برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری سونی ان ای ایکس- ای ای Sony Camcorder NEX-EA50

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری سونی ان ای ایکس- ای ای Sony Camcorder NEX-EA50 کد 11567 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری سونی Sony NEX-EA50 Camcorder  NEX-EA50 دوربینی با حسگر بزرگ CMOS  Exmor و به اندازه APS-HD می باشد که قادر می باشد تصاویری با وضوح و کیفیت سطح بالا با فرمت 1080p در 60 فریم در ثانیه و گرفتن عکس های 16.1 مگا پیکسل حرفه ای (در ابعاد3:2 ) ثبت و ضبط نماید. از دیگر ویژهگی های این حسگر بزرگ می توان به کیفیت بالا، نویز کمتر، حساسیت زیاد در شرایط نور کم  و سیستم تنظیم خودکار سرعت شاتر داخل بدنه در حین گرفتن فیلم سینمایی، اشاره کرد.
لنز قابل تعویض دوربین سونی NEX-EA50 ، این دوربین را گزینه ای مناسب جهت عکسبرداری سینمایی ساخته است چرا که این قابلیت در دوربین های کم قیمت بسیار کمیاب می باشد. سیستم لنز قابل تعویض آن ، E-مانت بوده و امکان فوکوس و نوردهی اتوماتیک را در حین فیلمبرداری فراهم می آورد. همچنین با استفاده از یک آداپتور LA-EA-2، می توان از سایر لنزهای A-مانت هم بهره برد. دوربین NEX-EA50 با آداپتور LA-EA-2 سازگاری داشته و به لطف فناوری آیینه شفاف بکار رفته در آداپتور LA-EA2، عملکردهایی نظیر فوکوس و دیافراگم اتوماتیک نیز با اکثر لنزهای A-مانت مقدور می گردد. به علاوه امکان استفاده از آداپتورهای third-party نیز وجود دارد. لنز پر قدرت SELP18200 18-200mm 11X (بازه دیافراگم F3.5-6.3) با قابلیت فوکوس اتوماتیک، دیافراگم متغیر و لرزشگیر تصویر و البته امکان استفاده از زوم برقی 2 برابر با سرعت متغیر 32 مرحله ای توسط اهرم زوم و دستگیره دوربین، از دیگر مزایای لنز NEX-EA50 می باشد.

sony EA50

یکی دیگر از امکانات دوربین NEX-EA50 که آن را در بین کاربرانش محبوب تر کرده ، امکانات طراحی شده آن برای زمانهایی است که نیاز به بر دوش گرفتن دوربین در حین فیلمبرداری وجود دارد.  در این مواقع تنها کافیست که پد شولدر را بیرون کشیده و دوربین را روی دوش خود قرار دهید. در ضمن، زمانیکه پد شولدر در جای اصلی خود برگردانده شود، NEX-EA50 تبدیل به یک دوربین جمع و جور و کامپکت شده و امکان تصویر برداری با سبک های متنوع را امکان پذیر خواهد کرد.
همچنین دوربین NEX-EA50 در داخل بدنه اش یک گیرنده GPS دارد که با ثبت دقیق اطلاعات مربوط به زمان و مکان تصاویر ، راهکاری ایده آل برای نگرانی های فیلمبرداران و عکاسان حرفه ای اندیشیده است. به علاوه در مسافرت های خارجی نیز این گیرنده به صورت اتوماتیک ساعت دوربین را با ساعت محلی تنظیم می نماید و از طریق گوگل مپ موقعیت شما را تشخیص می دهد. 

sony EA50

دوربین فیلمبرداری سونی NEX EA50 از هر دو کارت حافظه SD و Memory stick PRO-HG Duo پشتیبانی می کند و یک محفظه کارت خور در بدنه دارد. هنگامی که قصد فیلمبرداری برای چندین ساعت را داشته باشید، نیاز است که از  هارد دیسک HXR-FMU128 استفاده نمایید زیرا به وسیله آن امکان ضبط تا ده ساعت بدون تعویض کارت فراهم می شود. همچنین دوربین NEX-EA50 با کارت حافظه جدید Memory stick  سازگاری بوده و مجهز به عملکرد mirroring می باشد. این عملکرد mirroring (ضبط دو تایی) باعث افزایش توانایی کارت در انتقال ایمن داده می شود. به علاوه، گزینه دسترسی ایمن این کارت موجب کاهش خطر دسترسی کاربران غیر مجاز به محتوای مهم اطلاعاتی می شود.

sony EA50
دوربین NEX-EA50 از فرمت AVCHD برای ضبط فایل هایی با حداکثر رزولوشن 1920×1080، فریم ریت 60p و 28 مگا بیت بر ثانیه  استفاده می کند. فرمت MPEG-2 نیز جهت فرمت ضبط SD در دسترس قرار دارند. همچنین این امکان را می دهد تا در حالت فوکوس اتوماتیک، عملکرد تشخیص چهره جهت بدست آوردن فوکوس شارپ از سوژهانجام گیرد و حتی هنگامی که چندین چهره در یک فریم تصویر قرار گرفته باشند، می توانید تعیین کنید که کدام چهره در اولویت فوکوس شارپ قرار بگیرد.

sony EA50

علاوه بر تمامی مزایایی که برای دوربین سونی NEX-EA50 ذکر شد ، این دوربین دارای تمامی خروجی های مورد نیاز برای فیلمبراداران حرفه ای ، نظیر دو ورودی XLR جهت ضبط صدای حرفه ای، میکروفن شاتگان و میکروفن استریو داخل بدنه نیز دارد. تمامی امکانات صوتی مورد نیاز جهت ضبط صدای با کیفیت عالی KHz/16-bit Linear PCM 8 میسر است و چنانچه کیفیت پخش تصویر برایتان اهمیت دارد، همواره یک آپشن برای فایل های خروجی فشرده سازی نشده با کیفیت از طریق پورت HDMI را در اختیارتان قرار می دهد که می توان این فایل ها را از طریق دستگاه های رکوردر اکسترنال ضبط کرد و در هر بیت ریتی که می خواهید رمزگذاری نمود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمیرداری NEX-EA50 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمیرداری سونیSony NEX-EA50 Camcorder NEX-EA50 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
حرفه ای
ابعاد
110x78 میلیمتر
وزن
427 g
حسگر و تصویر
نوع حسگر
Exmor CMOS
دقت حسگر
16.7 مگاپیکسل
ابعاد حسگر
23.5x15.6 میلیمتر
دقت موثر حسگر
13.6 مگاپیکسل
لنز
لرزشگیر تصویر
دارد
فوکوس دستی
دارد
فوکوس خودکار
دارد
عکسبرداری
قابلیت عکسبرداری
دارد
رزولوشن عکس
تقریبی 13.6, 7.1, 3.4 million pixels
صفحه نمایش
چشمی
دارد
ورودی و خروجی ها
ورودی میکروفون
دارد
خروجی هدفون
دارد
خروجی Micro HDMI
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
خروجی Micro USB
دارد
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
HD
فرمت فیلم
MPEG-4 AVC/H.264 AVCHD 2.0 (HD)‎
MPEG-2 PS (SD)‎
صدا
Linear PCM 2ch (48 kHz, 16-bit)‎
Dolby ‎دیجیتال 2‏ch (48 kHz, 16-bit), Dolby ‎دیجیتال‎ Stereo Creator employed
سایر قابلیت ها
فیلمبرداری در شب
دارد
فلاش
دارد
GPS
دارد
Wi-Fi
دارد
ریموت کنترل
دارد
میکروفون داخلی
دارد
بلندگوی داخلی
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم