برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

گیمبال استابلایزر فیلمبرداری هوایی رونین ام ایکس DJI Ronin-MX 3-Axis Gimbal Stabilizer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید گیمبال استابلایزر فیلمبرداری هوایی رونین ام ایکس DJI Ronin-MX 3-Axis Gimbal Stabilizer کد 10623 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
113,672,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی می باشند
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

گیمبال استابلایزر دوربین فیلمبرداری هوایی دی جی آی رونین ام ایکس اکسس DJI Ronin-MX 3-Axis Gimbal Stabilizer برای دوربین های DSLR طراحی شده است تا بتوانید با این پرنده از فضای بالای و مناظر مختلف فیلمبرداری و عکاسی کنید. لرزشگیر حرفه‌ای Ronin MX مخصوص دوربین‌های DSLR است که هم می‌تواند روی پلت‌فرم‌های هوایی مانند Matrice 600 نصب شود و هم می‌تواند روی لرزشگیر‌های زمینی کار کند. جنس این لرزشگیر که نسخه بهبود‌ یافته ای از Ronin M است اکنون از آلیاژ منیزیم ساخته شده است  بنابراین هم مقاوم تر است و هم قابل حمل تر می باشد.  انواع دوربین‌های بزرگ مانند سری دوربین‌های DSLR، بدون آیینه و حتی دوربین‌های سینمایی تا وزن حدود 4.5 کیگوگرم را می‌توان روی این لرزشگیر قرار داد و به فیلمبرداری هوایی به طور حرفه ای مشغول شد.
این گیمبال با یک رادیو کنترل و توسط کاربر هدایت می شود، علاوه بر رادیو کنرتلی که همراه دستگاه ارائه می شود می توانید یک کنترل کننده روی دسته را نیز به صورت جداگانه تهیه کنید تا تمامی کنترل‌ها را به صورت تک‌کاربره در دست بگیرید.Ronin-MX به طور کامل با فرستنده-گیرنده Lightbridge 2 سازگار است و از یک مسافت طولانی حدود 5 کیلومتر، ویدئوهای در حال ضبط را به طور زنده و با کیفیت Full HD مخابره می کند. ضمنا می‌توان این لرزشگیر را با DJI Focus استفاده کرد و بواسطه آن قادر خواهید بود تا تنظیمات فوکوس و دیافراگم را به صورت بی‌سیم و از راه دور کنترل کنید. 

دوربین فیلمبرداری هوایی رونین ام ایکس DJI Ronin-MX 3-Axis Gimbal Stabilizer

گفتنی است سر لرزشگیر Ronin MX می‌تواند به صورت 360 درجه در جهت افقی بچرخد به علاوه قادر است با زاویه 45 درجه رو به پایین و 135 درجه رو به بالا نیز حرکت کند و به این ترتیب به فیلم‌بردار کنترل کاملی برای جهت دوربین می‌دهد. باطری این لرزشگیر با هر باز شارژ کامل می‌تواند حدود 3 ساعت کار کند. نکته جالب و مهم دیگری که این گیمبال دارد حالت بی صدای آن است که برای فیلمبرداردی به خصوص در محیط های بسته و یا زمانی که می خواهید هیچ صدایی مثل صدای موتور در ویدئو ضبط نشود می تواند موثرب اشد. در این حالت صدای موتور در حالت سکوت تنظیم می شود و شما ویدئویی با کیفیت ضبط خواهید کرد.
از مهمترین ویژگی های این لرزشگر قدرت و دقت آن است، موتور رونین ام ایکس از نوع G-Force  دارای عملکرد بالایی است و در کنار واحد اندازه گیری  IMUs سبب شده تا هنگام حرکت‌های افقی و یا هنگام فیلم‌برداری از روی پرنده یا دیگر وسایل نقلیه شاهد بالاترین عملکرد ممکن باشیم. به علاوه اینکه این وسیله نیز مثل بسیاری از محصولات دیگر دی جی آی امکان کار با نرم افزار های این شرکت را دارد و می توانید با این نرم افزار ها به کنترل بهتر و دقیق تر رونین ام ایکس بپردازید.
اسلیپ رینگ Ronin-MX امکان چرخش 360 درجه آن را فراهم می‌آورد که هنگام اتصال به پرنده یا وسایل نقلیه بسیار کاربردی و کارآمد است. علاوه بر این می‌توان تا 135 درجه آن را در جای خود به سمت پایین خم کرد. Ronin-MX به هر حال عضوی از خانواده Ronin است و کاملاً طبیعی است که بسیاری از ویژگی‌ها و قابلیت‌های این سری از محصولات را با خود به همراه داشته باشد. از این میان می‌توان به برخورداری از سه حالت عملکرد مختلف دستگاه اشاره داشت. Ronin-MX به طور کامل از فرستنده-گیرنده Lightbridge 2 پشتیبانی می‌کند و این بدان معناست که می‌توان از حداکثر فاصله 5 کیلومتری، ویدئوهای در حال ضبط را به طور همزمان و با کیفیت فول‌ اچ‌دی مشاهده نمود. اگر این وسیله را همراه با DJI Focus استفاده کنید قادر خواهید بود تا تنظیمات فوکوس و دیافراگم را به صورت بی‌سیم و از راه دور کنترل کنید. علاوه بر این یک ریموت اضافی ساده برای Ronin-MX قابل تهیه است که به واسطه آن می‌توان از راه دور با دوربین متصل به Ronin-MX عکاسی کرده و یا فیلم‌برداری نمود.

دوربین فیلمبرداری هوایی رونین ام ایکس DJI Ronin-MX 3-Axis Gimbal Stabilizer

برای افرادی که قصد استفاده از DJI Focus به همراه Ronin-MX دارند باید این نوید را بدهیم که در این صورت قادر هستند تا تنظیمات فوکوس و دیافراگم را از راه دور کنترل کنند. حتی می‌توان پا را فراتر گذاشت و با تهیه یک ریموت ساده، با دوربین متصل به Ronin-MX از راه دور عکاسی کرده و یا اقدام به رکورد فیلم نمود. می‌توان لرزشگیر جدید DJI را نیز مانند اغلب محصولات این شرکت از طریق اپلیکیشن اختصاصی کنترل کرد. با استفاده از نرم‌افزار DJI Assistant که هم برای Ios و هم برای اندروید توسعه داده شده است می‌توان دسترسی کاملی بر روی تنظیمات Ronin-MX داشت. در ضمن اگر از Ronin-MX همراه با M600 و Lightbridge 2 استفاده می‌کنید این امکان مهیاست تا از اپلیکیشن DJI GO برای کنترل حالت‌های پروازی، جابجایی گیمبال و یا استریم همزمان ویدئوهای در حال رکورد نیز بهره بگیرید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره گیمبال استابلایزر دوربین فیلمبرداری Ronin-MX 3-Axis دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو گیمبال استابلایزر دوربین فیلمبرداری هوایی دی جی آی رونین ام ایکس اکسس DJI Ronin-MX 3-Axis Gimbal Stabilizer را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری هوایی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
هوایی
ابعاد
280 × 370 × 340 میلی متر
وزن
2770 گرم
سایر قابلیت ها
سایر مشخصات
جنس بدنه:منیزیم بسیار سبک- میزان دقت:تا ±0٫02°- میزان تحمل وزن:4.5 کیلوگرم- فرکانس:2.4 گیگاهرتز
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم