برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

لنز دوربین کانن Canon Lens EF-S 24mm f/2.8 STM

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لنز دوربین کانن Canon Lens EF-S 24mm f/2.8 STM کد 11719 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لنز دوربین عکاسی کانن 24 میلی متر Canon EF-S 24mm f/2.8 STM Lens f/2.8 STM در سپتامبر 2014 معرفی شد. این لنز پرایم با دوربین هایی با حسگر APS-C سازگار بوده و فاصله ی کانونی آن به هنگام بکار بردن این نوع دوربین ها از 35 میلیمتر به 38 میلیمتر افزایش پیدا می نماید. در مجموعه عدسی های بکار رفته در لنز Canon EF-S 24mm f/2.8 STM از یک عدسی از نوع Aspherical استفاده شده است که قادر به اصلاح پراکندگی رنگی می باشد و می تواند در تصاویر ثبت شده شارپنس لبه به لبه ایجاد نماید. به علاوه با استفاده از پوشش SWC در این عدسی ها ، از شبحوارگی و بازتاب نور خیره کننده جلوگیری می شود.
لنز کانن EF-S 24mm f/2.8 STM مجهز به سیستم فوکوس اختصاصی کانن ، STM، می باشد که می تواند فوکوسی بی صدا سریع و دقیق را انجام داده و در عکاسی و فیلمبرداری مورد استفاده قرار گیرد. در این لنز نیز همچون دیگر محصولات مشابه شرکت کانن ، همواره امکان اعمال تنظیمات به صورت دستی توسط رینگ تعبیه شده در بدنه لنز فراهم است. لازم به ذکر است با بکار بردن لنز EF-S 24mm f/2.8 STM بر روی دوربین های EOS قابلیت Move Servo AF فعال گردیده و تعقیب فوکوس در زمان عکسبرداری پیاپی را از طریق منظره یاب ممکن می نماید.
در طراحی دیافراگم لنز کانن EF-S 24mm f/2.8 STM از یک موتور micro-stepping استفاده شده است تا تنظیمات دهانه ی دیافراگم با سرعت بیشتر و بی صدا انجام پذیرد. به علاوه دهانه دیافراگم این لنز از 7 تیغه ی کاملا گرد تشکیل گردیده تا امکان ایجاد بوکه هایی نرم و محو در پس زمینه تصاویر مسیر شود و بتوان تصاویری زیبا و با کیفیت ثبت نمود. همچنین این لنز دارای حداقل فاصله فوکوسی معادل با 16 سانتیمتر بوده و قطر دهانه ی فیلتر آن نیز 52 میلیمتر می باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره لنز دوربین عکاسی EF-S 24mm f/2.8 STM دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو لنز دوربین عکاسی کانن 24 میلی متر Canon EF-S 24mm f/2.8 STM Lens f/2.8 STM را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لنز دوربین عکاسی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات فیزیکی
ابعاد
23x68 میلیمتر
وزن
125 گرم
مشخصات فنی
نوع لنز
واید ثابت
فاصله کانوني
24 ميليمتر
کمينه فاصله کانوني
8 تا 24 میلی متر
ماونت لنز
EF-S
کمينه نسبت کانوني
F2.8
بيشينه نسبت کانوني
F22
فوکوس خودکار
دارد
کمينه فاصله فوکوس
16 سانتيمتر
فوکوس دستي در حالت خودکار
دارد
قابليت زوم
ندارد
سايز فيلتر
52 ميليمتر
لرزش گير تصوير
ندارد
تعداد تيغه هاي ديافراگم
7
مخصوص دوربين شرکت
کانن
تعداد المنت هاي اپتيکي
6
تعداد گروه هاي اپتيکي
5
ميدان ديد قطری
59.17 درجه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم