برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری شیائومی وای آی 4 کا اکشن Xiaomi Yi 4K Action Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری شیائومی وای آی 4 کا اکشن Xiaomi Yi 4K Action Camera کد 10578 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری شیائومی اکشن Xiaomi Yi 4K Action Camera Yi 4K نسلی از دوربین های اکش است که دارای قدرت فیلمبرداری فوق العاده می باشد، این دوربین توانایی فیلمبرداری با کیفیت فوق‌العاده 4K را دارد و با استفاده از پردازشگر Ambarella A9SE به قدرت پردازشی مشابه با GoPro Hero 4 black edition دست یافته است ارتقایی که از این دوربین دیده شد. علاوه بر مواردگفته شده افزوده شدن صفحه نمایش به این دوربین را در این نسل باید خاطرنشان شود ،  Yi Camera 2 4k به یک نمایشگر لمسی 2.19 اینچی است و شما از طریق این صفحه نمایش می‌توانید تنظیمات و حالت‌های فیلمبرداری و عکاسی دوربین را تغییر داده و از تصویر لنز 155 درجه‌ای دوربین در هنگام فیلمبرداری و عکاسی استفاده کنید. این دوربین فوق العاده برای ضبط صدا بسیار عالی عمل می کند و وقتی که در حیطی شلوغ و یا صدای و زوزه باد شدید می شود می توان انتظار داشت که صدا با کیفیت خوبی ضبط شود.شیائومی برای دوربین ورزشی Yi 4K خود دو میکروفون در نظر گرفته است تا صدا به شکل استریو ضبط شود. وای‌فای نیز نسبت به نسل اول ارتقا یافته و امکان استفاده از دو باند 2.4 و  5 گیگاهرتز فراهم شده است.
YI 4K با بهره‌گیری از دو میکروفون Omni-Direction صدا را با فرمت ACC و با فرکانس 48 کیلوهرتز ضبط می‌کند. حساسیت بالا در ضبط صدا و نسبت سیگنال به نویز بالا در این میکروفون‌ها، ثبت با کیفیت و وضوح بالا را حتی در محیط‌های شلوغ ممکن کرده است.

دوربین فیلمبرداری شیائومی اکشن Xiaomi Yi 4K Action Camera

در کنار امکانات و قابلیت های خوب دوربین بایستی از یک منبع تغذیه خوب هم بهره مند بود تا جوابگوی عکاسی و فیلمبرداری های طولانی مدت کاربر باشد، قطعا این امکانات نیاز به باتری قوی‌تری دارد که با ارتقا باتری به قدرت 1400 میلی‌آمپر و توان استفاده از دوربین به مدت 2 ساعت این نگرانی برطرف شده است. می توانید از حالات مختلف فیلمبرداری در این دوربین بهره مند شوید، بجز فیلمبرداری و عکاسی در حالت معمول، عکاسی با تایمر، عکاسی متوالی، تایم‌لپس اتوماتیک، فیلمبرداری اسلوموشن، فیلمبرداری و عکاسی به شکل همزمان و فیلمبرداری Loop، حالت‌های مختلف قابل انتخاب برای این دوربین است. در کنار این حالت‌ها می‌توانید هر یک از پارامترهای Shutter/ISO/Exposure Value/White Balance را هم به شکل دستی تنظیم کنید.
گفته می شود این نسل از شیائومی رقیب جدی برای دوربین ورش گوپرو است، این دوربین کامپک و جمع و جور که از یک کمپانی پر سر و صدای چینی معرفی شده است قادر است تا تصاویری ویدئوهایی با رزولوشن UHD 4K را با سرعت بالایی به ثبت برساند. شیائومی با ترکیب نسل جدید حسگر‌های سونی و پردازشگر دو هسته‌ای Ambarella در اکشن‌کمرای YI 4K، توانسته است به تکنولوژی فیلم‌برداری با کیفیت 4K دست باید. علاوه بر قابلیت‌های متنوع در فیلم‌برداری این دوربین می‌تواند در حالت Burst با سرعت 30 فریم بر ثانیه به ثبت عکس بپردازد.

دوربین فیلمبرداری شیائومی اکشن Xiaomi Yi 4K Action Camera

لنز دوربین که نقطه قوت دیگری از این دوربین محسوب می شود تماماً از المان‌های شیشه‌ای ساخته شده است تا تصویر ثبت شده از کمترین اعوجاج ممکن برخوردار باشد. مجهز به لرزشگیر خوبی است و  در کنار این لنز یک پایدار‌کننده الکترونیکی تصویر نیز در نظر گرفته شده که در نتیجه تاری حاصل از تکان دست و دوربین به میزان قابل توجهی کاهش یابد.
دوربین ورزشی YI 4K به حسگر IMX377 از نوع CMOS مجهز است. این حسگر که سونی آن را تولید کرده،و با ابعاد 1.55 میکرونی از عملکرد بسیار بالایی در شرایط کم‌نور برخوردار بوده و میزان مصرف انرژی آن نیز بسیار کم است. قلب هر دوربینی از حسگر آن ، پردازنده، و سنسور خوبی که در آن تعبیه شده است تغذیه می شود،  این سنسور با توجه به ساختار پیشرفته‌ای که دارد از رزولوشن‌های 4K UHD و 1080P با فریم‌ریت 120 پشتیبانی می‌کند. در عکس‌برداری نیز این دوربین قادر است تصاویری با رزولوشن 12 مگاپیکسل را به ثبت برساند به علاوه بهره‌گیری از دو پردازشگر 800 مگاهرتزی Cortex-A9 ابزاری قدرتمند در پردازش تصاویر و اصلاح و ذخیره‌سازی آن‌ها به شمار می‌رود.

در ویدیو زیر نمایش ظاهری دوربین فیلمبرداری شیائومی اکشن Xiaomi Yi 4K Action Camera را مشاهده می کنید :


فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری Yi 4K دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری شیائومی اکشن Xiaomi Yi 4K Action Camera Yi 4K را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
ورزشی
ابعاد
30.4 × 43.1 × 66 میلی متر
وزن
96.3 گرم
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
دقت حسگر
12 مگاپیکسل
ابعاد حسگر
1/2.3 اینچ
لنز
لرزشگیر تصویر
دارد
فوکوس دستی
ندارد
فوکوس خودکار
دارد
عکسبرداری
قابلیت عکسبرداری
دارد
رزولوشن عکس
12 مگاپیکسل
حالت های تصویر برداری
- دارای قابلیت عکاسی پیاپی تا 30 فریم بر ثانیه
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD
سایز صفحه نمایش
2.19 اینچ
چشمی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی تلویزیون
ندارد
خروجی HDMI
ندارد
خروجی USB
دارد
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
4K
توضیحات فیلم
4K 30fps - 720p 240fps
نور فیلم برداری (پرژکتور)
ندارد
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
سایر قابلیت ها
فیلمبرداری در شب
ندارد
فلاش
دارد
GPS
ندارد
Wi-Fi
دارد
میکروفون داخلی
دارد
باتری
3.85V 1400mAh 5.39Wh
سایر مشخصات
کارکرد باتری: 120 دقیقه حین فیلم‌برداری 4K
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم