برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری سونی اچ دی آر-ای سی20 اکشن کم Sony HDR-AS20 HD POV Action Cam

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری سونی اچ دی آر-ای سی20 اکشن کم Sony HDR-AS20 HD POV Action Cam کد 10645 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-AS20 HD POV Action Cam HDR-AS20 HD POV یکی دیگر از دوربین های اکشن و ورزشی است که برای ثبت و ضبط لحظات مهیج می تواند بهترین گزینه باشد این دوربین به تازگی معرفی شده است و تا این لحظه که در انتهای سال 95 هستیم جزء جدید ترین دوربین های اکشن سونی به شمار می رود. قابلیت های بالای این دوربین در تصویربرداری برای ثبت فیلم های با کیفیت و جذاب فوق العاده است. 

دوربین فیلمبرداری سونی اکشن کم Sony HDR-AS20 HD POV Action Cam

این دوربین که برای فیلم‌برداری از زاویه اول‌شخص، یا POV طراحی شده است، قادر است تا تصاویر جذاب و ماجراجویانه را با رزولوشن 1080p و فریم‌ریت 60 رکورد کند. در صورتی که بخواهید از حجم کمتری برای ثبت فیلم ها استفاده کنید هم می توانید بر روی این دوربین حساب کنید، جهت ثبت تصاویر با حجم کمتر نیز می‌توان با تفکیک‌پذیری 720p و با سرعت 30‌فریم بر ثانیه به فیلم‌برداری پرداخت. علاوه بر فیلم‌بردای توسط این دوربین می‌توان عکس‌هایی با وضوح بالا و رزولوشن 11/9 مگاپیکسل را به ثبت رساند. قابلیت‌های این دوربین به اینجا ختم نمی‌شود چرا که HDR-AS20 در فیلم‌برداری اسلوموشن نیز یک دوربین کارآمد به حساب می‌آید. در این حالت تصاویر با سرعت بالای 120 فریم بر ثانیه ضبط خواهند شد و این بدان معناست که می‌توان ویدئویی را تا 4 برابر کند‌تر و بدون افت کیفیت، را ضبط نمایید.
فناوری های ارتباطی در انی دوربین نیز مد نظر قرار گرفته اند، برای انتقال راحت تر تصاویر، برای اشتراک گذاری تصاویر و حتی برای کنترل دوربین از راه دور می توانید از این فناوری ها استفاده کنید. برای راحتی بیشتر، اکشن‌کمرای HDR-AS20 به فناوری‌های ارتباطی WiFi و NFC مجهز شده است. استفاده از فناوری‌های مذکور به کاربر این امکان را داده است تا دوربین را از طریق تبلت یا گوشی از راه دور کنترل کند و یا فایل‌های ویدیویی و عکس‌ها را به‌صورت بی‌سیم به تیلت و گوشی انتقال دهد.

دوربین فیلمبرداری سونی اکشن کم Sony HDR-AS20 HD POV Action Cam

دوربین های ورزشی با توجه به کاربرد اصلی آن ها از ویژگی هایی بایستی برخوردار باشند، دو مؤلفه‌ای که در دوربین‌های اکشن از اهمیت بالایی برخوردار هستند، پوشش زاویه دید گسترده و برخورداری از سیستم لرزشگیر پیشرفته است. خوشبختانه هر دوی این ویژگی‌ها در دوربین HDR-AS20 وجود دارد. این دوربین به لطف به‌کارگیری از یک لنز واید، زاویه دیدی معادل 170 درجه را به خوبی پوشش می‌دهد. همینطور از لرزشگیری از نوع Steady Shot پنج محوره سونی برخوردار است که تصاویر با پایداری بسیار بالایی به ثبت می‌رسند.
به راحتی می توانید دوربین را تا عمق سه متری آب استفاده کنید بدون اینکه مشکلی به وجود بیاید، سونی بدنه این دوربین را به‌گونه‌ای طراحی کرده است تا بتوان در زیر آب نیز ویدیو‌های جذابی را خلق کرد. این دوربین به همراه کیس محافظی که دارد تا عمق سه‌ متری در برابر نفوذ آب مقاوم است. به علاوه HDR-AS20 در برابر شک و ضربه نیز از استحکام کافی برخوردار است و به ادعای سونی اگر این دوربین از حداکثر ارتفاع 1/5 متری بر روی زمین بیافتد، هیچ مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری HDR-AS20 HD POV دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-AS20 HD POV Action CamHDR-AS20 HD POV را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
ورزشی
ابعاد
6.5 x 3 x 4.75 inches
وزن
1.05 pounds
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
دقت حسگر
12 MP
سایر قابلیت ها
باتری
Lithium Ion- NP-BX1
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم