برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری هوایی فانتوم 4 پرو کوادکوپتر DJI Phantom 4 Pro Quadcopter

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری هوایی فانتوم 4 پرو کوادکوپتر DJI Phantom 4 Pro Quadcopter کد 10617 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری هوایی DJI فانتوم 4 پرو کوادکوپتر DJI Phantom 4 Pro Quadcopter با تحولات بزرگی نسبت به مدل قبلی خود وارد بازار شده است. تغییراتی در سنسورهای تشخیص مانع در 5 جهت، افزایش زمان پرواز و حالت های پروازی هوشمند جدید که تنها بخشی از این تحولات به شمار می آیند. دوربین فانتوم 4 پرو مجهز به یک سنسور 1 اینچ ، 20 مگاپیکسلی است و ریت تصویر آن افزایش یافته ، قابلیت تصویر برداری به صورت 4k/60fps و از قدرت عکاسی 14 فریم بر ثانیه بهره مند است. بدنه محکم و ساختاری عالی در این فانتوم طراحی شده است؛ استفاده از آلیاژ تیتانیوم و آلیاژ منیزیم در ساخت این پرنده ، صلبیت آن را افزایش داده و وزن آن را کاهش داده به گونه ای که وزن آن بسیار نزدیک به فانتوم 4 است. برای تشخیص موانع  اینک فانتوم 4 پرو فوق العاده عمل می کند به سیستم پروازی دستگاه سنسور های وِیژن عقب و سنسور تشخیص infrared اضافه شده است که در مجموع باعث تشخیص مانع در 5جهت و 4 جهت سنسور مانع برخورد با مانع می باشد.
لنز تعبیه شده در دوربین فانتوم 4 پرو دارای یک لنز مخصوص که از 8 المان در 7 گروه طراحی شده است ، می باشد. این دوربین ، اولین دوربینی از شرکت DJI است که در آن از شاتر مکانیکی استفاده شده است که از Rolling shutter و Distortion ( موجی شکل شدن تصویر و اعوجاج تصویر ) که ناشی از حرکت سریع دستگاه و یا حرکت سریع اجسام است ، جلوگیری شود. در نتیجه این دوربین مانند بسیاری از دوربین های زمینی قدرتمند می باشد. درست مثل دوربین های حرفه  ای این دوربین هم از پردازشگر خوبی بهره می برد، پردازنده قوی ای که در دوربین فانتوم 4 پرو تعبیه شده است قادر است تصویر برداری با فرمت H.264 با کیفیت 4k 60fps و یا فرمت H.265 با کیفیت 4K 30fps را با بیتریت 100Mbps در هر دو فرمت انجام دهد. سنسور ها و پردازنده های قوی ای که در این دوربین قرار داده شده اند این اطمینان را به کاربر میدهد که هر چیزی که ثبت شده با جزییات بیشتری نسبت به مدل های قبلی بوده و کلیه اطلاعات و جزییات لازم برای پیش تولید نیاز است را در اختیارش قرار می دهد.
علاوه بر ویژگی هایی که گفته شد این دوربین از یک سنسور با سایز بزرگ نیز بهره مند است و همانطور که می دانید سایز بزرگ سنسور برای ثبت تصاویر با جزئیات بیشتر کمک می کند، به علاوه برای تصویربرداری در نورکم نیز بسیار مهم می شود، نویز کاهش می یابد و در نهایت کیفیت تصاویر فوق  العاده بالا می رود. سنسور این دوربین در مقایسه با سنسور دوربینی که در فانتوم 4 تعبیه شده بود 4 برابر بزرگتر است. 

دوربین فیلمبرداری هوایی فنتوم 4 پرو کوادکوپتر DJI Phantom 4 Pro Quadcopter

از کیفیت دوربین تعبیه شده در فانتوم 4پرو هر چه بگوییم باز هم جا دارد که از مزیت های آن گفته شود. از سیستم پردازش تصویر حرفه ای این دوربین باید گفت بسیار مناسب برای تولید فیلم های سینمایی و تولیدی با فرمت (DCI 4K/60 (4096 x 2160/60fps با بیتریت 100Mbps  قابل دسترس باشد ، و به شما اجازه تصویر برداری به صورت Slow Motion  و با کیفیت بالا می دهد.همچنین DJI Phantom 4 pro ( فانتوم 4 پرو ) از کدک تصویر H.265 پشتیبانی می کند ( حداکثر کیفیت در این کدک 4096X2160/30fps می باشد). با بیتریتی که که این دوربین در اختیار شما قرار میدهد ، چنانچه شما از کدک H.265 برای تصویر برداری استفاده کنید ، میزان پردازش تصویر به نسبت کدک H.264 دو برابر افزایش می یابد که باعث می شود کیفیت تصاویر به میزانی قابل تشخیص و زیاد افزایش یابد. چنانچه برای تصویر برداری از حالت  D-Log ( تصویر برداری با Dynamic range بالا) استفاده شود ، می توان تغییرات بسیار زیادی در مرحله تدوین برای رنگ و نور پایانی انجام داد.
از خصوصیت های مهم دیگری که برای دوربین تعبیه شده در این پهباد باید گفت لنز خوب آن است. رزولوشن و کنتراست لنز برای تصاویر با شارپ بالا و عکس های زنده و و با جزئیات بالا، این دوربین از یک لنز هوایی بهینه شده با F2.8 , با فاصله کانونی معادل 24mm روی آن تشکیل شده است که بسیار مناسب و با واید بسیار بهینه برای تصویر برداری هوایی می باشد.این لنز از 8 لایه ( دو لایه منحنی) در 7 گروه کوچکتر جاسازی شده است تا جای کمتری را بگیرد. تصاویر خروجی همواره با جزییات دقیق بوده و انحنا و پخش شدگی تصویر در آن بسیار کم می باشد و شما را مطمئن می کند که فیلم ها و عکس ها همیشه زنده و شارپ خواهد بود. برای اولین بار شرکت DJI نتایج (MTF (Modulation Transfer Function را در دسترس عموم قرار داده است تا مصرف کنندگان درک بهتری از عملکرد لنز داشته باشند. به علاوه باید گفت که شاتر الکترونیکی نیز تا سرعت 1/8000s بهبود یافته است و یک حالت عکس برداری Burst  با قابلیت عکاسی 20fps  با کیفیت عکاسی 20 مگاپیکسل نیز به آن اضافه شده است.

دوربین فیلمبرداری هوایی فنتوم 4 پرو کوادکوپتر DJI Phantom 4 Pro Quadcopter

فانتوم 4 پرو از بابت کنترل پرواز فوق العاده است ، سیستم کنترل پرواز فانتوم 4 پرو از یک شبکه هوشمند که شامل 10 مجموعه به هم پیوسته است ، استفاده می کند ، که این مجموعه شامل 7 دوربین ( مجموعه سنسور های پردازش تصویر دو تایی جلو، عقب و پایین پرنده و دوربین اصلی پرنده ) یک سیستم تشخیص مانع infrared و نقطه یاب دو بانده ماهواره ای (GPS و GLONASS) ، دو فاصله یاب رو به پایین التراسونیک ، IMU ها و قطب نما (Compass) های مستقل و یک هسته قدرتمند پردازش که برای این کار سفارشی سازی شده است.
فانتوم 4 پرو تمام اطلاعات محیط، مسیر، سرعت و موانع، ارتفاع و موقعیت جغرافیایی را ثبت و در حافظه خود ذخیره می کند این اطلاعات می تواند توسط کاربر مورد استفاده قرار بگیرد. یک امکان پیشرفته دیگر در این پهباد برخورداری از سیستمی است که در آن امکان خطا و برخورد با مانغ بسیار کاهش یافته است. IMU و قطب نمای اول اطلاعات لازم برای پرواز را نظیر سرعت و جهت حرکت را جمع آوری می کنند و IMU و قطب نمای مستقل دوم اطلاعات حساس را بازرسی می کنند و از خطاهای احتمالی جلوگیری می کنند که این امر به طور محسوسی امنیت پرواز را بالا می برذ.
و اما برای کنترل این کوادکوپتر پیشرفته یک کنترلر مناسب نیز طراحی شده است، یک مانیتور 5٫5اینج و Full HD یکپارچه با رادیو کنترل با روشنایی تصویر 1000cd/m2 در +DJIPhantom 4 Pro  که دو برابر روشن تر از دستگاه های هوشمند معمول است ، ارایه می شود. با توجه به این که برنامه DJI GO  در این مانیتور قرار داده شده است ، سخت افزار و نرم افزار آن بهترین سازگاری را با دستگاه خواهند داشت و اجازه تدوین و انتشار فوری فیلم را در اختیار کاربر قرار می دهد. سیستم انتقال تصویر DJI Lightbridge ارتفا یافته و یکپارچه با دستگاه هر دو فرکانس 2٫4Ghz و 5٫8Ghz را پشتیبانی می کند که باعث مقاوم شدن سیستم نسبت به تداخلات فرکانسی شده و حداکثر برد 7 کیلومتر را برای کاربر فراهم می سازد.
درست مثل نسخه قبلی این پرنده ، حالات پروازی مختلفی در این مدل نیز طراحی شده است، DJI Phantom 4 Pro ( فانتوم 4 پرو ) سه حالت پروازی دارد . A ، P و S . با عوض کردن حالت پروازی بین این سه حالت ، خلبان می تواند کنترلی که لازم است بر روی پرنده داشته باشد. که در حالت A تصاویر نرم و پیوسته خواهد بود ، S سرعت بالا را به ارمغان می آورد و P  پروازی آسان ، هوشمند و با حالت های هوشمند . در حالتی که سوییچ حالت پروازی بر روی P است ، حالات هوشمند پروازی مانند TapFly ، Active Track ، Obstacle sensing و ویژگی های موقعیت یابی دستگاه فعال است . حالت S یا Sport  سرعت بالا و شتاب بیشتری به پرنده می دهد و این سرعت تا 72kph  می تواند برسد. حالت پروازی Atti سیستم ثبات پرنده با اتصال به ماهواره را قطع می کند و ارتفاع پرنده را فقط ثابت نگه می دارد، این حالت پروازی برای خلبانانی که تجربه بالا دارند و می خواهند تصاویر نرم تری داشته باشند مناسب است. در حالت پروازی Tripod سرعت تا 7kph محدود می شود و برای محیط بسته بسیار مناسب است . در همه حالات سه گانه ، سنسور های Infrared و پردازش تصویر فعال بوده و ایمنی را در پرواز افزایش می دهد .

دوربین فیلمبرداری هوایی فنتوم 4 پرو کوادکوپتر DJI Phantom 4 Pro Quadcopter

می توانید تصاویر گرفته شده توسط دوربین فانتوم 4 پرو را از فاصله دور مخابره کنید و به اشتراک بگذارید، قابلیت ارسال تصویر تا 7 کیلومتر از ویژگی های خوب این کوادکوپتر است. دستگاه محدوده ای از فرکانس ها را جستجو می کند و بهترین فرکانس با کمترین تداخل را انتخاب می کند. با توجه به این که دستگاه هر دو فرکانس 2٫4GHz و 5٫8GHz  را پشتیبانی می کند ، کنترل آن قابل اطمینان تر می باشد. شدیدا با برنامه DJI GO 4 سازگار بوده ، همچنین DJI Lightbrdige اطلاعات پروازی را به صورت زنده برای شما ارسال می کند ، و همچنین می تواند به سرعت فیلم ها و عکس ها را بر روی موبایل و تبلتی که استفاده می کنید ، انتقال دهد.برای تعقیب و دنبال کردن سوژه های متحرک این کوادکوپتر ارتقا خوبی داشته است، در حالت پروازی Active Track خلبانان می توانند یکی از گزینه های زیر را انتخاب نمایند:
Trace (دنبال کردن) : دنبال کردن سوژه از جلو و یا عقب آن در حالی که از برخورد به موانع به صورت خودکار اجتناب می کند.
Profile (نیمرخ): پرنده می تواند از زوایای مختلف در کنار سوژه حرکت کرده و نیمرخ سوژه را تصویر برداری نماید.
Spotlight ( نور افکن) : دوربین بر روی سوژه قفل شده و پرنده به آزادی به هر طرفی که می خواهد حرکت می کند.
با استفاده از این حالت پروازی با لمس کردن هر قسمت از صفحه نمایشگر به آن سمت پرواز کنید.با لمس کردن هر نقطه از صفحه نمایشگر می توانید حرکت پرواز را به آرامی تعیین کرده و به صورت خودکار از برخورد با موانع از طرف پرنده اجتناب می شود( اجتناب از برخورد با موانع در حالت TapFly Free  فعال نمی باشد. ) و برای اصلاح آن کافیست از اهرم های رادیو استفاده کنید و یا دوباره نقطه دلخواه خود را بر صفحه مشخص کنید. در DJI Phantom 4 Pro سه حالت برای TapFly قابل انتخاب است :
TapFly Forward : با لمس صفحه نمایشگر پرنده به آن سمت شروع به حرکت می کند .
TapFly Backward: با لمس صفحه ، پرنده در جهت دور شدن از نقطه ای که لمس کرده اید شروع به حرکت می کند ، به طور مثال ، اگر شما پایین سمت راست صفحه را لمس کنید ، پرنده به سمت بالا سمت چپ حرکت می کند.
TapFly Free: در این حالت شما مسیر مستقیم پرنده را مشخص می کنید ، پرنده به آن سمت شروع به حرکت می کند ، ولی دوربین آزاد است که به هر سمتی بچرخد و تصاویر را ثبت نماید.
در DJI Phantom 4 Pro ( فانتوم 4 پرو ) سیستم بازگشت به خانه ارتقا یافته است و می تواند مسیر برگشت به خانه را با توجه به شرایط محیطی انتخاب و تغییر دهد. در هنگام پرواز ، مسیر طی شده را ثبت می کند تا برای بازگشت از آن مسیر بدون اینکه به موانع برخورد کند استفاده کند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری Phantom 4 Pro Quadcopter دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری هوایی DJI فانتوم 4 پرو کوادکوپتر DJI Phantom 4 Pro Quadcopter را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری هوایی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
وزن
1388 گرم
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
عکسبرداری
حالت های تصویر برداری
JPEG و DNG
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
فیلمبرداری
فرمت فیلم
MOV و MP4
هواپیما
حداکثر سرعت
72 کیلومتر برساعت
سایر قابلیت ها
باتری
4 سل 5870 میلی آمپر ، 89.2 وات ساعت
سایر مشخصات
مدت پرواز: بیش از 30 دقیقه- زمان شارژ: حدود 1 ساعت- برد افقی پرواز:7 کیلومتر FCC و 3.5 کیلومتر CE- برد عمودی پرواز:500 متر از سطح مقطع پروازی- استقامت در باد حداکثر 40 کیلومتر بر ساعت-
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-01-27

درود فروش پهباد در سایت های ایرانی مستلزم به داشتن مجوزهای قانونی خاص می باشد که هیچ سایتی هم اکنون در ایران این مجوز را ندارد و سایتهایی که اقدام به این مهم در حال حاضر کرده اند دارای نماد اعتماد الکترونیکی نیستند از همین رو با توجه به فعالیت تازه شرکت ارشاکو در این شاخه و و اعلام این مهم برای گرفتن مجوز به شرکت با توجه به دارا بودن نماد اعتماد تا گرفتن مجوز های قانونی برای فروش ، تمامی دوربین های هوایی و پهباد ها معلق شدند و فروشی صورت نخواهد گرفت. پیروز باشید

1396-01-27

سلام چرا تمام پهبادهای داخل سایت همزمان یاهم ناموجوده شدن ؟! بعید میدونم همزمان همش فروش رفته باشه !

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم