برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

لنز دوربین کانن Canon Lens EF 8-15mm Fisheye USM

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لنز دوربین کانن Canon Lens EF 8-15mm Fisheye USM کد 11650 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لنز دوربین عکاسی کانن 8-15 میلی متر Canon Lens EF 8-15mm Fisheye USM USM Fisheye اولین لنز فیش آی در جهان محسوب می گردد و یک لنز فوق واید برای عکاسان و فیلمسازانی است که به دنبال ثبت تصاویر با زاویه فیش آی می باشند و بر روی دوربین های فول فریم کاربرد دارد. البته می توان از EF 8-15mm بر روی دوربین های APS-C کانن نیز بهره برد و فاصله کانونی آن را کمی افزایش داد، اما با استفاده از این لنز با دوربین فول فریم زاویه دید کاربر به 180 درجه خواهد رسید. بر روی بدنه لنز 15-8 میلیمتری کانن یک مکانیسم جهت قفل زوم در نظر گرفته شده است که با  استفاده از آن می توان محدوده فاصله کانونی لنز را به سطح نمایش تصویر در یک دوربین فول فریم محدود نمود و از ایجاد تیرگی در گوشه ها و همچنین تیرگی های زائد در عکس، جلوگیری کرده و تصویری ثبت کرد که تمام کادر را پر نماید.
لنز EF 8-15mm Fisheye USM قابلیت آن را دارد که تا 15 سانتیمتری سوژه به آن نزدیک شود و دو نشانه C و H روی بدنه دوربین مخصوص حسگر‌های APS-C و APS-H در نظر گرفته شده و حداکثر میزان بازشدگی زاویه دید، بدون نمایش تیرگی‌های زائد دور را نشان می‌دهد. این قابلیت برای فیلمبرداران و عکاسانی که می‌خواهند از بیشترین زاویه دید دوربین استفاده کنند حائز اهمیت می باشد. همچنین موتور فوکوس این لنز سری L کانن با سیستم شناور طراحی گردیده تا عملردی سریع و بی صدا داشته باشد و البته همچون سایر محصولات کانن همواره امکان تنظیمات فوکوس دستی مقدور است. از آنجا که سطح لنز EF 8-15mm Fisheye USM بسیار محدب است ، در پشت بدنه محلی جهت نصب فیلتر تعبیه شده و قابلیت استفاده همزمان از حداکثر سه فیلتر را نیز ممکن نموده است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره لنز دوربین عکاسی کانن  EF 8-15mm Fisheye USM دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه Ershaco.com لنز دوربین عکاسی کانن 8-15 میلی متر Canon Lens EF 8-15mm Fisheye USM USM Fisheye را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لنز دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات فیزیکی
ابعاد
83*79 میلییمتر
وزن
540 گرم
مشخصات فنی
نوع لنز
واید زوم
فاصله کانوني
15 - 8 میلیمتر
کمينه فاصله کانوني
8 تا 24 میلی متر
ماونت لنز
EF
کمينه نسبت کانوني
f/22
f/4.5 تا f/3.5
بيشينه نسبت کانوني
f/4
فوکوس خودکار
دارد
کمينه فاصله فوکوس
15 سانتیمتر
فوکوس دستي در حالت خودکار
دارد
قابليت زوم
دارد
سيستم زوم
چرخشی - داخلی
قفل زوم
دارد
سايز فيلتر
67 میلیمتر
لرزش گير تصوير
ندارد
تعداد تيغه هاي ديافراگم
7
مخصوص دوربين شرکت
کانن
تعداد المنت هاي اپتيکي
14
تعداد گروه هاي اپتيکي
11
ميدان ديد قطری
180 - 175.5 درجه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم