برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی پولاروید چاپ سریع Polaroid Z2300 Instant Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی پولاروید چاپ سریع Polaroid Z2300 Instant Digital Camera کد 10631 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی پولاروید چاپ سریع Polaroid Z2300 Instant Digital Camera Z2300 Instant یک دوربین کامپک و کوچک است که به صورت حرفه ای عکاسی می کند و به سرعت عکس های شما را چاپ می کند. با اینکه دوربین های دیجیتالی از برنده ای مختلف دارای ویژگی های پیشرفته فراوانی هستند ولی این دوربین های چاپ سریع هنوز هم دارای علاقه مندان فواروانی هستند. دوستدارانی که عکس های نستالژیک را هنوز هم دوست دارند و می خواهند که یک دوربین ارزان قیمت با ویژگی های عالی و ایده آل داشته باشند. به سرعت و بدون زحمت می توانند عکاسی کنند و با همان سرعت نیز نتیجه زیبای کار خود را ببینند. 

دوربین عکاسی پولاروید چاپ سریع Polaroid Z2300 Instant Digital Camera

در کنار مزیت چاپ فوری بودن این دوربین ، از کیفیت عکاسی آن باید گفت که کاربران را به خود جذب می کند، قلب دوربین مجهز به حسگری است که برای ثبت تصاویر با وضوح بالا و شفافیت فوق العاده دوربین را پشتیبانی می کند، این دوربین به یک حسگر ۱/۳.۲اینچی از نوع CMOS مجهز است که تصاویر را با رزولوشن ۱۰ مگاپیکسل به ثبت می‌رساند. در کنار این حسگر یک پرینتر داخلی نیز در نظر گرفته شده است تا پس از ثبت تصویر، عکس آن با فضای رنگی جذاب دوربین‌های پولاروید به چاپ برسد.  تمام این امکانات و خصوصیت های گنجانده شده در دربین آنقدر حساب شده هستند که حجم و ابعاد زیادی را اشغال نمی کنند و این دوربین به راحتی در جیب قرار می کید.

دوربین عکاسی پولاروید چاپ سریع Polaroid Z2300 Instant Digital Camera

دوربین پولاروید Z2300 قادر است تا با رزولوشن 720p و با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند چیزی که دوربین های چاپ فوری کمتر به آن می پردازند. دوربین های فوجی فیلم که در نسل چاپ فوری فوق اعاده بودند از این مزی بهره مند نبودند و اینک پولاروید با حافظه ذخیره سازی امکان تصویر برداری و ضبط فیلم را به کاربران داده است به علاوه برای مشاهده مستقیم تصویر و کادربندی دلخواه خود یک صفحه‌نمایش LCD سه اینچی با دقت ۲۳۰ هزار نقطه در نظر گرفته شده است.

دوربین عکاسی پولاروید چاپ سریع Polaroid Z2300 Instant Digital Camera

پرینتر این دوربین برای چاپ تصویر بر روی کاغذ‌ عکس‌های زینک بدون جوهر 2x3 اینچ طراح شده است. به لطف استفاده از تکنولوژی چاپ عکس بدون استفاده از جوهر، دیگر نگرانی بابت مخدوش شدن عکس، آسیب دیدن عکس در اثر تماس با آب و تمام شدن ذخیره جوهر پرینتر هنگام چاپ وجود ندارد.درست مثل دوربین های پیشرفته تر دیجیتالی می توانید تصاویر را ویرایش و ذخیره کنید و این نیازی به متصل شدن به کامپوتر ندارد .
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی Z2300 Instant دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی پولاروید چاپ سریع Polaroid Z2300 Instant Digital Camera Z2300 Instant را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
چاپ سریع
ابعاد
۳۵ × ۷۶ × ۱۱۸
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
ابعاد حسگر
۱/۳٫۲ اینچ
دقت موثر حسگر
۱۰ مگا پیکسل
نسبت ابعاد عکس
۴:۳
لنز
فاصله کانونی
۶ میلی متر
بزرگ‌نمایی دیجیتال
۲٫۴ برابر
فیلم
رزولوشن فیلم
HD
فرمت فیلم
AVI
MJPEG
توضیحات فیلم
۷۲۰ × ۱۲۸۰ | ۳۰ فریم بر ثانیه
عکسبرداری
فلاش
دارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD
سایز صفحه نمایش
۳ اینچ
دقت صفحه نمایش
۲۳۰۰۰۰
سایر مشخصات
نوع کارت حافظه
داخلی ۳۲ مگا‌بایت
کارت حافظه همراه
جانبی SD/SDHC
نوع باتری
باتری قابل شارژ از نوع لیتیوم-یون
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم