برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری سونی اف دی آر-ایکس3000 آر ورزشی Sony FDR-X3000R Action Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری سونی اف دی آر-ایکس3000 آر ورزشی Sony FDR-X3000R Action Camera کد 10571 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری سونی Sony FDR-X3000R Action Camera FDR-X3000R یکی از چند دوربین کوچک سونی است که با شباهت های ظاهری خاصی در کنار خصوصیت های خوبی که ارائه داده اند کاربران بسیاری را به سمت خود جذب کرده اند. دوربین R می‌تواند تصاویر را با کیفیت 4K ضبط کند در حالی که HDR-AS300R قادر است که فیلم‌هایی با ابعاد Full HD ثبت کند. سونی با معرفی این دوربین های جدید خود دنیای عکاسی و فیلمبرداری را با اتفاقات خوبی همراه کرده است. از مزایای بارز دوربین FDR-X3000R قدرت تثبیت کردن تصاویر نوری OIS است با این کار سونی قصد اشته است مه این لرزشگیر اپتیکال با B.O.SS عجین شود. با این ویژگی فیلم های ثبت شده بدون لرزش و بدون تارشدگی خواهند بود و جزئیات بالای تصویر وضوح آن را بالا برده و کیفیت عالی را به ارمغان می آورد. 

دوربین فیلمبرداری سونی ورزشی Sony FDR-X3000R Action Camera

دوربین فیلمبرداری سونی ورزشی Sony FDR-X3000R Action Camera

دوربین فیلمبرداری سونی ورزشی Sony FDR-X3000R Action Camera

دوربین فیلمبرداری سونی ورزشی Sony FDR-X3000R Action Camera

قلب این دوربین به یک سنسور قدرتمند مجهز است، سنسور Exmor R CMOS با پردازشگر تصویر BIONZ X و همچنین بهره مندی از از لنز جدید زایس Tessar با کاهش reduced barrel باعث شده است که توانایی ثبت تصاویر و فیلم های با کیفیت 4K حالت با سرعت 100Mbps یا 1080p با سرعت  50Mbps  فراهم شود. شما می توانید با مدل  4K ویدئوهایی با فریم 120 بر ثانیه هم ضبط کنید.
دوربین های ورزش این خصوصیت ها را دارند که در شرایط سخت به کار برده شوند بنابراین در مقابل ضربه، نفوذ آب و یا سرما مقاومت بالایی دارند و می توانند بهترین نتایج را در هر حرفه ای از ورزش به نمایش بگذارند، می توانید به دوچرخه سواری های مهیج بپردازید و یا کوهنورید کنید، صخره نوردی و یا شنا د اعماق دریا هر جایی که باشید این دوربین های ورزشی و اکشن می تواند همراه شما باشند و لحظات مهیج و خاطره انگیز شما را ثبت کنند، و امادر مورد دوربین های اکشن و ورزشی سونی حرف می زنیم :
هر دو دوربین ضد آب هستند و می‌توانند فشار آب را تا عمق 60 متر تحمل کنند. در اعماق پایین‌تر تضمینی در خصوص سالم ماندن دوربین وجود نخواهد داشت اما همین مقدار مقاومت نیز خارق العاده است. همچنین شما می‌توانید با استفاده از ابزار خاصی که سونی برای این دوربین ساخته است دوربین‌ها را از راه دور کنترل کنید. ایده همراه داشتن ساعتی مخصوص فیلم برداری از راه دور بسیار جذاب است. مخصوصا اگر با دکمه‌های مخصوصی برای این امر همراه شده باشد.

دوربین فیلمبرداری سونی ورزشی Sony FDR-X3000R Action Camera

نکته دیگری از که از این دوربین های ورزشی سونی باید گفته شود این ست که این دو دوربین که به صورت کامل FDR-X3000R و HDR-AS300R نام دارند با وجود تمامی شباهت‌ها، در یک نکته نسبتا مهم با هم تفاوت دارند جایی‌که مدل X3000R از فیلم‌برداری 4K و مدل AS300R تنها از فیلم‌برداری فول اچ‌دی بهره می‌برد.  البته هر تفاوت ممکن است در برابر مزیت خاصی قرار بگیرد قیمت این دوربین ها را هم باید در نظر گرفت ،لرزش دست و دوربین به خصوص در لحظه های اکش ورزشی که شما نیاز دارید شاید یک امر بدیهی و ضرویری باشد و وجود آن جزء جدایی ناپذیر دوربین های ورزشی به شمار برود، هر دو دوربین دارای لرزه‌گیر اپتیکال هستند که سونی به آن Balanced Optical SteadyShot یا B.O.SS می‌گوید. این لرزه‌گیر مجموعه و لنز را در هنگام حادث شدن لرزش‌ها به صورت همزمان برای دفع لرزش حرکت می‌دهد. 

دوربین فیلمبرداری سونی ورزشی Sony FDR-X3000R Action Camera

و اما پردازشگر تصویر که بایستی فوق العاده سریع و قدرتمند باشد تا بتوان برای ثبت تصاویر متحرک و صحنه های اکشن و سریع روی آن حساب کرد،  تصویر BIONZ X و سنسور Exmor R از نوع CMOS دیگر مشخصات مشترک این دو دوربین را تشکیل می‌دهند. نرخ برداشت تصویر 4K در X3000R برابر 100 مگابیت در ثانیه است و تصویر فول اچ‌دی نیز در هر دو با نرخ 50Mbps برداشت می‌شود. از سوی دیگر X3000R می‌تواند با نرخ 120 فریم در ثانیه‌ای در حالت فول اچ‌دی فیلم‌برداری کند که این نرخ فریم در AS300R تنها در وضوح 720p به دست می‌آید.
شاید وجود صفحه نمایش مزیتی باشد ولی در این نوع دوربین ها خیلی اهمیت ندارد، با این حال سونی برای این مورد نیز فکرهایی دارد برای حل این مشکل و مشاهده ویزور و تنظیمات این دوربین، سونی راه‌حلی ابتکاری را پیشنهاد داده و تصویر دوربین‌ها را از طریق یک ساعت که روی مچ دست، روی سه‌پایه و حتی روی بدنه خود دوربین نیز متصل می‌شود پخش می‌کند. این ساعت Live-View Remote نام دارد و مخصوصا در مواقعی که دوربین در جای دور از دسترسی نصب شده باشد وسیله‌ای بسیار کاربردی خواهد بود.

دوربین فیلمبرداری سونی ورزشی Sony FDR-X3000R Action Camera

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری FDR-X3000R دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری سونی Sony FDR-X3000R Action Camera FDR-X3000R را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
ورزشی
ابعاد
83 × 47 × 29.4 میلی متر
وزن
46 گرم
نوع ذخیره سازی
کارت حافظه از نوع SD , SDHC, SD XC
حسگر و تصویر
نوع حسگر
Exmor R CMOS
دقت حسگر
8.2 مگاپیکسل
ابعاد حسگر
1/2.5 اینچ
دقت موثر حسگر
8.2 مگاپیکسل
تراز سفیدی
AUTO/Color Temp/Custom
لنز
لرزشگیر تصویر
دارد
فوکوس دستی
ندارد
فوکوس خودکار
دارد
فاصله کانونی
17 - 32 میلی متر
محدوده دیافراگم
F2.8
شرکت سازنده لنز
Zeiss
عکسبرداری
قابلیت عکسبرداری
دارد
رزولوشن عکس
12 مگاپیکسل
حداکثر سرعت شاتر
1/10,000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
1/30 ثانیه
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD خطی برای نمایش نتو
چشمی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی Micro HDMI
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
خروجی Micro USB
دارد
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
4K
توضیحات فیلم
MP4 PS: Approx. 28 Mbps/HQ: Approx. 16 Mbps/STD: Approx. 6 Mbps/HS120 (HS100): Approx. 28 Mbps/HS240 (HS200): Approx.
فرمت فیلم
MP4 - XAVC
نور فیلم برداری (پرژکتور)
ندارد
صدا
MP4/MPEG-4 AAC -LC 2ch, XAVC S: LPCM 2ch
سایر قابلیت ها
فیلمبرداری در شب
دارد
فلاش
دارد
GPS
دارد
کارت حافظه همراه دوربین
ندارد
Wi-Fi
دارد
ریموت کنترل
به‌وسیله‌ی موبایل هوشمند
میکروفون داخلی
دارد
بلندگوی داخلی
دارد
باتری
NP-BX1
سایر مشخصات
دستبند کنترل دوربین مدل RM-LVR3- قاب ضدآب- کابل USB. پشتیبانی از NFC-
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم