برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کتابخوان آمازون کیندل مخصوص کودکان Kindle for Kids Bundle with the latest Kindle E-reader

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کتابخوان آمازون کیندل مخصوص کودکان Kindle for Kids Bundle with the latest Kindle E-reader کد 10572 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • آبی
  • صورتی
  • سبز
  • مشکی
  • بنفش
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کتابخوان آمازون کیندل مخصوص کودکان Kindle for Kids Bundle with the latest Kindle E-reader ابزاری است که برای مطالعه بسیار مناسب می باشد. این کتابخوان برای کودکان طراحی شده است و با توجه به ابعاد مناسب و رنگ های متنوعی که دارد می تواند کودکان را به مطالعه و خواندن کتاب علاقه مند تر کند. کتابخوان ها اصولا طوری طراحی می شوند که فرد بتواند با راحتی درست مثل زمانی که یک کتاب کاغذی را می خواند حسی مشابه به آن را داشته باشد، هرچند که تلفن ها یهوشمند و یا تبلت ها هم امروزه برای خواندن کتابهای الکترونیکی به کار می روند با این حال هر یک از اینها دارای خصوصیاتی هستند که برای مطالعه می تواند جالب نباشد، به عنوان مثال صفحه نمایش تبلت ها در نور شدید آفتاب و یا در فضای باز بیرون از خانه در برابر نور عکس العمل دارد و خوانایی صفحه کاهش می یابد، و یا اینکه در اسمارت فون ها و تبلت ها باتری دستگاه به علت کاربردهای دیگری که این دستگاه ها دارند خیلی سریع تر تمام می شود به علاوه نور نمایشگر تبلت و گوشی تلفن همراه به گونه است که برای مطالعه و سلامت چشم استاندارد نبوده و ممکن است خستگی زودتر از موعد را باعث شود. 

همه این موارد را کنار بگذارید و امکانات بی نطیری که یک کتابخوان در اختیار شما می گذار را ببیند کتابخوان داای سیستمی است که برای برنامه ریزی زمان مطالعه ، میزا مطالعه، تخمین پیشرفت و شاخص گذاری در صفحات و یا استفاده از فرهنگ لغت مخصوص در جای جای کتاب الکترونیک به همراه ویرایش هایی احتمالی و یا یادداشت هایی که می توان لازم شود طراحی شده است. ی کتابخوان با متصل شدن به کتابخانه های معتبر و الکترونیک آمازون در کنار برنامه های کاربردی متنوع و مفیدی که دارد مطالعه کردن را لذت بخش تر و خستگی را دورتر می کند. 

شما می توانید نور صفحه نمایش را مطابق با نور محیط تنظیم کنید و کمترین خستگی را احساس کنید، می توانید کتابها را به اشتراک بگذارید و طبقه بندی کنید ، هزاران کتاب الکترونیک را همزمان در یک کتابخوان کوچک و سبک به همراه خود در همه جا داشته باشید و شاخص گذاری را به بهترین نحو انجام دهید تا هیچ کتابی را گم نکنید، صفحات را علامت گذاری کنید و قسمت های مهم را بارها مطالعه کنید بدون اینکه از سوی برنامه های اجتماعی و اینترنت حواستان پرت شود با راحتی و حواسی جمع مطالعه نمایید. 

برنامه های مخصوص کودکان را در این کتابخوان ها نصب و برنامه ریزی کنید تا کودکانتان بیش از پیش به سمت مطالعه متمایل شوند. این کتابخوان در چند رنگ ارائه می شود که می توانید سفارش دهید، رنگ های آبی، صورتی، بنفش، مشکی و سبز.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کتابخوان آمازون کیندل مخصوص کودکان Kindle for Kids Bundle with the latest Kindle E-reader دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو کتابخوان آمازون کیندل مخصوص کودکان Kindle for Kids Bundle with the latest Kindle E-reader  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کتابخوان اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات فیزیکی
ابعاد
9.1*115*160 میلی متر
وزن
161 گرم
مشخصات عطر و ادکلن
سایر مشخصات
در رنگ های آبی، صورتی ، سبز ، بنفش و مشکی
سایر مشخصات
ظرفیت حافظه داخلی
4 گیگابایت با قابلیت نگهداری هزاران کتاب
اندازه صفحه نمایش
6 اینچی
تراکم پیکسلی
167 پیکسل بر اینچ
شبکه های ارتباطی
وای فای
کارکرد باتری
4 ساعت کارکرد عالی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
24,931,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کتابخوان آمازون مدل نیو کیندل اوسیس با کاور شارژر چرمی Amazon New - Kindle Oasis E-reader with Leather Charging Cover - Black کد 7763 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم