برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

لنز دوربین کانن Canon Lens EF 16-35mm F/2.8L II USM

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لنز دوربین کانن Canon Lens EF 16-35mm F/2.8L II USM کد 11666 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لنز دوربین عکاسی کانن 16-35 میلی متر Canon EF 16-35mm F/2.8L II USM Lens F/2.8L II USM يك لنز زوم فوق‌ وايد تا نرمال با كيفيت بسيار بالا از شرکت کانن می باشد که با بکارگیری پیشرفته ترین امکانات می تواند کیفیتی بی نظیر را برای کاربرانش به تصویر کشد. لنزهای سری L شرکت کانن بدنه هایی عایق بندی داشته و با ساختار پیشرفته ای که دارند می توانند در شرایط محیطی نامساعد نیز به کار گرفته شوند ، لنز EF 16-35mm F/2.8L II USM نیز از این قاعده مستثنی نیست. به علاوه وزن سبک این لنز امکان استفاده از آن را بیشتر و آسان تر می نماید. دیافراگم باز موجود در لنز EF 16-35mm F/2.8L II USM قادر است در محیط های بسیار کم نور نیز امکان عکسبرداری را فراهم آورده و با تیغه های مدور خود پس زمینه های تار و ناواضح با بوکه هایی کاملا گرد و محو ایجاد نماید.
همچنین سه عدسی غیر کروی بکار رفته در آن موجب می گرد تا از پراکندگی رنگ در لنز کاسته شده و شارپنس لبه به لبه در تصاویر ایجاد گردد. موتور فوکوس USM که مختص کمپانی کانن است در لنز EF 16-35mm F/2.8L II USM قادر است فوکوسی بسیار سریع و بادقت و البته بی صدا را در فاصله کانونی انجام دهد و البته همواره قابلیت انجام دستی تنظیم فوکوس نیز توسط رینگ فوکوس تعبیه شده در آن امکان پذیر می باشد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این لنز استفاده از یک هود گلبرگی است که از ورود نور اضافی به لنز جلوگیری نموده و مانع از ایجاد فلر می گردد و در واقع از کل مجموعه لنز و عدسی ها مراقبت می نماید. همچنین ضد آب و غبار بودن لنز EF 16-35mm F/2.8L II USM از دیگر محاسن آن محسوب شده که امکان استفاه از آن را در هر مکان و هر زمان فراهم ساخته است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره لنز دوربین عکاسی EF 16-35mm F/2.8L II USM دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه Ershaco.com لنز دوربین عکاسی کانن 16-35 میلی متر Canon EF 16-35mm F/2.8L II USM Lens F/2.8L II USM را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لنز دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات فیزیکی
ابعاد
111.6x88.5 میلیمتر
وزن
635 گرم
مشخصات فنی
نوع لنز
واید زوم
فاصله کانوني
16-35 ميليمتر
کمينه فاصله کانوني
8 تا 24 میلی متر
ماونت لنز
EF
کمينه نسبت کانوني
f/2.0-f/3.5
2.8/F
بيشينه نسبت کانوني
22/F
فوکوس خودکار
دارد
کمينه فاصله فوکوس
28 سانتيمتر
فوکوس دستي در حالت خودکار
دارد
قابليت زوم
دارد
سيستم زوم
چرخشي
قفل زوم
ندارد
سايز فيلتر
82 ميليمتر
لرزش گير تصوير
ندارد
تعداد تيغه هاي ديافراگم
7
مخصوص دوربين شرکت
کانن
تعداد المنت هاي اپتيکي
16
تعداد گروه هاي اپتيکي
12
ميدان ديد قطری
108.2-63 درجه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم