برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

لنز دوربین نیکون Nikon Lens AF-S VR Micro 105mm f/2.8G IF-ED

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لنز دوربین نیکون Nikon Lens AF-S VR Micro 105mm f/2.8G IF-ED کد 11756 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لنز دوربین عکاسی نیکون Nikon AF-S VR Micro 105mm f/2.8G IF-ED Lens AF-S VR Micro 105mm f/2.8G IF-ED ، لنزی بسیار پرقدرت و پیشرفته از سری لنزهای پرایم و تله شرکت نیکون می باشد که جهت عکاسی میکرو تله طراحی شده و بر روی دوربین هایی با حسگر APS-C این شرکت قابل استفاده می باشد. با این لنز می توان از فواصل بسیار نزدیک از سوژه ها در اندازه ی واقعی تصویر برداری نمود. لنز AF-S VR Micro 105mm f/2.8G IF-ED قادر است رزولوشن بالایی را در هنگام استفاده از دوربین های 35 میلیمتری SLR ایجاد نماید و همچنین با دوربین های DX نیز سازگاری داشته و فاصله کانونی آن در هنگام استفاده از این دوربین از 35 میلیمتر به 157.5 میلیمتر افزایش خواهد یافت که در این صورت عکاسی از سوژه هایی با فواصل دورتر نیز مسیر می گردد. 
در طراحی سیستم اپتیک لنز AF-S VR Micro 105mm f/2.8G IF-ED از 14 عدسی در 12 گروه استفاده گردیده که در این بین وجود یک عدسی از نوع EL در اصلاح پراکندگی رنگی و همچنین شارپنس تصاویر تاثیر به سزایی دارد. همچون سایر محصولات مشابه نیکون در این عدسی ها نیز از پوشش اختصاصی این شرکت جهت کاهش بازتاب نور در لنز استفاده شده است که می تواند از ایجاد فلر و شبح وارگی در تصاویر جلوگیری نموده و کنتراست را تا حد زیادی افزایش دهد. به علاوه وجود یک دیافراگم 9 تیغه ی کاملا گرد نیز با ایجاد پس زمینه هایی با بوکه های مدور و محو ، تصاویر زیبا و با کیفیت را برای کاربرانش ثبت خواهد نمود. 
 لنز نیکون AF-S VR Micro 105mm f/2.8G IF-ED  مجهز به یک سیستم فوکوس داخلی با موتور SWM می باشد که قادر است در طول فاصله کانونی فوکوسی بی صدا و سریع را با دقت زیاد بر روی سوژه انجام دهد . همچنین داخلی بودن فوکوس امکان استفاده از فیلترهایی چون فیلتر پولاریزه را فراهم کرده و دامنه ی کاربرد آن را افزایش داده است. در بدنه لنز AF-S VR Micro 105mm f/2.8G IF-ED  رینگی جهت اعمال تنظبمات دستی فوکوس تعبیه شده که می توان با چرخش آن همواره در حین خوکوس خودکار نیز تنظیمات دستی را انجام داد. از دیگر مزایای لنز AF-S VR Micro 105mm f/2.8G IF-ED وجود یک سیستم لرزشگیر قدرتمند است که می تواند تا 3 مرحله لرزش را در تصاویر اصلاح نماید. با توجه به ماکرو بودن این لنز ، وجود لرزشگیر حسن بزرگی محسوب می شود چرا که در فواصل نزدیک به سوژه غالبا امکان استفاده از سه پایه مقدور نمی باشد و وجود این لرزشگیر VR کمک شایانی در افزایش وضوح و شارپنس تصاویر ایفا خواهد نمود. به علاوه این سیستم می تواند در محیط هایی با نور کم نیز قابلیت خود را نشان داده و تصاویری با کیفیت را ثبت نماید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره لنز دوربین عکاسی AF-S VR Micro 105mm f/2.8G IF-ED دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو لنز دوربین عکاسی نیکون Nikon AF-S VR Micro 105mm f/2.8G IF-ED Lens AF-S VR Micro 105mm f/2.8G IF-ED  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لنز دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات فیزیکی
ابعاد
116 × 83 میلیمتر
وزن
420 گرم
مشخصات فنی
فاصله کانوني
105 ميليمتر
کمينه فاصله کانوني
100 تا 250 میلی متر
ماونت لنز
FX
کمينه نسبت کانوني
2.8/F
بيشينه نسبت کانوني
32/F
فوکوس خودکار
دارد
کمينه فاصله فوکوس
31 سانتيمتر
فوکوس دستي در حالت خودکار
دارد
سايز فيلتر
62 ميليمتر
لرزش گير تصوير
دارد
تعداد تيغه هاي ديافراگم
9
مخصوص دوربين شرکت
نیکون
تعداد المنت هاي اپتيکي
14
تعداد گروه هاي اپتيکي
12
ميدان ديد قطری
23.33-15 درجه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم