برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

لنز دوربین نیکون Nikon Lens AF-S 24-70mm f/2.8E ED VR

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لنز دوربین نیکون Nikon Lens AF-S 24-70mm f/2.8E ED VR کد 11882 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لنز دوربین عکاسی نیکون Nikon AF-S 24-70mm f/2.8E ED VR Lens AF-S 24-70mm f/2.8E ED VR در تابستان 2015 معرفی شد. این لنز که نسخه جدید تر لنز محبوب و پرفروش 70-24 شرکت کانن می باشد، دستخوش تغییرات مهمی گردیده که در استای بهبود کیفیت و کارایی آن بسیار موثر می باشد. از مهمترین تغییرات بین این دو لنز وجود یک سیستم لرزشگیر 4 مرحله ای در AF-S 24-70mm f/2.8E ED VR می باشد که می تواند علاوه بر اصلاح لرزش های ناشی از تکان دست ، لرزش های ناشی از سرعت های پایین شاتر را نیز خنثی نموده و تصاویری با وضوح و کیفیت بسیار بالایی به کاربرانش ارائه دهد. 
استفاده از یک عدسی از نوع ترکیبی ED Aspherical یکی دیگر از مواردی است که شرکت نیکون برای نسخه AF-S 24-70mm f/2.8E ED VR در نظر گرفته است. استفاده از این عدسی منحصر به فرد و بسیار جدید در این لنز در کنار 2 عدسی ED و 3 عدسی Asperical و البته یک عدسی Index Elements سیستم اپتیکی فوق العاده و بی نظیر ایجاد نموده که می تواند پراکندگی سطوح رنگی را فشرده ساخته و تصاویری با کنتراست بسیار بالا در لبه ها، ایجاد می نماید . همچنین این عدسی ها با عبور بهتر نور، عملکرد فوکوس را تسریع نموده و موجب ایجاد تصویری پرنورتر در منظره یاب دوربین ها می شوند. به علاوه وجود پوشش اختصاصی نیکون و همچنین پوشش نانو کربستال بر روی عدسی ها نیز از بازتاب نور در لنز جلوگیری کرده و مانع از به وجود آمدن فلر و شبح وارگی در تصاویر می گردد. در نتیجه ی این تغییرات در لنز AF-S 24-70mm f/2.8E ED VR نسبت به نسخه قبلی خود شاهد تصاویری با شارپنس و کنتراست بسیار بالاتر خواهیم بود .
ار دیگر تغییرات صورت گرفته در AF-S 24-70mm f/2.8E ED VR وجود یک دیافراگم الکترومغناطیسی است که قادر است سرعت عسکبرداری را افزایش داده و همچنین موجب بالا رفتن دقت نوردهی در هنگام عکاسی پیاپی گردد. این دیافراگم دارای 9 تیغه و کاملا گرد می باشد که در ایجاد بوکه های محو و گرد در پس زمینه های تار تصاویر تاثیر گذار می باشد.
موتور فوکس بکار رفته در لنز نیکون AF-S 24-70mm f/2.8E ED VR نیز نسبت به قبل ارتقاء یافته است. این موتور از نوع SWM می باشد که قادر است کاملا بی صدا و سریع و دقیق عمل نموده و در فیلمبرداری نیز بسیار مناسب می باشد. همچنین وجود رینگ فوکوس دستی نیز این امکان را به کاربرانش می دهد تا در هر زمان بتوانند با چرخاندن آن حالت فوکوس را از خودکار به دستی تغییر داده و تنظیمات مورد نظر را اعمال نمایند. از دیگر موارد تغییر بین دو لنز می توان به افزایش قطر دهانه از 77 به 82 نیز اشاره میلیمتر نمود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره لنز دوربین عکاسی AF-S 24-70mm f/2.8E ED VR دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه Ershaco.com لنز دوربین عکاسی نیکون Nikon AF-S 24-70mm f/2.8E ED VR Lens AF-S 24-70mm f/2.8E ED VR را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لنز دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات فیزیکی
ابعاد
155x88 میلیمتر
وزن
1070 گرم
مشخصات فنی
نوع لنز
زوم
فاصله کانوني
24-70 ميليمتر
کمينه فاصله کانوني
8 تا 24 میلی متر
ماونت لنز
FX
کمينه نسبت کانوني
F22
بيشينه نسبت کانوني
F2.8
فوکوس خودکار
دارد
کمينه فاصله فوکوس
38 سانتيمتر
فوکوس دستي در حالت خودکار
دارد
قابليت زوم
دارد
سيستم زوم
چرخشی
قفل زوم
ندارد
سايز فيلتر
82 میلیمتر
لرزش گير تصوير
دارد
تعداد تيغه هاي ديافراگم
9
مخصوص دوربين شرکت
نیکون
تعداد المنت هاي اپتيکي
20
تعداد گروه هاي اپتيکي
16
ميدان ديد قطری
84-34.33 درجه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم