برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری و گیمبال اوزمو DJI Osmo Handheld 4K Camera and 3-Axis Gimbal

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری و گیمبال اوزمو DJI Osmo Handheld 4K Camera and 3-Axis Gimbal کد 10642 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری و گیمبال اوزمو دی جی آی Handheld 4K و 3-DJI Osmo Handheld 4K Camera and 3-Axis Gimbal Axis از دوربین های جذاب شرکت دی جی آی هست که دارای ظاهری جالب با قابلیت های فرواوان می باشد، به راحتی می توانید حمل کنید، در زوایای مختلف تصویربرداری نمایید و بهترین فیلم ها و تصاویر را ثبت و ضبط کنید، دستگیره و گیبال این دوربین به شکا کمک می کند علاوه بر حمل و استفاده راحت تر از این دوربین کوچک، بتوانید در حالات و زوایای مختلف فیلم و تصویر به یاد ماندنی را ثبت و ضبط کنید.

دوربین فیلمبرداری و گیمبال اوزمو DJI Osmo Handheld 4K Camera and 3-Axis Gimbal

دوربین و گیمبال Osmo قابلیت‌های یک دوربین باکیفیت 4K را برای فیلمبرداری روی دست در اختیار شما می‌گذارد. در قلب این دوربین حسگری قدرتمند تعبه شده است ،  اوزمو دارای یک حسگر 1/2.3 اینچ CMOS است که می‌تواند ویدئو‌های 4K را با رزولوشن 4096x2160 و با سرعت 24 و 25 فریم بر ثانیه را ضبط کند. البته امکانات این دوربین تنها به فیلمبرداری محدود نمی‌شود. دوربین Osmo می‌تواند با رزولوشن 12 مگا پیکسل نیز عکاسی کند.
کنترل و استفاده از دوربقین بسیار راحت و لذت بخش می باشد، روی دسته Osmo یک سری امکانات اولیه کنترل دوربین قرار گرفته است که می‌توانید توسط آن‌ها دوربین را به‌صورت دستی Pan و Tilt کنید. به این معنی که می‌توانید با نگه داشتن یک دکمه جوستیک، دوربین را به سمت بالا و پایین یا چپ و راست بچرخانید. علاوه بر این مورد می توانید به صورت بی سیم دوربین را کنترل کنید و عکس و فیلم بگیرید، قابلیت WiFi تقریباً حدود 30 متر برد دارد. همچنین برای قرار دادن تلفن همراه روی دسته Osmo می‌توانید از یک پایه نگه‌دارنده استفاده کنید که صفحه تلفن همراه را به یک نمایشگر کوچک همراه تبدیل می‌کند تا از طریق آن بتوانید به‌راحتی کادربندی و فیلمبرداری کنید و هر زمانی که به این پایه نیازی ندارید، می‌توانید به‌راحتی این پایه را از گیمبال و دوربین جدا کنید. روی دسته این محصول نیز یک دکمه مخصوص ضبط و همچنین دکمه‌ای برای تغییر وضعیت بین فیلمبرداری و عکس‌برداری قرار داده شده  تا بتوانید به‌راحتی آن را حتی بدون نیاز به تلفن همراه کنترل کنید. با استفاده از نرم‌افزار DJI GO روی این محصول، نه‌ تنها می‌تواند امکانات کنترلی پایه را در دسترس قرار دهد، بلکه از آن طریق می‌توانید به امکانات پیشرفته آن نیز دسترسی داشته باشید.

قطعا در فیلم های اکشن و پر جنب و جوش که تحرک فراوانی وجود دارد ممکن لرزش دست و یا دوربین باعث تارشدن تصاویر شود در این صورت دوربین های اکش باید دارای ویزگی خوبی باشند که بتواند این مشکل را حل کند، دوربین این محصول روی یک موتور لرزش گیر قرار گرفته که علاوه بر کنترل لرزش‌های دوربین در سه محور، می‌تواند دوربین را در جهت های مختلف بچرخاند. بنابراین حرکت‌های دست کاربر موجب چرخش دوربین نمی‌شود و برای چرخیدن زاویه دوربین می‌بایست توسط دکمه چهار جهته روی دسته آن را به اطراف چرخاند. این دوربین می‌تواند در جهت افقی (Panning) 320 درجه و در جهت بالا و پایین (Tilt) با زاویه 35 درجه رو به پایین و با زاویه 135 درجه رو به بالا بچرخد. سرعت چرخش این دوربین 120 درجه بر ثانیه است. 

دوربین فیلمبرداری و گیمبال اوزمو DJI Osmo Handheld 4K Camera and 3-Axis Gimbal

ویژگی جذابی در این دوربین دیده می شود که مورد علاقه کاربران بسیاری است، عکس های پانارومای این دوربین با گیمبال و دسته آن فوق العاده است. می توانید دوربین را بالای سر خود بگیرید و دکمه عکسبرداری را فشار دهید تا دوربین به طور خودکار شروع به چرخش کند. قابلیت جالب دیگر در این دوربین امکان ضبط ویدئو‌های تایم‌ لپس است. دوربین در این حالت چندین عکس ثبت می کند و با ترکب این عکس ها فیلم جالبی ایجاد می کند. عکاسی در نور کم هم از دیگر ویژگی های خوب این دوربین به شمار می رود. گفته شد که قابلیت فیلمبرداری دوربین اوزمو عالی است و این بخشی به دلیل کیفیت تصویر و بخشی هم به دلیل کیفیت خوب صدا است که فوق العاده شفاف ضبط می شود ولی اگر نیاز به میکروفون دیگری هم داشته باشید می توانید از درگاه استاندارد 3.5 اینچی قرار دهید. مورد دیگری که قابل بیان باشد، باتری قابل تعویض دوربین است که می توانید از این ویژگی خوب نیز استفاده نمایید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری و گیمبال اوزمو Handheld 4K and 3-Axis Gimbal دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری و گیمبال اوزمو دی جی آی Handheld 4K و 3-DJI Osmo Handheld 4K Camera and 3-Axis Gimbal Axis را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
61.8×48.2×161.5 میلی متر
وزن
422 گرم
حسگر و تصویر
نوع حسگر
Exmor R CMOS
دقت حسگر
12.76 مگاپیکسل
ابعاد حسگر
1/2.3 اینچ
دقت موثر حسگر
12.4 مگاپیکسل
لنز
لرزشگیر تصویر
دارد
فوکوس دستی
ندارد
فوکوس خودکار
دارد
فاصله کانونی
20 میلی متر
محدوده دیافراگم
f/2.8
عکسبرداری
قابلیت عکسبرداری
دارد
رزولوشن عکس
12 مگاپیکسل
حالت های تصویر برداری
JPEG, DNG، Single shot ،
Burst: 3, 5, 7 frames per second (AEB: 3/5 frames per second; 0.7 EV bias) ،
Interval ،
Regular Time-Lapse ،
Moving Time-Lapse ،
Auto Panorama ،
Selfie Panorama ،
حداکثر سرعت شاتر
1/8000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
8 ثانیه
ورودی و خروجی ها
ورودی میکروفون
دارد
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
4K
توضیحات فیلم
4K: 4096 x 2160 (DCI): 24p, 25p 3840 x 2160 (UHD): 24p, 25p, 30p Full HD (1080p): 1920 x 1080: 24p, 25p, 30p, 48p, 50p, 60p, 120p HD (720p): 1280 x 720: 24p, 25p, 30p, 48p, 50p, 60p Maximum Bitrate: 60 Mb/s
فرمت فیلم
Video: MP4 in a .MOV wrapper (MPEG-4 AVC/H.264)
نور فیلم برداری (پرژکتور)
ندارد
صدا
2-channel; 48 kHz; AAC
سایر قابلیت ها
فلاش
ندارد
کارت حافظه
microSD
باتری
HB01-522365
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم