برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری ورزشی یاشیکا وای ای سی 301 Yashica YAC-301 Full HD 1080p Action Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری ورزشی یاشیکا وای ای سی 301 Yashica YAC-301 Full HD 1080p Action Camera کد 10647 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری یاشیکا ورزشی Yashica YAC-301 Full HD 1080p Action Camera YAC-301 Full HD 1080p دوربینی بینظیر است که دارای کیفیت بالای فیلمبرداری و عکاسی می باشد، یاشیکا 301 از حسگری 12 مگاپیکسلی و لنزی واید با زاویه دید 140 درجهبرخوردار است. YAC-301 قادر است تا ویدئوهایی با رزولوشن فول اچ‌دی 1080p را با حداکثر سرعت 30 فریم بر ثانیه را ضبط کند. کاربرانی که به ضبط ویدئوهای اسلوموشن علاقه مند هستند نیز می توانند ویدئوهای خلاقانه خود را با کیفیت اچ‌دی 720p با حداکثر سرعت 60 فریم بر ثانیه رکورد کنند. می توانید دوربینتان را به دوچرخه، موتور سیلکت و تجهیزات ورزشی متصل نموده و ماجراجویی‌های خود را به آسانی به تصویر بکشید.
قدرت میکروفون داخلی این دوربین فوق العاده است و عملکرد خوبی را در ضبط صدا دارد. به علاوه به دیلیل وجود حسگر 12 مگاپیکسلی YAC-301 می‌توان عکس‌هایی با همین رزولوشن را به ثبت رساند. البته برای مواقعی که با محدودیت فضای ذخیره‌سازی مواجه هستید می‌توانید عکس‌ها را با تفکیک‌پذیری‌های 8، 5 و یا 2 مگاپیکسلی نیز ثبت کنید.

دوربین فیلمبرداری یاشیکا ورزشی Yashica YAC-301 Full HD 1080p Action Camera

نمایشگر  LCD این دوربین در پشت آن قرار گرفته است و علاوه بر این، دوربین 301 یاشیکا از فناوری ارتباطی وای‌فای داخلی بهره مند است که ضمن استفاده برای انتقال و اشتراک فایل ها می توان برای کنترل از راه دوربین توسط تبلت و یا گوش هم مورد استفاده قرار بگیرد، برای استفاده از چنین قابلیتی در وهله اول نیاز به نصب اپلیکیشن iSmart DV بر روی دیوایس اپل یا اندرویدی خود می‌باشد.
می توانید از قابلیت مهیج دیگری استفاده کنید و دوربین اکشن خود را در شرایط خاص استفاده نمایید. یکی از بیشترین موارد استفاده از دوربین‌های اکشن، تصویربرداری در زیر آب و یا هوای بارانی است. این دوربین Yashica به‌خودی‌خود ضدآب نیست ولی شرکت سازنده همراه آن یک کیس ضدآب نیز قرار داده است که دوربین YAC-301 شما را تا حداکثر عمق 30 متری در برابر نفوذ آب مقاوم می‌کند.

دوربین فیلمبرداری یاشیکا ورزشی Yashica YAC-301 Full HD 1080p Action Camera

تمام ویژگی های گفته شده را در کنار یک باتری لیتیومی قابل شارژ قرار دهید، این باتری ظرفیتی معادل 900 میلی آمپر ساعت دارد و  با هر بار شارژ کامل این باتری به صورت میانگین می‌توان برای حدود 1٫5 ساعت به رکورد ویدئو پرداخت. حالا این مزیت ها نیاز به حافظه ذخیره سازی را ضروری می کند؛ برای ذخیره‌سازی عکس‌ها و فیلم‌ها نیز مطابق انتظار یک درگاه میکرو اس‌دی بر روی بدنه دوربین تعبیه شده است که تا 64 گیگابایت را پشتیبانی می‌کند. لازم به تأکید است که هیچ کارت‌ حافظه‌ای در جعبه دوربین قرار ندارد و توصیه می‌شود هنگام خرید این دوربین اکشن، یک کارت حافظه نیز به همراه آن سفارش دهید. خوشبختانه YAC-301 از یک درگاه میکرو HDMI نیز بهره‌مند است که از طریق آن می‌توان عکس‌ها و فیلم‌های گرفته شده را بر روی نمایشگر‌های بزرگ‌تر به نمایش گذاشت.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری YAC-301 Full HD 1080p دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری یاشیکا ورزشی Yashica YAC-301 Full HD 1080p Action Camera را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
ورزشی
وزن
64 گرم
حسگر و تصویر
دقت حسگر
12 مگاپیکسل
لنز
فوکوس خودکار
دارد
عکسبرداری
قابلیت عکسبرداری
دارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD
سایز صفحه نمایش
2 اینچ
ورودی و خروجی ها
خروجی تلویزیون
دارد
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
Full HD
توضیحات فیلم
1080p/30fps
صدا
WAV
سایر قابلیت ها
کارت حافظه
Micro SD
Wi-Fi
دارد
میکروفون داخلی
دارد
باتری
لیتیوم یون
سایر مشخصات
دارای قابلیت ضد آب تا عمق 30 متر با استفاده از کیس ضد آب
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم