برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

دوربین عکاسی دیجیتال پاناسونیک لومیکس Panasonic DMC-GH5 Mirrorless Digital Camera Body Only

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال پاناسونیک لومیکس Panasonic DMC-GH5 Mirrorless Digital Camera Body Only کد 11594 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال پاناسونیک بدون لنز لومیکس Panasonic DMC-GH5 Mirrorless Digital Camera Body Only در سال 2017 به بازار عرضه گردیده است. پاناسونیک و المپوس ،که شرکای تجاری یکدیگر می باشند، همواره در صدد تولید محصولاتی متمایز جهت رقابت با بازار جهانی می باشند.
کمپانی المپوس توجه ویژه‌ ای به کیفیت بالای عکاسی دارد و پاناسونیک ضبط ویدیو‌ با بهترین کیفیت ممکن را خواستار است که این توجهات ویژگی اصلی محصولات این دو شرکت را در بر گرفته است. اما با معرفی دوربین GH5 اینطور به نظر می رسد که پاناسونیک قصد دارد پا به قلمروی شریک خود گذارد چرا که در بخش عکاسی نیز بهبود‌های زیادی در محصول پرچم‌دار خود اعمال نموده است.
دوربین عکاسی GH5 برای نخستین بار از لرزشگیر فوق‌العاده قدرتمند 5-محوره بهره مند گردیده و قابلیت عملکرد در هر دو حالت عکاسی و فیلمبرداری را دارد. با اینکه لرزشگیر های شرکت المپوس در برگه مشخصاتشان دارای برتری هایی نسبت به لرزشگیر پاناسونیک می باشند اما در عمل این تفاوت آنقدرها چشمگیر نیست. الگوریتم بهبود‌ یافته‌ کاهش نویز GH5 نیز خبر از کیفیت بالای عکس‌ها در شرایط نوری کم می‌دهد.

پاناسونیک GH5
دوربین پاناسونیک GH5 را می توان پرچم دار دوربینهای عکاسی و بدون آینه این شرکت دانست. دوربین‌های سری GH پاناسونیک با تکیه بر قابلیت فیلمبرداری، سالها است که نقش مهمی در صنعت عکاسی ایفا می‌ کنند. نسخه قبلی GH5، دوربین GH4 بود که در سال 2014 معرفی شد و اولین دوربین عکاسی با توانایی ضبط ویدیو‌های 4K‌ بود و این موضوع در رقابت پاناسونیک و سونی در بخش 4K نقش بسیار مهمی ایفا کرد.
پاناسونیک لومیکس GH5 مانند نسل پیشین خود قابلیت انقلابی ندارد، اما با بهره‌گیری از جدید‌ترین تکنولوژی های روز دنیا نظر خیلی از علاقمندان را به خود جلب نموده است. دوربین‌ پاناسونیک GH5 برای نخستین بار در تمام محصولات لومیکس، به لرزشگیر داخل بدنه مجهز شده است و همچنین از سنسور 20 مگاپیکسلی، و فناوری های انحصاری مانند DFD بهره می‌برد.
طراحی جدید بدنه GH5 باعث شده تا با محصولی جذاب تر مواجه باشیم. به علاوه افزایش ادوات کنترلی و بهبود ارگونومی دوربین سبب گردیده در دست گرفتن و اعمال تنظیمات راحت تر صورت گیرد. در قسمت اتصالات،دوربین لومیکس GH5 به گزینه‌ای مجهز شده که برای سالها جزئی از آرزوی فیلمبرداران بود و آن پورت HDMI فول سایز می باشد که به کاربران این امکان را می دهد تا به‌ راحتی بتوانند ویدیو‌های در حال ضبط را در نمایشگرهای بزرگ تر تماشا کنند.
پورت USB‌ نوع C نیز یکی دیگر از تغییرات پاناسونیک نسبت به نسل گذشته‌ خود است. این دوربین همچنین از دو کارت حافظه‌ی SD پشتیبانی می‌کند و به شما گزینه های مختلفی در راستای شخصی سازی این بخش ارائه می‌دهد.

پاناسونیک GH5
حسگر 20 مگاپیکسلی جدید پاناسونیک که در GH5 مورد استفاده قرار رفته است، از فیلتر AA جهت ارتقاء کیفیت تصاویر استفاده نمی‌کند و نکته ی جالب توجه این حسگر، عدم تجهیز آن به تشخیص فازی می باشد. به نظر می رسد پاناسونیک از توانایی های الگوریتم فوکوس خودکار DFD خود که سال‌ها در حال توسعه آن بوده، کاملا مطمئن گردیده و اکنون نیازی به بکارگیری سیستم های تشخیص فازی احساس نمی کند.
پاناسونیک در تکنولوژی (DFD (Depth from Defocus از یک جفت عکس استفاده می نماید تا نواحی خارج از فوکوس لنز را مشخص، و عمق میدان را درک نماید. بدین ترتیب دوربین های این شرکت در کنار سرعت فوکوس بالا، قادر به ایجاد جلوه‌ بوکه بسیار قدرتمند نیز می باشند. الگوریتم DFD لومیکس GH5 تا آنجا بهبود یافته است که در صورت وجود سوژه های در حال حرکت و سریع، دوربین بتواند به فوکوس مؤثر و صحیح خود ادامه دهد.
پیش از این نیز پاناسونیک از قابلیت 4K Photo در برخی از محصولاتش استفاده کرده بود که به وسیله آن این امکان را به کاربرانش می‌داد تا تصاویر 8 مگاپیکسلی از درون ویدیو‌های 4K‌ استخراج نمایند. اما در صورتی که این از قابلیت فوق‌العاده مطلع هستید، بد نیست بدانید که GH5 اکنون می‌تواند عکس‌هایی با رزولوشن 6K یا 18 مگاپیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه را نیز ثبت نماید. این قابلیت با توجه به فوکوس و نوریابی پیاپی، بسیار کاربردی خواهد بود. در کنار قابلیت 6K Photo، کاربران GH5 اکنون قادر خواهند بود با رزولوشن 4K یا 8 مگاپیکسل و با نرخ باورنکردنی 60 فریم بر ثانیه به عکاسی پیاپی بپردازند.

پاناسونیک GH5

همچنین توانایی ضبط ویدیو‌ های 10 بیت در رزولوشن 4K را با نرخ فوق‌العاده اطلاعات 400Mbps از دیگر قابلیت های منحصر به فرد GH5 می باشد. امکان فیلم‌برداری با رزولوشن 1080p در 4:2:2 10-bit و نرخ انتقال اطلاعات 200 مگابیت بر ثانیه نیز در دسترس است تا علاقه مندان به این بخش، توانایی ضبط ویدیوهایی با کیفیت بسیار بالا را تجربه نمایند. فیلمبرداری در رزولوشن با نرخ 180 فریم بر ثانیه نیز فراهم است تا امکان ثبت کلیپ های صحنه آهسته تا 7.5 برابر وجود داشته باشد. کلیپ های رزولوشن 4K نیز حداکثر با نرخ 60 فریم بر ثانیه قابل ضبط هستند. تمامی قابلیت‌های بالا به لطف حسگر بسیار سریع‌ GH5 پدید آمده است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی Lumix DMC-GH5 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال پاناسونیک بدون لنز لومیکس Panasonic DMC-GH5 Mirrorless Digital Camera Body Only را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
بدون آینه با لنز قابل تعویض
ابعاد
88.5x 113 mm
وزن
805 گرم
جنس بدنه
آلیاژ منیزیم
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
ابعاد حسگر
17.3x13 میلیمتر
دقت حسگر
22 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
20 مگاپیکسل
محدوده دقت حسگر
15 تا 20 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
1:1, 4:3, 3:2, 16:9
فرمت غیرفشرده عکس
RAW
حداکثر رزولوشن عکس
5184x3888
پردازشگر
Venus Engine
فرمت غیر فشرده Raw
دارد
لنز
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
دارد
سایر توضیحات فوکوس
225 نقطه
جبران نوردهی
±5 (at 1/3 EV steps)
زوم اپتیکال در حین فیلمبرداری
دارد
بزرگ‌نمایی دیجیتال
2x, 4x
توضیحات لرزشگیر
5 محوره
لرزشگیر تصویر
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
4K
حداکثر سرعت فیلم
60 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
MPEG-4, AVCHD, H.264
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/8000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
60 ثانیه
زمانسنج خودکار
2 یا 10 ثانیه
حداقل حساسیت
100
حداکثر حساسیت
25600
ایزو
Auto, 200-25600
عکاسی پیاپی
12
فلاش
ندارد
تکنولوژی تشخیص چهره
دارد
تکنولوژی تشخیص لبخند
دارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD
سایز صفحه نمایش
3.2 اینچ
دقت صفحه نمایش
1,620,000
چشمی
دارد
توضیحات چشمی
الکترونیک با رزولوشن 3,680,000
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
سایر مشخصات
نوع کارت حافظه
Dual SD/SDHC/SDXC
تکنولوژی بی سیم
دارد
نوع باتری
یون لیتیوم
مشخصات باتری
باتری پک DMW-BLF19
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم