برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری سونیپی ام دبلیو-300کا 1 ایکس دی سی ای ام Sony PMW-300K1 XDCAM HD Camcorder

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری سونیپی ام دبلیو-300کا 1 ایکس دی سی ای ام Sony PMW-300K1 XDCAM HD Camcorder کد 10566 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری سونی Sony PMW-300K1 XDCAM HD Camcorder PMW-300K1 در واقع یک دوربین حرفه ای است که برای تولید فیلم ها و تصاویر استودیویی و تولید محصولات ویدئویی طراحی شده است. گفته می شود  PMW-300K1 اولین دوربین فیلم‌برداری سونی می‌باشد که به یک مانت برای قرار گرفتن دوربین بر روی شانه مجهز شده است. توانایی ضبط فیلم هایی با کدک Full HD MPEG-2 HD 422 و با حجم 50 مگابایت بر ثانیه در کنار فرمت های استاندار فیلمبرداری این دوربین را قارد ساخته است  تا با فرمت‌های MPEG IMX و DVCAM نیز تصاویر را بر روی کارت حافظه ذخیره کند. قلب دوربین در حسگر، پردازنده و لنز آن  متمرکز است، سونی در این دوربین از این اجزا به بهترین شکل بهره برده است، به‌کارگیری از سه حسگر CMOS 1/2 اینچی در دوربین فیلم‌برداری PMW-300K1 باعث شده تا تصویر نهایی از کمترین نویز ممکن برخوردار باشد و دوربین نیز در محیط‌های کم نور و یا حتی تاریک از عملکرد بالایی برخوردار باشد. علاوه بر این ویژگی های سونی از سیستم لرزشگر قوی تری در این دوربین استفاده کرده است که به  سیستم سه بعدی کاهش نویز  معروف است و برای کاهش هرچه بیشتر نویز به کار می رود و بنابراین وضوح بالایی را می توان تجربه کرد. 

دوربین فیلمبرداری سونی حرفه ای Sony PMW-300K1 XDCAM HD Camcorder

دوربین پش و روی شما خصوصیت های بیشماری دارد که خرید آن را توجیه می کند، یکی دیگر از ویژگی‌هایی که دوربین PMW-300K1 را نسبت به بسیاری از دوربین‌های فیلم‌برداری متمایز ساخته، استفاده از لنز Fujinon و قابلیت تعویض آن است. با برخورداری از مانت EX این دوربین می‌تواند از لنز‌های متنوع 1/2 اینچی بهره ببرد. در ضمن با به‌کارگیری یک مبدل ACM-21، لنز‌های 2/3اینچی نیز قابلیت اتصال به دهانه این دوربین را خواهند داشت با این حال جای هیچ سوالی باقی نمی ماند و می تواید تمام انتظارات خورد را با این دوربین براورده سازید. این قابلیت آزادی عمل و حق انتخاب بسیار گسترده‌ای را در انتخاب زاویه دید و کیفیت تصاویر ضبط شده در اختیار فیلم‌بردار قرار می‌دهد. فقط لازم به ذکر می‌باشد که این مبدل به صورت جداگانه در بازار به فروش می‌رسد و همراه دوربین وجود ندارد.
وقتی از لنز صحبت می شود، قابلیت زوم آن بسیار مهم می شود، لنز Fujinon که در دوربین PMW-300K1 به کار گرفته شده از قابلیت زوم اپتیکال تا 14x برخوردار است و فاصله کانونی معادل آن در دوربین‌های 35 میلی‌متری برابر با 31.4 تا 545 میلی‌متر می‌باشد. بازشدگی دهانه دیافراگم این لنز بین F1.9 تا F16 متغیر است  که قابلیت تصویربرداری در شرایط نوری کم را هم می دهد. در شرایز با نور شدید هم سونی فکرهایی کرده است و یک سری فیلتر های داخلی ND با ضرایب مختلف تعبیه کرده است که برای رسیدن به عمق میدان‌های کوتاه و یا کم‌تر کردن روشنایی تصویر می‌توان از آن‌ها بهره برد. ضریب این فیلتر‌ها به ترتیب 1/4، 1/16 و 1/64 می‌باشد که می‌توان به صورت ترکیبی نیز آن‌ها را به کار گرفت.
می توان گفت که مشاهده تصویر در حال ضبط با دقت رنگی بالا و تنظیم کادر‌بندی و همچنین فوکوس دقیق بر روی سوژه در حین رکورد ویدئو ویژگی‌ بسیار با اهمیتی در فیلم‌برداری به شمار می‌رود. دوربین PMW-300K1 به یک نمایشگر 3.5 اینچی مجهز است که با برخورداری از رزولوشن 960x540 و با دقت رنگی بالا، فوکوس دقیق و تنظیم کادر تصویر را ممکن کرده است. به علاوه این دوربین دارای درگاه های ورودی و خروجی مناسبی می باشد که برا ینمایش فیم ها و تصاویر عالی است، رابط‌های HDMI و SD/HD-SDI و دو خروجی SDI از جمله این درگاه ها می باشند.
فرمت ها و ریت های مختلفی برای ضبط تصاویر وجود دارد ؛ در رزولوشن 1920x1080 و با کدک MPEG-2 HD 422 می‌توان با سرعت‌های 23.3، 25، 39.97 و 59/94 فریم بر ثانیه به فیلم‌برداری پرداخت. به علاوه در حالت فیلم‌برداری با رزولوشن 1280x720 می‌توان از میان فریم‌ریت‌های 23.28، 25، 29.9، 50 و 59.94سرعت مناسب و مطلوب را برای فیلم‌برداری انتخاب کرد. برای خلق تصاویر اسلو‌موشن نیز می‌توان با رزولوشن 720p و با سرعت 60 فریم بر ثانیه به ضبط ویدئو پرداخت. لازم به ذکر است که این عدد برای ثبت تصاویر اسلوموشن با رزولوشن 1080p به 30 فریم بر ثانیه کاهش می‌یابد. با این کیفیت های ایده آل هر کرابری از عکاسی و فیلمبرداری خسته نخواهد شد و قطعا اینجا باید به فکر محل ذخیره سازی مناسبی باشیم، PMW-300K1 به دو درگاه کارت حافظه SxS مجهز است که از هر دو نوع کارت حافظه SXS-1 و SxSpro پشتیبانی می‌کند. با قرار دادن یک کارت حافظه 64 گیگابایتی می‌توان 4 ساعت فیلم را به صورت پیوسته و با فرمت MPEG HD422 با حجم 50 مگابیت بر ثانیه را ضبط کرد.

دوربین فیلمبرداری سونی حرفه ای Sony PMW-300K1 XDCAM HD Camcorder

فناوری های ارتباطی که امروزه در دستگاه های دیجیتالی جزء جدایی ناپذیر به شمار می روند، کاربردهای مهمی دارند، با اتصال آداپتور وای‌فای CBK-WA01 از طریق درگاه USB 2.0 به این دوربین می‌توان تصاویر را با کیفیت بسیار بالا به دستگاه‌های مختلف ارسال کرد. به علاوه از این طریق می‌توان ضبط ویدئو و همچنین تنظیم فوکوس و عمق میدان و دیگر پارامتر‌های مربوط به فیلم‌برداری را از راه دور کنترل کرد. با این قابلیت، در دست گرفتن تنظیمات دوربین از طریق iPad و دیگر دستگاه‌های هوشمند نیز ممکن شده است که از طریف دانلود نرم افزار مخصوص این کار شدنی است.
و اما یک ویژگی بسیار جالب و مفید که دراین دوربین دیده می شود این است که دوربین PMW-300K1 تصویر را به صورت خودکار تا 15 ثانیه قبل از فشار دادن دکمه رکورد کرده و در حافظه ذخیره می‌کند. این ویژگی جالب موجب می‌شود تا در صورت تأخیر در شروع ضبط، ثبت اتفاقات جذاب را از دست نداده و با ضبط خودکار 15 ثانیه ابتدایی، صحنه از دست رفته را در ویدئو بازیابی نمود.
ضبط از زوایای مختلف می تواند برای همه ما جذاب باشد، برای ضبط تصاویر سه بعدی و یا مدیرت چند دوربین به صورت هم‌زمان نیز، PMW-300K1 به رابط‌های Genlock و time code in/out مجهز است تا به دوربین‌های دیگری که از این تکنولوژی بهره‌ می‌برند متصل شود. به علاوه می‌توان از طریق یک ریموت کنترل 8 دکمه‌ای RM-B170 و RM-B150 که باید به صورت جداگانه تهیه شود تنظیمات دوربین‌ها را در دست گرفت.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری PMW-300K1 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری سونی Sony PMW-300K1 XDCAM HD Camcorder PMW-300K1 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
275 * 239 * 384 میلیمتر
وزن
2.21 کیلوگرم
حسگر و تصویر
نوع حسگر
Exmor Full HD 3CMOS Sensor
ابعاد حسگر
1/2 اینچ
لنز
لرزشگیر تصویر
دارد
فوکوس دستی
دارد
فوکوس خودکار
دارد
فاصله کانونی
5.8-81.2 میلیمتر
محدوده دیافراگم
f/1.9-16
بزرگنمایی اپتیکال
14 برابر
عکسبرداری
قابلیت عکسبرداری
دارد
حداکثر سرعت شاتر
1/2000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
1/3 ثانیه
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD
چشمی
دارد
دقت صفحه نمایش
960 * 540
مشخصات چشمی
3.5 اینچ رنگی
ورودی و خروجی ها
ورودی میکروفون
دارد
خروجی هدفون
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
Full HD
توضیحات فیلم
60 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
XAVC
MPEG4
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
سایر قابلیت ها
GPS
ندارد
کارت حافظه
SD CARD
میکروفون داخلی
دارد
بلندگوی داخلی
دارد
باتری
BP-U90
سایر مشخصات
چهر کانال صدا 24-48kHz Audio
پشتیبانی از Dual ExpressCard/34 SxS
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم