برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون دی 750 بدون لنز Nikon D750 Body Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال نیکون دی 750 بدون لنز Nikon D750 Body Digital Camera کد 10635 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون بدون لنز Nikon D750 Body Digital Camera D750 نسل آخر از دوربین های فول فریم با حسگر جدید است، قابلیت ها و ویژگی های بسیار خوب این دوربین علاقه مندان بیشماری را به خود جذب کرده است. عکاسی پیاپی 6فریم بر ثانیه ، حساسیت (ISO) 100 تا 12800 و قابلیت فیلم‌برداری Full HD باکیفیت 1080p از خصوصیت های مهم این دوربین به شمار می رود.دوربین 750 دی از سیستم فوکوس بی نظیری برخوردار است و دارای  51 نقطه فوکوس خودکار با 15 نقطه حساس به خطوط عمودی و افقی (صلیبی) می باشد. سیستم نورسنجی این دوربین از نوع Color Matrix Metering III بوده و دارای حسگر RGB با 91000 پیکسل است و در کل دارای خصوصیت هایی است که آن را به عنوان یک دوربین ایده آل معرفی می کند. در پشت دوربین نمایشگر با کیفیت 3.2 اینچی دیده می شود که می تواند به عقب و جلو چرخش داده شود. وضوح این نمایشگر 122900 پیکسل است و تصاویر را با کیفیت بالایی نمایش می دهد.
در قلب دوربین از یک پردازنده EXPEED 4 و حسگر از نوع CMOS  با حساسیت 51200 می باشد. توانایی فیلمبرداری با کیفیت  Full HD بافریم بر ثانیه‌های 60/50/30/25/ و 24 از مزایای کار با این دوربین است.  امکان کنترل دستی مقدار حساسیت (ISO)، سرعت شاتر و عدد دیافراگم در حالت فیلم‌برداری وجود دارد. می توان برای تغییر آرام  دیافراگم و حساسیت ایزو از حالات مختلی که در دوربین تعبیه شده است بهره مند شد، این دوربین دارای حالت‌های Power Aperture و Auto ISO است که می تواند برای مورد نام برده استفاده شود. 

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون بدنه Nikon D750 Body Digital Camera

درست مشابه دوربین های پیشرفته تر می توانید از تبلت و یا گوشی تلفن های هوشمند خود به عنوان کنترلر استفاده کرد. می توان از فناوری های ارتباطی گنجانده شده در این دوربین برای انتقال و اشتراک تصاویر و یا کنترل دوربین از راه دور استفاده کرد. نمایشگر تبلت می تواند با این فناوری و نرم افزتر مخصوص به عنوان نمایشگر دوربین مورد استفاده قرار بگیرد.  منظره‌یاب این دوربین قابلیت پوشش 100 درصد میدان دید را دارد. بدنه‌ی این دوربین از کامپوزیت جدید الیاف کربن و آلیاژ منیزیم است. پردازشگر جدید این دوربین به‌خوبی مدیریت شارژ آن را به عهده دارد. هر بار شارژ باتری این دوربین امکان عکس‌برداری تا 1230 عدد عکس و فیلم‌برداری تا 55 دقیقه را فراهم می‌کند.
بدنه خوشدست و با کیفیت دوربین کاملا سبک، مقاوم و مناسب است.  دستگیره یا گریپ گود این دوربین باعث می‌شود بتوانید آن را فارق از اندازه دستان خود محکم در دست بگیرید و باعث می‌شود بدون خستگی بتوانید دوربین عکاسی نیکون D750 را در زمان‌های طولانی به‌راحتی در دست بگیرید. دوربین D750 مجهز به شاتری از جنس کولار (Kevlar) / کامپوزیت کربن است که عمر آزمایش‌شده آن 150000 شات می‌باشد و با هر شارژ کامل باطری فوق کامپکت  و سبک لیتیوم - یون مدل EN-EL15 دوربین می‌توانید به میزان 1230 شات عکس و 55 دقیقه فیلم بگیرید.

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون بدنه Nikon D750 Body Digital Camera

دوربین دیجیتالی فول فریم Nikon D750 از بالا بسیار شبیه به D610 و D7100 است. یک پیچ حالت نوردهی قابل قفل اکثر فضای سمت چپ صفحه بالا را به خود اختصاص داده است و یک خوشه کنترل نسبتاً استاندارد شرکت نیکون در سمت راست محفظه فلاش قرارگرفته است. در این قسمت دکمه‌هایی برای ضبط فیلم، نورسنجی، و جبران نوردهی و همچنین دکمه شاتر که اطراف آن را یک سوئیچ سه وضعیته برای روشن / خاموش دوربین و روشن کردن چراغ LCD وضعیت اشغال کرده است، قرار دارند. دکمه ضبط فیلمی که در این قسمت تعبیه‌شده است یکی از بیشمار دکمه‌های دوربین فول فریم Nikon D750 است که دارای قابلیت تغییر کاربری آن به‌صورت سفارشی است.

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون بدنه Nikon D750 Body Digital Camera

ال سی دی (LCD) موجود در صفحه بالای دوربین نیز نقش یک مرجع سریع برای تنظیمات اصلی نوردهی و تصویربرداری نظیر حالت عکاسی، حالت درایو، کیفیت تصویر و عمر باطری (همراه با سایر پارامترهای نوردهی مثل سرعت شاتر، دیافراگم و یا ISO) را ایفا می‌کند.
در دوربین‌های Nikon DSLR، ما اغلب LCD های مفصل دار را در مدل‌های سطح پایین و مبتدی مشاهده می‌کنیم، اما LCD تاشوای که در پشت دوربین عکاسی دیجیتال D750  قرارگرفته است یکی از نمایشگرهای مقاوم و محکمی است که تابه‌حال دیده‌ایم و به‌هیچ‌وجه به نظر نمی‌آید که باعث کاهش استحکام کلی دوربین شده است.

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون بدنه Nikon D750 Body Digital Camera

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون بدنه Nikon D750 Body Digital Camera

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی D750 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال نیکون بدون لنز Nikon D750 Body Digital Camera D750 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
141x113x78 میلی متر
وزن
750 گرم
ضد آب
نیست
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
ابعاد حسگر
Full frame 35.9 x 24 mm
دقت حسگر
25 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
24 مگاپیکسل
فرمت غیرفشرده عکس
JPEG و RAW
حداکثر رزولوشن عکس
6016x4016
پردازشگر
Expeed 4
فیلم
رزولوشن فیلم
Full HD
حداکثر سرعت فیلم
60 فریم بر ثانیه
ضبط صدا
استریو
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/4000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
30 ثانیه
زمانسنج خودکار
2, 5, 10, 20 ثانیه
حداقل حساسیت
100
حداکثر حساسیت
12800
عکاسی پیاپی
6.5 فریم بر ثانیه
فلاش
دارد
تکنولوژی تشخیص چهره
ندارد
تکنولوژی تشخیص لبخند
ندارد
عکاسی سه بعدی
ندارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD
سایز صفحه نمایش
3.2 اینچ
دقت صفحه نمایش
1,229,000 نقطه
چشمی
دارد
توضیحات چشمی
اپتیکال با پوشش 100%
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
سایر مشخصات
نوع کارت حافظه
Dual SD
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
ندارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
دارد
نوع تکنولوژی بی سیم
Wi-Fi
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
EN-EL15
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم