برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری ورزشی یاشیکا وای ای سی 430 Yashica YAC 430 Action Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری ورزشی یاشیکا وای ای سی 430 Yashica YAC 430 Action Camera کد 10650 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری ورزشی یاشیکا Yashica YAC 430 Action Camera YAC 430 با کیفیت فیلمبرداری اچ دی می تواند تصاویری یا زاویه دید 170 درجه را به ثبت برساند. به علاوه به لطف وجود مانت‌های مختلف در کنار این دوربین می‌توان تصاویر و فیلم های زیبا ، جذاب و داینامیکی را به ثبت رساند و یا سفر ماجرایی خود را لحظه‌به‌لحظه ضبط کرد.
گفتنی است که دوربین اکشن یاشیکا قادر است تا ویدئوهایی با کیفیت‌های UHD 4K و 2.7K را با حداکثر سرعت 30 فریم بر ثانیه رکورد کند. به علاوه برای دستیابی به فریم‌ریت بالا‌تر می‌توان کمی از رزولوشن فیلم‌برداری کاست تا با تفکیک‌پذیری 1080p و با سرعت 60 فریم بر ثانیه تصاویر به ثبت برسند. جهت فیلم‌برداری اسلوموشن این دوربین توانایی رکورد ویدئو با سرعت 120 فریم بر ثانیه و با رزولوشن 720p را نیز داراست. در کنار تمام مزایای گفته شده نیکروفون قدرتمند داخلی این دوربین را نیز اضافه می کنیم که قادر است صدای با کیفیت را همزمان با تصویر ضبط کند. عکاسی با دوربین یاشیکا هم به اندازه فیلمبرداری با آن لذت بخش است، می‌توان توسط این دوربین عکس‌هایی با رزولوشن‌های 5، 8 و 12 مگاپیکسل به ثبت رساند.

دوربین فیلمبرداری ورزشی یاشیکا Yashica YAC 430 Action Camera

نمایشگر 2 اینچی که در پشت دوربین قرار گرفته است برای کمک به کادربندی درست و مناسب بسیار کارا ی باشد. به علاوه  یک نمایشگر کوچک نیز در جلوی دوربین تعبیه شده است که پارامتر‌های مربوط به دوربین مثل میزان دقیق انرژی باتری، وضعیت فیلم‌برداری و یا رزولوشن فیلم‌برداری را نشان می‌دهد. حالا اممکان ارتباط بی سیم با این دوربین را هم به دیگر ویژگی های اکشن کمرای یاشیکا اضافه کنید این امکان نیز وجود دارد که دوربین از طریق Wi-Fi به گوشی‌های هوشمند متصل شود؛ بنابراین کاربر می‌تواند که کادربندی دلخواه خود را از طریق موبایل شخصی خود انجام دهد و یا اینکه تنظیمات دوربین را کنترل کند. برای محقق شدن این امر باید اپلیکیشن iSmart DV از Google Play و یا App Store دانلود شده و بر روی گوشی نصب شود. در کنار این قابلیت یک ریموت نیز برای کنترل کردن دوربین و چکاندن شاتر در نظر گرفته شده است که بردی معادل 20 متر دارد.

دوربین فیلمبرداری ورزشی یاشیکا Yashica YAC 430 Action Camera

در صورتی که بخواهید در زیر آب تصویربرداری کنید یاشیکا 430 شما را همراهی می کند تنها کافی است که دوربین را درون قاب ضد آب قرار دهید تا عمق 30 متری آب شما را همراهی کند.  باتری قابل شارژ لیتیومی با ظرفیت معادل 1050 میلی‌آمپر ساعت که این اجاره را به کار می دهد تا به طور مستمر تا 1/5 ساعت به فیلم‌برداری با رزولوشن 1080p بپردازد، برخورداری از امکان استفاده از کارت حافظه microSDو بهره مندی از درگاره میکرو HDMI از دیگر ویژگی ها و قابلیت های مفید این دوربین کوچک به شمار می رود.
Yashica YAC-430 ساخت ژاپن است . این دوربین مجهز به  لنز واید قادر است تصاویری یا زاویه دید 170 درجه را به ثبت برساند. Yashica YAC-430   قادر است تا ویدئوهایی با کیفیت‌های UHD 4K و 2.7K را با حداکثر سرعت 30 فریم بر ثانیه رکورد کند. فیلم‌برداری اسلوموشن این دوربین توانایی رکورد ویدئو با سرعت 120 فریم بر ثانیه و با رزولوشن 720p را دارد. به علاوه تمام این ویژگی‌ها دوربین YAC-430 به یک میکروفون داخلی نیز مجهز است تا صدا هم‌زمان با تصویر رکورد شود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری YAC 430 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری ورزشی یاشیکا Yashica YAC 430 Action Camera YAC 430 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
ورزشی
ابعاد
21.4 × 41.1 × 59.3 میلی متر
وزن
66 گرم
لنز
لرزشگیر تصویر
دارد
فوکوس دستی
ندارد
فوکوس خودکار
دارد
شرکت سازنده لنز
Yashica
عکسبرداری
قابلیت عکسبرداری
دارد
رزولوشن عکس
12 مگاپیکسل
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD
سایز صفحه نمایش
2 اینچ
چشمی
ندارد
دقت صفحه نمایش
240 × 320 پیکسل
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
4K
توضیحات فیلم
2704 x 1524p / 30 fps ; 1920 x 1080p / 60 fps ; 1920 x 1080p / 30 fps ; 1280 x 720p / 120 fps ; 1280 x 720p / 120 fps
فرمت فیلم
MP4
نور فیلم برداری (پرژکتور)
ندارد
صدا
WAV:176.0 kbps
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
سایر قابلیت ها
Wi-Fi
دارد
میکروفون داخلی
دارد
بلندگوی داخلی
ندارد
باتری
1050mAh lithium
سایر مشخصات
ضد آب تا عمق 30 متر با استفاده از کاور-دارای صفحه نمایش جلو-شارژر- درپوش- انواع گیره- کاور ضد آب- بند مچی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم