برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

لنز دوربین عکاسی کانن کامپکت ماکرو Canon Lens EF 50mm F/2.5 Compact Macro

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لنز دوربین عکاسی کانن کامپکت ماکرو Canon Lens EF 50mm F/2.5 Compact Macro کد 11675 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لنز دوربین عکاسی کانن 50 میلی متر F/2.5 کامپکت ماکرو Canon EF 50mm F/2.5 Compact Macro Lens دارای کوتاه ترین فاصله کانونی در لنزهای ساخت شرکت کانن می باشد. لنز EF 50mm F/2.5 Compact Macro با ساختار اپتیکی بسیار دقیقی که دارد می تواند از بی نهایت تا 0.5 فوکوس نماید. با استفاده از سیستم طراحی معلق برای اپیتک آن ، قادر است تصاویری با کیفیت بسیار بالا به ثبت رسانده و با توجه به حجم و وزن کمش ، گزینه ای بسیار مناسب برای کاربرد عمومی دارد. همچنین با استفاده از تبدیل‌کننده‌ EF Life Size Converter کانن قابلیت افزایش بزرگنمایی آن تا 1 افزایش می یابد.
لنز ماکرو EF 50mm F/2.5 Compact Macro جزو لنزهای باکیفیت متوسط بدنه ، از سری لنزهای کانن محسوب می شود ، ماونت فلزی داشته و حلقه فوکوس آن کمی تنگ تر از لنزهای دیگر است، بطوریکه المان جلویی در طول فوکوس کمی افزایش می یابد اما قابلیت چرخش ندارد.لنز کانن EF 50mm F/2.5 Compact Macro دارای 9 عدسی در 8 گروه می باشد و دارای زاویه دیدی برابر با 46 درجه است. این لنز که برای دوربین های فول فریم طراحی شده است همراه با درب جلو و پشت لنز عرضه شده و وزنی معادل با 280 گرم دارد و با طول 63 میلیمتر و قطر 68 میلیمتر، بسیار جمع و جور و پرکاربرد است و می تواند همراه خوبی در سفر باشد. 
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره لنز دوربین عکاسی EF 50mm F/2.5 Compact Macro دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه Ershaco.com لنز دوربین عکاسی کانن 50 میلی متر F/2.5 کامپکت ماکرو Canon EF 50mm F/2.5 Compact Macro Lens را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لنز دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات فیزیکی
ابعاد
68*63 میلیمتر
وزن
280 گرم
مشخصات فنی
نوع لنز
استاندارد ثابت
فاصله کانوني
50 میلیمتر
کمينه فاصله کانوني
24 تا 50 میلی متر
ماونت لنز
EF
کمينه نسبت کانوني
F2.5
بيشينه نسبت کانوني
F32
فوکوس خودکار
دارد
کمينه فاصله فوکوس
23 سانتیمتر
فوکوس دستي در حالت خودکار
ندارد
سايز فيلتر
52 میلیمتر
لرزش گير تصوير
دارد
تعداد تيغه هاي ديافراگم
6
مخصوص دوربين شرکت
کانن
تعداد المنت هاي اپتيکي
9
تعداد گروه هاي اپتيکي
8
ميدان ديد قطری
46 درجه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم