برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری سونی پی ایکس دبلیو ایکس دی سی ای ام سوپر35 Sony PXW-FS5 XDCAM Super 35 Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری سونی پی ایکس دبلیو ایکس دی سی ای ام سوپر35 Sony PXW-FS5 XDCAM Super 35 Camera کد 10561 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری سونی Sony PXW-FS5 Super 35 Camera System PXW-FS5 Super 35mm کامپکت با قابلیت تعویض لنز از نوع سری E-MOUNT است و توانایی ضبط فیلم با فرمت  XAVC 4K می باشد. این دوربین کامپکت ویژگی های خوب بسیاری دارد که کاربران حرفه ای و خانگی می توانند فراخور نیازشان از آن استفاده نماییند. بدنه ارگونومیک و جمع و جور، کنترل های راحت و آسان، بدنه محکم و مقاوم، قیمت مناسب در برار خصوصیت های خوبی که دارد، بهره مندی از حسگر و پردازنده قدرتمند تنها بخشی از ویژگی هایی هستند که در ادامه بررسی می شوند.
استفاده از این دوربین فوق العاده راحت است و می توان تقریبا در تمام موقعیت ها استفاده کرد، حتی می توان این دوربین را بر روی استبلایزر گیم بالهایی مانند رونین ویا یک هلی کم های مخصوص نصب کرد.FS5 مجهز به یک سنسور تصویر Super 35mm Exmor CMOS میباشد که در حدود 11.6 میلیون پیکسل ( 8.3 مگا پیکسل موثر ) پیکسل را بر روی خود جا داده است این کیفیت برای ثبت تصاویر با وضوح و جزئیات بالا بسیار مناسب است. از اینکه حساسیت به نور این سنسور بالا است و این سنسور نسبت به مدل های قبلی بزرگتر است این امکان را فراهم کرده است که پس زمینه تصویر را فوکوس جدا شود به علاوه برای تصویربرداری در نور کم بسیار مناسب بوده و حداقل نویز را شامل می شود. گفته می شود دوربین PXW-FS5 اولین هندی ریکوردر سوپر سی وپنج میباشد که دارای فیلترهای متغیر داخلی الکترونیکی میباشد که این خود عمق میدان بیشتری را فراهم می کند.

دوربین فیلمبرداری سونی Sony PXW-FS5 XDCAM Super 35 Camera System

فرمت های فیلمبرداری دوربین متنوع بوده و دست کاربران در این مورد باز است به طوریکه سونی FS5 دارای قابلیت های ضبط فیلم های فول HD غیر فشرده 4:2:2 10 بیتی با فریم ریت بالا حداکثر تا 240فریم در ثانیه، و قابلیت فیلمبرداری UHD ( با سرعت بسیار بالا ) به مدت 8 ثانیه اشاره کرد که بدون از بین بردن عمق بیت و یا افت کیفیت تصویر امکان گرفتن فیلم های Super Slow Motion با سرعت 1در10 برابر را فراهم می سازد.  از خصوصیت های خوبی که هر دوربین دارد بهره مندی از یک لنز مناسب است؛ دوربین های بدون لنز با قابلیت تعویض لنز این مزیت را داند که با لنز های مختلف همراه شوند و بهترین نتایج را برای کاربران به ارمغان بیاورند. امکان تعویض  لنز یا مانت E در دوربین PXW-FS5 که مثل یک دوربین عکاسی DSLR از طریق یک آداپتور لنز با تمام لنز های سری E و A شرکت سونی سازگار می باشد همچنین به کمک مبدلهای مختلفی که برای دوربینهای سری E-MOUNT در بازار موجود می باشد می توان از لنزهای عکاسی فول فرم ویا از لنز های سینمایی PLمانت برای این دوربین استفاده نمود.
بعد از اینکه عکس ها و تصاویر با کیفیت خود را ثبت کردید مطمئنا نیاز به انتقال و اشتراک و یا بازبینی آن ها خواهید داشت. سونی در این دوربین خوجی های مناسبی برای فیلم ها و تصاویر شما تعبیه کرده است،  دوربین سونی PXW-FS5 دارای پورت های خروجی  4G-SDI، خروجی HDMI، دو شکاف کارت حافظه SD، کفشک MI، سیستم Wi-Fi و ترمینال سیمی LAN را ارائه کرده و قادر به ارسال زنده تصویر است. قابلیت و ویژگی Clear Image Zoom این دوربین این امکان را برای کاربران فراهم می کند قدرت زوم دوربین را، حتی همراه با لنزهای دارای فاصله کانونی ثابت، به صورت الکترونیکی بدون افت کیفیت تصویر به میزان 2x ( دو برابر ) افزایش یابد.
و اما لنز Sony E PZ 18-105mm f/4 G OSS Lens دارای حداکثر دیافراگم F/4 و در شرایط کم نور با فاصله کانونی طولانی تر کار میکند فاصله کانونی این لنز 27-158mm میباشد که معادل 35mm است. با بهره مندی از قابلیت تعویض لنز با دهانه  لنز E-Mount در کنار سنسور سوپر35، می توان از دیگر لنز های E-Mount  نیز استفاده کرد و با مبدل های موجود برای این دهانه لنز، می تون از لنز هی 35 عکاسی و سینمایی EF کانن، PL، نیکون لایکا و دیگر موارد هم بهره برد.   مجهز بودن به سیستم لرزشگیر مزیت دیگر این لنز است که برای ثبت تصاویر با نویز کمتر ، پایدار تر، بئن تارشدن و با وضوح و کیفیت بالا به علاوه دارای قابلیت تصویر برداری در نور کم را دارد و بزرگ نمایی این لنز تا 11 برابر میباشد. باید گفت که لنز Sony E PZ 18-105mm f/4 G OSS به علت زوم آرام بسیار مناسب برای ضبط فیلم میباشد. اهرم زوم اجازه میدهد تا کنترل بیشتری بر سرعت زوم داشته باشید. 

دوربین فیلمبرداری سونی Sony PXW-FS5 XDCAM Super 35 Camera System

گفتنی است که PXW-FS5 کوچک‌ترین دوربین دارای سنسور سوپر35سونی است که توانایی تصویربرداری با ابعاد UHD هم دارا می باشد. مجموعه‌ی گسترده‌ی قابلیت‌های این دوربین، برای یک دوربین سونی چیز جدیدی نیست، اما اندازه‌ی بسیار کوچک آن که در حد یک DSLR و حتی یک دوربین بدون آینه است، آن را به دوربینی خاص در بین محصولات این کمپانی تبدیل کرده است. دوربینی با اندازه و قیمت کاملاً مناسب برای کارهای تلویزیونی، مستندسازی و حتی فیلم‌های مستقل سینمایی؛ در کل این دوربین به خوبی طراحی شده است که انتظارات بسیاری از کاربران امروزی را براورده می سازد به عنوان مثال در کنار کیفیت بالی تصویربرداری از خصوصیت های خوب برای ذخیره سازی هم بهره می برد و داای ویژگی های خوب ورودی و خروجی می باشد. 

دوربین فیلمبرداری سونی Sony PXW-FS5 XDCAM Super 35 Camera System

ظاهر مناسب و طراحی حرفه ای این دوربین را همانطور که قبل تر هم گفته شد یکی از مزیت های مهم آن می توان نام برد، وزن مناسب و وجود دستگیره بالایی و کناری به صورت جداشونده در کنار نمایشگر 3.5 اینچی  1٫56 میلیون نقطه‌ای  که جداشونده نیز می باشد، و همچنین دستگیره بالایی دارای یک کفشک مولتی اینترفیس و ورودی XLR صدا نیز بوده و و امکان تنظیمات متنوعی که با دستگیره ها ی جداشونده می توان انجام داد. 
بهره مندی از ورودی خروجی های استاندارد و مناسب برای صدا و تصویر ، یک خروجی تصویر HDMI و یک خروجی تصویر SDI برای انتقال تصویر باکیفیت بالا هم روی بدنه این دوربین موجود است. یک ورودی ریموت و یک درگاه USB  از نوع Multi/Micro برخی دیگر از موارد موجود روی بدنه هستند. ضمن اینکه پشتیبانی از Wi-Fi  داخلی و NFC امکان انتقال تصویر و کنترل بیسیم دوربین از طریق تبلت یا هر دستگاه قابل اتصال دیگر را فراهم می‌آورد به علاوه  بهره مندی از دو شیار کارت حافظه این دوربن را به عنوان انتخابی ایده آل برای کاربران تبدیل کرده است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری PXW-FS5 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری سونی Sony PXW-FS5 Super 35 Camera System PXW-FS5 Super 35mm را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
حرفه ای
ابعاد
4.50 x 5.13 x 6.88" / 11.43 x 13.02 x
وزن
827.8 g
نوع ذخیره سازی
DC 14.4V (battery pack)
DC 12.0V (AC adaptor)
حسگر و تصویر
دقت حسگر
Sensor Super 35mm Single-Chip 11.6MP Exmor CMOS
تراز سفیدی
Preset *Memory A *Memory B (1500K-50000K)/ATW
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
60i: 1/8 to 1/10,000 *50i/24p:1/6 to 1/10,000
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
/ LCD Monitor- 3.5" / 8.8 cm *Approx: 1.56M dots
چشمی
دارد
مشخصات چشمی
0.39" / 0.99 cm OLED *Approx: 1.44M dots
ورودی و خروجی ها
ورودی میکروفون
دارد
خروجی هدفون
دارد
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
فیلمبرداری
فرمت فیلم
XAVC QFHD : MPEG-4 AVC/H.264 4:2:0 Long profile - XAVC HD MPEG-4 AVC/H.264 4:2:2 Long profile - AVCHD : MPEG-4 AVC/H.264
صدا
XAVC Long Linear PCM 2 ch, 24-bit, 48kHz *AVCHD Linear PCM 2 ch, 16-bit, 48kHz Dolby digital 2ch, 16-bit, 48kHz
سایر قابلیت ها
Wi-Fi
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم