برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی پولاروید اسنپ چاپ سریع Polaroid Snap Instant Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی پولاروید اسنپ چاپ سریع Polaroid Snap Instant Digital Camera کد 10629 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی پولاروید اسنپ چاپ سریع Polaroid Snap Instant Digital Camera Snap Instant مورد علاقه بسیاری از کاربران می باشد که از عکس های فوری استقبال می کنند. اسنپ ایستنت دارای یک حسگر  1/3.2 اینچی COMS می باشد که عکس ها و تصاویر با رزولوشن 10 مگا پیکسل را پشتیبانی می کند. چاپ فوری عکس به سلیقه و اختیار کاربر بستگی دارد. عکس می تواند عکس ثبت شده را سریعا چاپ کند و یا در کارت حافظه ذخیره نماید. از ویژگی های خوب این دوربین بهره مندی از لنز فیکس با فاصله کانونی معادل 25.8 میلی‌متر و بازشدگی دهانه دیافراگم F2.8 می باشد. کس‌ها تحت زاویه دیدی باز و برابر با 82 درجه ثبت می شوند.
یک خصوصیت خوب این دوربین کوچک و جمع و جور بودن است که به راحتی می توان در جیب قرار داد، به علاوه دوربین مجهز به منظره یابی است که وقتی باز می شود دوربین روشن می شود و به محض بستن آن دوربین خاموش می شود. می توانید یا دوربین Polaroid Snap Instant عکس های رنگی زیبای را ثبت و چاپ کنید. کاربران قدیمی تر دوربین های چاپ سریع به خوبی می دانند که کیفیت عکس های ایستنت با فضای نوستالوژیک چه حال و هوایی دارد با این دوربین نیز می توانید عکس هایی ثبت کنید که با آن حال و هوا باشند و با حالت vintage/sepia در این دوربین عکاسی نمایید. حالات دیگری از عکاسی نیز با این دوربین انجام شدنی است، در حالت Photo Boost نیز دوربین قادر است تا با سرعت 6 فریم بر ثانیه به‌صورت پی‌درپی تصاویر را ثبت و ذخیره کند. همانطور که گفته شد قابلیت ذخیره سازی عکس ها بدون چاپ فوری آنها هم وجود دارد و این یک ویژگی عالی در این دوربین می باشد، بنابراین باید گفت که وجود کارت حافظه فوق العاده مهم است، دوربین‌های سری Snap پولاروید از کارت‌های حافظه microSD تا ظرفیت 32 گیگابایت پشتیبانی می‌کند. البته لازم به ذکر است که در کنار این دوربین کارت حافظه‌ای عرضه نمی‌شود و باید آن را به صورت جداگانه تهیه نمود.

دوربین عکاسی پولاروید اسنپ چاپ سریع Polaroid Snap Instant Digital Camera

دوربین Snap Instant Digital‍ مانند بسیاری از دیگر محصولات پولاروید به یک پرینتر داخلی مجهز است که می‌توان با استفاده از آن تصاویر ذخیره شده بر روی حافظه را ظرف مدت کوتاهی بر روی کاغذ چاپ کرد. این دوربین برای چاپ تصاویر از کاغذ‌های عکس زینک بدون جوهر استفاده می‌کند و بدون به‌کارگیری جوهر عکس را بر روی کاغذ و در ابعاد 2x3 اینچ ثبت می‌کند. دوربین Snap Instant Digital‍ فضای کافی برای بارگذاری 10 کاغذ عکس را دارد و در کمتر از یک دقیقه تصویر را بر روی کاغذ عکس چاپ می‌کند.
خصوصیت بسیار خوب دیگری که می توان برای این دوربین بازگو کرد استفاده از آن به عنوان یک چاپگر مناسب می باشد که برای چاپ عکس هایی که با گوشی و یا تبلت ثبت شده اند استفاده شود.  مانند چاپگر Polaroid Zip، دوربین Snap+ نیز که در رویداد CES در لاس وگاس معرفی شد دارای بلوتوث است که میتوانید به صورت بی سیم به اندروید یا آی او اس متصل شده و تصاویر خود را برای چاپ در سایز کوچک ارسال کنید. دوربین Snap+ از کاغذ های Zink zero-ink استفاده می کند که رنگ های آن ابتدا نمایان نیست ولی به محض شروع فرایند چاپ و گرم شدن رنگ ها ظاهر می شوند.
Snap ویژگی خوب دیگری نیز دارد و آن امکان فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی است، فیلم ضبط شده بر روی کارت حافظه ذخیره می شود دوربین 13مگاپیکسلی این دوربین درکنار صفحه نمایش 3.5 اینچی لمسی آن چیزی بیش از یک دوربین چاپ سریع را در اختیار شما قرار می دهد. می توانید با نمایشگر لمشی مثل دیگر دوربین هایی که از نمایشگر بهره مند هستند استفاده نمایید. به عبارت بهتر باید گفت که دوربین Polaroid Snap Instant ترکیب خوبی از دوربین های  دیجیتال امروزی و دوربین های پولاروید نوستالژیک می باشد. 

دوربین عکاسی پولاروید اسنپ چاپ سریع Polaroid Snap Instant Digital Camera

چند پورت هم بر روی این دوربین وجود دارد، مانند اسلات کارت میکرو اس دی (که کارت های تا 32 گیگا بایت پشتیبانی می شوند) و یک پورت میکرو یو اس بی (micro USB). این دوربین در رنگ های قرمز، مشکی، آبی و سفید منتشر می شود. این Snap هیچ نوعی از LCD را برای دیدن تصاویرتان به نمایش نمی گذارد.
این دوربین، عکس های 2 در 3 اینچی پرینت می کند؛ در واقع این کاغذی که برای پرینت استفاده می شود، در جایی که اگر از قطعات LCD استفاده می شد در آنجا قرار می گرفت، ذخیره می شوند. این کاغذ، کریستال های رنگی تحت یک پوشش محافظ را به نمایش می گذارد که با حرارت فعال می شوند و یکی از مزایای استفاده از این کاغذ این است که پرینت های بدون لک و خال ارائه می دهد. با این وجود اجباری هم در چاپ این عکس ها نمی باشد. فایل های دیجیتال روی یک کارت میکرو اس دی ذخیره می شوند و می توان آنها را به کامپیوتر منتقل کرد. این دوربین هم شامل مدهای مختلفی می باشد- علاوه بر عکس های معمولی و فول رنگ می توانید عکس های سیاه و سفید و Polaroid Vintage و .. هم داشته باشید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی Snap Instant دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی پولاروید اسنپ چاپ سریع Polaroid Snap Instant Digital Camera Snap Instantرا با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.  

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
چاپ سریع
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
ابعاد حسگر
1/3٫2 اینچ
حداکثر رزولوشن عکس
10 مگاپیکسل
لنز
فاصله کانونی
3٫4
محدوده دیافراگم
F2.8
لرزشگیر تصویر
دارد
عکسبرداری
زمانسنج خودکار
10 ثانیه
صفحه نمایش
صفحه نمایش جلو
ندارد
چشمی
دارد
توضیحات چشمی
اپتیکال
ورودی و خروجی ها
خروجی USB
میکرو
سایر مشخصات
نوع کارت حافظه
microSD تا 32 گیگابایت
کارت حافظه همراه
به اندازه ثبت یک عدد تصویر و چاپ آن
نوع باتری
باتری قابل شارژ از نوع لیتیوم-یون
سایر مشخصات و قابلیت ها
سه حالت رنگ - تایمر - چاپ خودکار پس از ثبت هر تصویر- دفترچه راهنما - کابل USB - یک بسته 10 عددی کاغذ چاپ- قابلیت چاپ عکس در اندازه 3*2- چاپ عکس سیاه و سفید و طلایی و رنگی- ظرفیت کارتریج:10 فیلم
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم