پایه نخواهد بود و می توان به آسانی از تصاویر واقعی عکسبرداری کرد. همچنین وجود پوشش نانو بر روی عدسی های این لنز از ایجاد پدیده فلر و شبح وارگی جلوگیری نموده و تصاویری با کیفیت و وضوح بسیار بالا را حتی در محیط هایی با نور بسیار کم ، ارائه می دهد.
در لنز G X Vario 35-100mm f/2.8 Asph سیستم پشتیبانی به گونه ای طراحی شده است که هر آنچه برای ضبط با دوربین های LUMIX مورد نیاز است را در اختیار کاربرانش قرار وی دهد. این سیستم نه تنها تغییرات آرام دیافراگم را طوری انجام می دهد که در نوردهی جهش ناگهانی وجود نداشته باشد، بلکه یک طراحی بی صدا را برای ضبط ارتقا یافته صداهای صحنه نیز عرضه می کند. همچنین عملکرد فوکوس خودکار Vario 35-100mm f/2.8 می تواند در هنگام ضبط ویدیوهایی با کیفیت 4K نیز مورد استفاه قرار گیرد.
در طراحی سیستم اپتیک لنز G X Vario 35 100mm f/2.8 Asph از 18 عدسی در 13 گروه استفاده شده است که در این بین وجود 2 عدسی Ultra Extra-Low Dispersion و یک عدسی از نوع Ultra High Refractive Index Lens می تواند از اعوجاج جلوگیری نموده و موجب افزایش شارپنس لبه به لبه در تصاویر گردد. 
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره لنز دوربین عکاسی Lumix G X Vario 35-100mm f/2.8 Asph دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو لنز دوربین عکاسی پاناسونیک Panasonic Lumix G X Vario 35-100mm f/2.8 Asph Lens Lumix G X Vario 35-100mm f/2.8 Asph را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لنز دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات فیزیکی
ابعاد
67x100 میلیمتر
وزن
357 گرم
مشخصات فنی
نوع لنز
تله فوتو زوم
فاصله کانوني
70-200 میلیمتر
کمينه فاصله کانوني
50 تا 100 میلی متر
ماونت لنز
Micro Four Thirds
کمينه نسبت کانوني
F2.8
بيشينه نسبت کانوني
F22
فوکوس خودکار
دارد
کمينه فاصله فوکوس
80 سانتیمتر
فوکوس دستي در حالت خودکار
دارد
قابليت زوم
دارد
سيستم زوم
چرخشی
سايز فيلتر
58 میلیمتر
لرزش گير تصوير
دارد
تعداد تيغه هاي ديافراگم
7
مخصوص دوربين شرکت
پاناسونیک
تعداد المنت هاي اپتيکي
18
تعداد گروه هاي اپتيکي
13
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم