برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری شیائومی وای آی کار ورزشی Xiaomi Yi Car Camera Recorder

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری شیائومی وای آی کار ورزشی Xiaomi Yi Car Camera Recorder کد 10579 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری شیائومی ورزشی Xiaomi Yi Car Camera Recorder Yi Car نسل دیگری از دوربین های ورزش این برند است که با ویژگی های بی نظیری وارد بازار شده است، دوربینی فوق العاده کوچک، خوشدست و سبک است که با امکانات بسیاری همراه شده است تا بهترین و ناب ترین لحظات شما را ثبت و ضبط کند. قدرت فیلمبرداری و عکاسی این دوربین عالی است و با ظاهر و بدنه مقاومی و زیبایی که دارد علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کرده است. دوربین شیائومی قادر است تصاویر را در 16مگاپیکسل و ویدئو را با کیفیت فول اچ دی و با سرعت های 30،60،120 فریم در ثانیه ثبت و ضبط کند.
درست مثل نسخه دیگر این دوربین بدنه ای با ویژگی های مشابه دارد، چراغ LEDبه کار رفته در قسمت بالایی نشان دهنده ی میزان باتری و حالت ضبط ویرئو است. قدرت باتری بسیار عالی است و تا دو ساعت قادر است به فیلمبرداری و عکاسی اختصاص دهد و این حتی در شرایطی است که وای فا روشن باشد، می دانی که قدرت باتری از مزایای چشمگیری است که کاربران نسبت به آن عقاقه بسیاری دارند. 

دوربین فیلمبرداری شیائومی ورزشی Xiaomi Yi Car Camera Recorder

کیفیت تصویربرداری دوربین 16 مگاپیکسلی بسیار عالی در سرعت 240 فریم بر ثانیه است. دوربین ورزشی شیائومی Yi، بسیار سبک است و می‌تواند تصاویر را در16 مگاپیکسل و ویدئو را باکیفیت فول اچ دی و با سرعت‌های 30، 60 و 120 فریم در ثانیه ثبت و ضبط کند. می توانید این دوربین خوشدست را به راحتی حمل کنید و هر جایی که هستید و حتی در زیر آب با تجهیزات لازم به عکاسی و فیلمبردری بپردازید. کیفیت ساخت بدنه و قاب این دوربین به گونه ای است که استحکام بالایی دارد. 

دوربین فیلمبرداری شیائومی ورزشی Xiaomi Yi Car Camera Recorder

Xiaomi Yi Car Camera توانایی ثبت تصاویر FullHD  با سرعت 300 فریم در ثانیه را دارد و هنگام انجام ضبط FullHD  می‌توان سرعت ضبطش را به 60 فریم در ثانیه افزایش داد. ویژگی ها و توانایی های زیادی از این دوربین می توان مثال زد که باعث شده است علاقه مندان زیادی داشته باشد، قیمت مناسب در کنار قابلیت های خوبی که دارد از جمله می توان گفت این دوربین عالی دارای صفحه نمایش 2٫7 اینچی، وای فای و باتری 240 میلی آمپر ساعتی است و از سیستم عامل‌های اندروید و IOS پشتیبانی می‌کند.  چیزی که در نسخه دیگر وجود نداشت و برای کنترل دوربین از دستگاه های دیگر بهره می گرفتیم.

دوربین فیلمبرداری شیائومی ورزشی Xiaomi Yi Car Camera Recorder

علاوه بر موارد گفته شده بایستی گفت که  می توان از این دستگاه برای ثبت تصاویر سه مگاپیکسلی استفاده کرد. Yi Car DVR ویژگی‌ ADAS هوشمند اضافی خاصی دارد که سرعت، مسافت و داده‌های دیگر را تجزیه و تحلیل می‌کند؛ و خطرات اطراف موقع رانندگی را تشخیص و به راننده هشدار می‌دهد. درست وقتی که از خطرات رانندگی خود غافل می شوید دوربین شیائومی همراه شماست. و نکته مهم دیگر لنز قدرتمند این دوربین است که یک لنز 165درجه ای فوق العاده گسترده و شیشه ای، بر هر سه لاین مظارت کامل داشته و دوربینی بسیار حساس است، و قادر به ظیط دقیق و مفصل وقایع اطراف می باشد. عکس های ثبت شده با این دوربین عالی است و حتی در سرعت های بالا قادر است تصاویر واضح و شفاف ثبت کند. دید در شب یک خاصیت کلیدی از عملکرد دوربین است. چرا که به هنگام شب به علت خستگی و خواب آلودگی راننده، و همچنین نور کم جاده احتمال بروز حوادث بیشتر است.

دوربین فیلمبرداری شیائومی ورزشی Xiaomi Yi Car Camera Recorder

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری Yi Car دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری شیائومی ورزشی Xiaomi Yi Car Camera Recorder Yi Car را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
ورزشی
ابعاد
74 × 52.4 × 19.4 میلی متر
وزن
74 گرم
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
دقت حسگر
3 مگاپیکسل
ابعاد حسگر
1/2.7 اینچ
لنز
لرزشگیر تصویر
دارد
فوکوس دستی
ندارد
فوکوس خودکار
دارد
محدوده دیافراگم
F 1.8
عکسبرداری
قابلیت عکسبرداری
دارد
رزولوشن عکس
3 مگاپیکسل
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
TFT
سایز صفحه نمایش
2.7 اینچ
چشمی
ندارد
دقت صفحه نمایش
960x240 پیکسل
ورودی و خروجی ها
خروجی تلویزیون
ندارد
خروجی HDMI
ندارد
خروجی USB
دارد
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
Full HD
توضیحات فیلم
920 × 1080p 60fps, 1920 × 1080p 30fps, 2304 × 1296p 30fps
فرمت فیلم
H.264
نور فیلم برداری (پرژکتور)
ندارد
سایر قابلیت ها
کارت حافظه
microSD
Wi-Fi
دارد
سایر مشخصات
قابل استفاده روی گوشی های: Android 4.1 or later versions, IOS 7.0 or later versions
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم