برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

لنز دوربین پاناسونیک لومیکس Panasonic Lumix Lens G X Vario 12-35mm f/2.8 Asph

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لنز دوربین پاناسونیک لومیکس Panasonic Lumix Lens G X Vario 12-35mm f/2.8 Asph کد 11884 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لنز دوربین عکاسی پاناسونیک لومیکس Panasonic Lumix G X Vario 12-35mm f/2.8 Asph Lens G X Vario 12-35mm f/2.8 Asph یک لنز زوم استاندارد از سری لنز های G پاناسونیک است که برای دوربین های 4/3 با ماونت MFT طراحی شده است.
لنز Vario 12-35mm f/2.8 در می 2012 به بازار جهانی معرفی گردید و در حقیقت نسل جدیدی از لنزهای پاناسونیک محسوب می گردد که برای دوربین های جدید و پیشرفته خود طراحی شده است. این لنز فاصله ی کانونی معادل با 12 تا 35 میلیمتر دارد که در حقیقت فاصله کانونی 34 تا 70 میلیمتر را در دوربین های غیر فول فریم پوشش می دهد. این فاصله امکان عکاسی را از تله نرمال تا متوسط میسر ساخته و برای عکاسی در زمینه های مختلفی چون مناظر طبیعی و فضاهای داخلی ساختمان مناسب می باشد. همچنین با استفاده از پوشش های پیشرفته ضد گرد و غبار ، ضد انجماد و ضد ترشحی که در Vario 12-35mm f/2.8 بکار رفته است ، می توان از این لنز در هر شرایط آب و هوایی استفاده نمود. 
فناوری تثبیت کنده نوری که در لنز Vario 12-35mm f/2.8  بکار رفته است این امکان را فراهم می سازد که در لحظه ، بدون هیچ دقدقه ای ، بتوان عکسبرداری کرد. چراکه سیستم فوق پیشرفته لرزشگیر MEGA در این لنز قادر است تمام تکان ها و لرزش ها را در لحظه اصلاح نموده و تصاویری بی نظیر را به کاربرانش ارائه دهد. با وجود این تکنولوژی دیگر نیازی به استفاده از سه پایه نخواهد بود و می توان به آسانی از تصاویر واقعی عکسبرداری کرد.
همچنین وجود پوشش نانو بر روی عدسی های این لنز از ایجاد پدیده فلر و شبح وارگی جلوگیری نموده و تصاویری با کیفیت و وضوح بسیار بالا را حتی در محیط هایی با نور بسیار کم ، ارائه می دهد. 
از دیگر مزایای لنز G X Vario 12-35mm f/2.8 Asph استفاده از یک سیستم فوکوس بسیار قوی است که می توان از آن در فیلمبرداری با کیفیت 4K نیز بهره برد زیرا قادر است فوکوسی به صورت خودکار و بسیار نرم و سریع را بر روی سوژه های مورد نظر انجام دهد.
در طراحی سیستم اپتیک لنز G X Vario 12-35mm f/2.8 Asph از 14 عدسی در 9 گروه استفاده شده است که در این بین وجود 4 عدسی غیر کروی ، یک عدسی Ultra Extra-Low Dispersion و یک عدسی از نوع Ultra High Refractive Index Lens علاوه بر کاهش وزن لنز ، می تواند از اعوجاج جلوگیری نموده و موجب افزایش شارپنس لبه به لبه در تصاویر گردد. 
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره لنز دوربین عکاسی Lumix G X Vario 12-35mm f/2.8 Asph دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو لنز دوربین عکاسی پاناسونیک لومیکس Panasonic Lumix G X Vario 12-35mm f/2.8 Asph Lens G X Vario 12-35mm f/2.8 Asph را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لنز دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات فیزیکی
ابعاد
74x68 میلیمتر
وزن
305 گرم
مشخصات فنی
نوع لنز
زوم
فاصله کانوني
12-35 میلیمتر
کمينه فاصله کانوني
8 تا 24 میلی متر
ماونت لنز
Micro Four Thirds
کمينه نسبت کانوني
F2.8
بيشينه نسبت کانوني
F22
فوکوس خودکار
دارد
کمينه فاصله فوکوس
20 سانتیمتر
فوکوس دستي در حالت خودکار
دارد
قابليت زوم
دارد
سيستم زوم
چرخشی
سايز فيلتر
58 میلیمتر
لرزش گير تصوير
دارد
تعداد تيغه هاي ديافراگم
7
مخصوص دوربين شرکت
پاناسونیک
تعداد المنت هاي اپتيکي
14
تعداد گروه هاي اپتيکي
9
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم