برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری سونی ان ایکس سی ای ام اچ ایکس آر-ان ایکس 5 آر Sony NXCAM HXR-NX5R

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری سونی ان ایکس سی ای ام اچ ایکس آر-ان ایکس 5 آر Sony NXCAM HXR-NX5R کد 11562 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری سونی Sony HXR-NX5R Camera HXR-NX5R دارای امکانات وسیع در فیلمبرداری است و پیشرفته ترین ابزارها را در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین با دارا بود قابلیتهای متنوع و حالات مختلف فیلمبرداری، امکان ضبط فیلم را با فرمت‌های XAVC-S و AVCHD/DV میسر می نماید. از دوربین فیلمبرداری سونی NX5 می توان به راحتی جهت فیلم های مستند چون مراسم ازدواج، طبیعت و یا حتی صحنه های ورزشی و خبری به عنوان یک ابزار قدرتمند استفاده نمود. همچنین در حالت NTSC می توان توسط یک WiFi داخلی و یا از طریق اتصال بی سیم FTP ، تصاویر را با سرعت 59.94 تا 23.98 به دستگاه مقصد ارسال نمود. با این وجود دیگر نیازی به کابل و یا کارت حافظه جهت انتقال داده ها نبوده و این امکان وجود دارد که به طور همزمان تصاویر در اختیار ویرایشگر قرار بگیرد. این ویژگی جهت فیلمبرداری از برنامه های زنده یک ویژگی بسیار مهم و کارآمد محسوب می شود. 

sony

در قسمت بالای لنز دوربین NX5 یک سری لامپ های کوچک LED قرار دارد تا بتوان در شرایط کم نور نیز تصاویر با کیفیتی را ثبت نمود. حرارت و رنگی گه این لامپ ها از خود ساطع می نمایند برابر با نور روز و 5500 کلوین می باشد که می توان آن را توسط یک دیمر کنترل نمود و شدت آن را تنظیم کرد. علاوه بر آن یک دیفیوزر نیز در کنار LED ها جهت ملایم کردن نور تعبیه شده است. دوربین فیلم‌برداری HXR-NX5R قادر است تصاویر را در فرمت AVCHD و AVCHD 2.0 ضبط نماید. ویدئوها‌یی که با این فرمت،با کدک  AVC/H.264 به ثبت می‌رسند ، امکان ذخیره شدن بر طیف وسیعی از کارت‌های حافظه را دارا می باشند.
لنز این دوربین فیلمبرداری سونی NX5 از مجموعه لنز‌های سری G سونی است که ساختار اپتیکی بسیار دقیق و پیچیده‌ای دارد و به صورت اختصاصی برای سیستم پیشرفته سه حسگری طراحی شده است. این لنز با محدوده زوم 20x و بازشدگی دهانه دیافراگم F1.6 تا F11، فاصله کانونی معادل 28.8 تا 576 میلیمتر را ارائه می‌دهد و به سه فیلتر داخلی ND با ضرایب 1/4، 1/16 و 1/64 مجهز است تا با توجه به شرایط نوری محیط از آن‌ها بهترین بهره برده شود. دوربین NX5 سونی به دو درگاه SD جهت ذخیره سازی تصاویر، مجهز است و این امکان وجود دارد تا ذخیره‌سازی فایل‌ها به صورت هم‌زمان بر روی دو کارت حافظه انجام گیرد. به علاوه می‌توان تنظیمات را بر روی حالت Relay mode قرار داد تا در صورت پر شدن ظرفیت یکی از کارت‌های حافظه، دوربین به طور خودکار بر روی کارت حافظه دیگر جهت ذخیره سازی سوئیچ کند. لازم به ذکر است که کارت‌های حافظه باید به صورت مجزا تهیه شود و در پکیج این محصول قرار نگرفته است.

sony

دوربین سونی NX5R دارای یک صفحه نمایش 3.5 اینچی از نوع LCD با دقت 1.56 میلیون پیکسل مجهز می باشد و در کنار این نمایشگر یک منظره‌ یاب 0.39 اینچی نیز در نظر گرفته شده که از دقت 1.44 میلیون پیکسل برخوردار بوده تا در تصویربرداری بتوان به کادر بندی دقیق و دلخواه دست یافت. همچنین این دوربین به سیستم Wi-Fi داخلی مجهز بوده و از قابلیت ارتباطی NFC نیز برخوردار است و علاوه بر آن دو ورودی صدای XLR و یک درگاه استریوی 3.5 میلیمتری نیز در بدنه این دوربین فیلم‌برداری تعبیه شده است تا بتوان از میکروفون‌ های خارجی نیز جهت ثبت صدا بهره لازم را برد. برای ضبط صدا می‌توان از میکروفون داخلی این دوربین نیز استفاده کرد. دوربین فیلمبرداری NX5R توانایی فیلمبرداری در شرایط مختلف دمایی از -20 تا 60 درجه سانتیگراد را داراست اما جهت ذخیره‌سازی تصاویر به صورت مستقیم دمای محیط حتماً باید بین 0 تا 40 درجه سانتیگراد باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری HXR-NX5R دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری سونی Sony HXR-NX5R Camera HXR-NX5R را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
حرفه ای
ابعاد
389× 201× 178 میلیمتر
وزن
2.1 کیلوگرم
حسگر و تصویر
نوع حسگر
Exmor CMOS
دقت حسگر
1 مگاپیکسل
ابعاد حسگر
"1/2.8 × 3
تراز سفیدی
Auto, one-push auto (A/B positions), indoor (3200 K), outdoor (selectable level -7 to +7, approx. 500K/step), manual WB Temp (selectable 2300K to 15000K, 100K/step)
محدوده دقت حسگر
1 تا 2 مگاپيکسل
لنز
لرزشگیر تصویر
دارد
فوکوس دستی
دارد
فوکوس خودکار
دارد
عکسبرداری
قابلیت عکسبرداری
دارد
صفحه نمایش
چشمی
دارد
ورودی و خروجی ها
ورودی میکروفون
دارد
خروجی هدفون
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
Full HD
سایر قابلیت ها
فیلمبرداری در شب
دارد
فلاش
دارد
Wi-Fi
دارد
ریموت کنترل
دارد
میکروفون داخلی
دارد
بلندگوی داخلی
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم