برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری سونی اچ دی آر-پی جی 440 Sony HDR-PJ440 Camcorder

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری سونی اچ دی آر-پی جی 440 Sony HDR-PJ440 Camcorder کد 10564 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-PJ440 Camcorder HDR-PJ440 با ابعادی کوچک و خصوصیت ها و قابلیت های خوبی که ارائه می دهد برای بسیاری از کاربران خانگی به عنوان یک دوربین ایده آل مطرح است. این دوربین با کیفیت خوبی که در فیلمبرداری ارائه می دهد برای ثبت فیلمهای با جزئیات بالا و وضوح خوب در شرایط نوری و محیطی مختلف دست کاربران را باز گذاشته است. بهره مندی از فرمت های فیلمبرداری مناسب و کاهش نویز در فیلمبرداری های متحرک از مزایایی است که برای این دوربین مد نظر است. به پاس فرمت XAVC S با بیت ریت بالای 50Mbps ، ضبط صحنه های اکشن سریع بسیار صاف و نرم ثبت خواهد شد. این افزایش دقت و وضوح تصاویر با کاهش نویز تصویر به دست می آید.
برخورداری از لرزشگیر تصویر این دوربین را در سطح دوربین های حرفه ای بالا برده است،  لرزشگیر Balanced Optical SteadyShot نسبت به لرزشگیرهای متداول 13 برابر پایداری بیشتری دارد. Balanced Optical SteadyShot با کنترلکل مسیر نوری از جمله حسگر تصویر، به عنوان یک واحد شناور، آن راقادر به شناسایی لرزش و تاری و دوربین درست می کند و سبب حفظسطح باور نکردنی از جزئیات و وضوح، حتی در زاویه گسترده و یا عکستله می گردد.  با فناوری فوق پیشرفته به شما امکان داشتن تصاویری با  کیفیت و بدون تارشدگی و لرزش های آزار دهنده حتی در هنگام بزرگنمایی زیاد را فراهم می آورد. از دیگر مزایای این دوربین بهره مندی از حسگری است که فیلمبرداری در نور کم را نیز برای کاربران انجام شدنی کرده است، 

می توانید با پروژکشن این دوربین سینما خانگی خود را هر جایی که بخواهید تجربه کنید، بدون نیاز به تلویزون و یا کابل های دست و پاگیر می توانید در یم محیط تاریک با استفاده از پروژکشن داخلی حتی در صفحه ای تا اندازه 100 اینچ نیز به نمایش گذارید. خلاقیت خود را بال و پر دهید و با ایده های جدی فیلم ها و کلیپ ای کوتاه بسازید؛ صرفه جویی در زمان با برجسته کردن نقاط مهم. همچنین Highlight Movie Maker به شما امکان یافتن نقاط برجسته و ساختن یک کلیپ با آهنگ پس زمینه را برایتان فراهم می آورد. همچنین می توانید ماجراجویی خود را به سرعت از طریق تلفن همراه به اشتراک بگذارید. 
7 نوع فیلتر و افکت مختلف در این دوربین تعبیه شده است تا کاربر بتواند با استفاده از انها رنگ و بوی جذابتری به عکس های خود ببخشد. . دو فرمت تصویر برداری AVCHD و MP4 دو فرمتی هستند که این دوربین آنها را ساپورت می کند. حالت اتوماتیک هوشمند این دوربین تنظیمی است که حقیقتا فراتر از حالت اتوماتیک عادی دوربین های فیلمبرداری قدیمی است. این حالت با آنالیز کردن صحنه ی فیلمبرداری خود بهترین تنظیمات ممکن را برای دوربین فعال می سازد. این حالت همچنین به طور خودکار در بخش صدای ویدیوها به کاهش چشمگیر صدای اضافه و آزاردهنده ی باد می انجامد. 60 تنظیم از پیش طراحی شده در حافظه ی این دوربین موجود است : پرتره ، کودک ، سه پایه ، نور پس زمینه، منظره، گرگ و میش ، ماکرو و نور اندک.

دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-PJ440 Camcorder

از ویژگی های جالب دیگری که این دوربین دارد همگام سازی با چند دوربین است، ویژگی Multi-Camera Control*2 به شما امکان اتصال چند دوربین به یکدیگر و فیلم برداری هم زمان با آن ها و مدیریت تک تک آن ها را برایتان فراهم می آورد. در نتیجه صحنه های مورد نظرتان را می توانید از چندین زاویه ثبت کنید. همانند یک فیلم سینمایی حرفه ای یا یک مسابقه درجه یک ورزشی. حتی می توانید صفحه را به چندین قسمت تقسیم و به ضبط همزمان تصاویر در یک قاب بپردازید. تجهیز به پورت کابل USB 2.0 اتصال این دوربین را به کامپیوتر بسیار بسیار ساده می سازد درست مثل بسیاری از دستگاه های دیجیتال دیگر، ضمن آنکه شارژ دوربین از طریق همین پورت صورت می گیرد.USB 2.0  بودن این پورت کار انتقال فایل ها و ویدیو ها را بسیار سریع تر از یک پورت معولی انجام می دهد.
در کل می توان مهمترین و برجسته ترین خصوصیت ها و قابلیت های دوربین فیلمبرداری سونی  HDR-PJ440 را به صورت زیر بیان نمود. 
فیلمبرداری Full HD با سرعت 60 فریم بر ثانیه
عکاسی با کیفیت 9.2 مگاپیکسل
تجهیز به WiFi  و NFC
لنز واید 28.6 میلیمتر با قابلیت بزرگنمایی اپتیکال 30 برابر
تجهیز به لرزشگیر تصویری سه مرحله ای
صفحه نمایش 2.7 اینچی با رزولوشن 230000 نقطه
16 گیگابایت حافظه ی داخلی
7 نوع فیلتر و افکت های مختلف تصویری
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری HDR-PJ440 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-PJ440 Camcorder HDR-PJ440 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
خانگی
ابعاد
61.5 × 66.5 × 121 میلی متر
وزن
324 گرم
نوع ذخیره سازی
microSD/ HC / XC
حسگر و تصویر
نوع حسگر
Exmor R CMOS
دقت حسگر
2.3 مگاپیکسل
لنز
لرزشگیر تصویر
دارد
فوکوس دستی
ندارد
فوکوس خودکار
دارد
فاصله کانونی
26.8 - 804 میلی متر
بزرگنمایی اپتیکال
30 برابر
شرکت سازنده لنز
Sony
عکسبرداری
قابلیت عکسبرداری
دارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD
سایز صفحه نمایش
2.7 اینچ
چشمی
ندارد
دقت صفحه نمایش
230000 پیکسل
ورودی و خروجی ها
خروجی Micro HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
خروجی Micro USB
دارد
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
HD
توضیحات فیلم
1920 x 1080p / 60 fps - 1920 x 1080p / 60 fps1920 x 1080p / 50 fps
نور فیلم برداری (پرژکتور)
دارد
سایر قابلیت ها
فیلمبرداری در شب
ندارد
فلاش
دارد
GPS
ندارد
حافظه داخلی دوربین
32 گیگابایت
Wi-Fi
دارد
ریموت کنترل
ندارد
میکروفون داخلی
دارد
باتری
NP-FV50
توضیحات فلاش
Auto/On/Off
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم