برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری ای ای ای اس 71 تی پلاس ورزشی AEE S71Tplus 4K Actioncam

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری ای ای ای اس 71 تی پلاس ورزشی AEE S71Tplus 4K Actioncam کد 10589 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری AEE ورزشی تی پلاس AEE S71Tplus 4K Actioncam S71 دارای قابلیت هایی است که هر کاربری را به وجد می آورد. این دوربین کوچ با حثه جمع و جوری که دارد از امکانات زیادی برخوردار می باشد که در ادامه به طور کامل بررسی می شود. قابلیت فیلمبرداری اولین چیزی است که در نظر می آید ، فیلمبرداری با سرعت 15 فریم برثانیه و رزولوشن 4K چیزی است که مطلوب و ایده آل بسیاری از کاربران دوربین های ورزشی بوده است. علاوه بر فیلمبرداری می توانید با این دوربین عکس های زیبا و با کیفیتی هم ثبت کنید، عکس های 16 مگاپیکسلی  با صحنه های فوق العاده،.
با ثبت عکس ها و فیلم های خوب می توانید آنها را با دیگران ودیگر دستگاه ها به اشتراک بگذارید، فناوری های ارتباطی خوبی در این دوربین گنجانده شده است. برد بی سیم تا 100 متر پشتیبانی می شود، می توانید از راه دور عکس ها  فیلم ها را با دیگر دستگاه ها به اشتراک گذاشته و انتقال فایل کنید، می توانید با کمک نرم افزار های مخصوص کنترل دوربین را در دست بگیرید و می توانید از راه دور فیلمبرداری و عکاسی کنید. برای ذخیره سازی فیلم و عکس نیز این دوربین از کارت حافظه و حافظه‌ی جانبی Micro SD استفاده می کند، دوربین علیرغم حجم کم و ابعاد کوچک دارای نمایشگری مناسب می باشد که برای ثبت تصاویر و بازنمایش آنها و کنترل دوربین به کار می رود. صفحه نمایش 2 اینچی است و قابل جداشدن می باشد. 

دوربین فیلمبرداری ورزشی تی پلاس AEE S71Tplus 4K Actioncam

از قابلیت های دیگر این دوربین  قدرت فیلمبرداری زاویه‌ی باز Wide Angel) 150°) است. کمپانی AEE شرکتی پیشتاز در تأمین تجهیزات ضبط و رکورد، سیستم‌های مولتی روتور و پهباد و همین‌طور هواپیماهای بدون سرنشین است که در سال 1991 در چین تأسیس شد.‌ این شرکت در صنعت رسانه و مسابقه‌های ورزشی،  همکاری طولانی‌مدتی با رسانه‌های معتبر دنیا دارد که شامل ضبط و پخش مستقیم مسابقه‌های معتبر ورزشی دنیا، ویدیوها و مستندات تلویزیونی و سینمایی است.‌ از اهداف شرکت  AEE تبدیل به یکی از پیشتازان تولید محصولات ذکرشده است.‌
امروزه نوجوانان و جوانان بسیاری در حرفه های ورزشی و تفریحی خود از صحنه های مهیج و ناب خود تصویر برداری می کنند و با دیگران به اشتراک می گذارند به همین دلیل است که دوربین های ورزشی و اکش هر ساله در حال تغییر و تحولات خوبی هستند. این دوربین ها کوچ می شوند و قابلیت های خود را ارتقا می دهند.
می توانیدتا عمق 100 متری درون آب غواصی کنید و با دوربین  AEE S71Tplus 4K Actioncam  تصویربرداری نمایید . می توانید با سرعت بالا به موتورسواری و یا دچرخه ادامه دهید و همزمن تصویر برداری کنید. می توانید در صخره نوردی های خود از صحنه هایی فیلم بگیرید که هر بیننده ای را شگفت زده کند. به طور خلاصه می توان به برخی از ویژگی های بیشمار این دوربین ورزشی مینیاتوری اشاره نمود:
فیلمبرداری 4K تا 15 فریم بر ثانیه
کیفیت عکس 16 مگاپیکسل
چرخش خودکار 180 درجه ای تصویر
دارای تایمر برای تاخیر در عکاسی
دارای یک G-Sensore درونی با قابلیت قطع و وصل فیلمبرداری به صورت خودکار
دارای یک باتری قابل شارژ 1500 میلی آمپری
قابلیت بزرگنمایی دیجیتال تا 10 برابر
ضد آب و قابلیت کار تا عمق 100 متری
ضد شوک حتا در برابر افتادن
مجهز به یک ال سی دی 2 اینچی لمسی با قابلیت جدا شدن
دارای یک میکروفون استریو و بلندگوی داخلی برای ضبط و پخش صدا

دوربین فیلمبرداری ورزشی تی پلاس AEE S71Tplus 4K Actioncam

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری S71Tplus 4K دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری AEE ورزشی تی پلاس AEE S71Tplus 4K Actioncam S71 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
ورزشی
ابعاد
43×58×48 میلی متر
وزن
84 گرم
حسگر و تصویر
دقت حسگر
16 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
16 مگاپیکسل
لنز
محدوده دیافراگم
f 2.8
بزرگنمایی دیجیتال
10 برابر
عکسبرداری
قابلیت عکسبرداری
دارد
رزولوشن عکس
16 مگاپیکسل
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
TFT
سایز صفحه نمایش
2 اینچ
چشمی
ندارد
ورودی و خروجی ها
ورودی میکروفون
میکروفون داخلی مونو
خروجی هدفون
اسپیکر داخلی مونو
خروجی تلویزیون
دارد
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
4K
توضیحات فیلم
4k/15fps‏,‏ 2.7k/24fps‏,‏ 1080p/60fps‏,‏ 960p/60fps‏,‏ 720p/120fps ‏(‏MP4‏)‏
فرمت فیلم
MP4
نور فیلم برداری (پرژکتور)
ندارد
صدا
WAV
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
سایر قابلیت ها
فلاش
ندارد
کارت حافظه
microSD
کارت حافظه همراه دوربین
ندارد
Wi-Fi
دارد
ریموت کنترل
دارد
میکروفون داخلی
دارد
بلندگوی داخلی
دارد
باتری
لیتیومی 1500 میلی آمپر
سیستم موبایل مورد نیاز
سازگار با سیستم عامل های‏:‏ اندروید ، iOS،Windows Me/2000 /2003/XP/Vista/7/8
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم