برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری سونی پی ایکس دبلیو-زد150 ایکس دی سی ای ام Sony PXW-Z150 XDCAM Camcorder

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری سونی پی ایکس دبلیو-زد150 ایکس دی سی ای ام Sony PXW-Z150 XDCAM Camcorder کد 10560 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری سونی Sony PXW-Z150 XDCAM Camcorder PXW-Z150 ابزاری پیشرفته برای فیلمبرداری است که دارای بدنه ای ارگونومیک و خوشدست، کنترل های دم دستی و راحت و راه اندازی سریع و آسان می باشد و با قابلیت ها و امکانات بسیاری که دارد علاقه مندازن زیادی را در میان کاربران حرفه ای و خانگی به خود جذب کرده است. وقتی می خواهید برای مدت زمان طولانی فیلمبرداری کنید، وقتی قرار است سوژه های پر تحرک ا دنبال کنید و وقتی باید در محیط های با نور غیر استاندارد فیلمبرداری و عکاسی کنید، این دوربین می تواند بهتربن انتخاب شما برای کارتان باشد.
Sony PXW-Z150 XDCAM با بهره‏ گیری از یک حسگر 1 اینچی CMOS از نوع Exmor RS می تواند تصاویر را با رزولوشن UHD 4K و با سرعت 30 فریم بر ثانیه رکورد کند. علاوه بر این می‌توان ویدئوهای HD را با حداکثر سرعت 120 فریم بر ثانیه توسط این دوربین ضبط نمود.کم‌کوردر PXW-Z150 4K XDCAM  همچنین مجهز به یک لنز سری G سونی است که قابلیت زوم اپتیکال تا 12x‌ را برای آن به همراه دارد. به علاوه در حالت فیلم‌برداری با رزولوشن 4K یا Hd می‌توان تا میزان 18/24x به صورت بسیار واضح بر روی تصاویر زوم کرد.

دوربین فیلمبرداری سونی Sony PXW-Z150 XDCAM Camcorder

از ویژگی های جداب این دوربین قدرتش در ضبط و ذخیره‌سازی ویدئو در فرمت و الگوریتم‌های متفاوت است. Sony PXW-Z150 XDCAM قادر است با فرمت XAVC و با رزولوشن 4K معادل 3840x2160 پیکسل، ویدیو را با عمق رنگی 10 بیت و با متد نمونه‌گیری رنگی 4:2:2 به ثبت برساند و بر روی کارت حافظه ذخیره سازد. به علاوه این دوربین می‏تواند با عمق رنگ 8 بیت و با متد 4:2:0 نیز فیلم‌برداری کند. در حالت ذخیره‌سازی با فرمت MPEG2HD نیز این دوربین می‌تواند با Color Sampling4:2:2 و 4:2:0 و با عمق رنگی 8 بیت به فیلم‌برداری بپردازد.
اطراف لنز دوربین رینگ هایی قرار گرفته است تا تنظیمات دلواه زیادی را با آن بتوان اعمال نمود، می توانید  به راحتی زاویه دید و عمق میدان را به صورت دستی تنظیم و کنترل نمایید هرچند که می توان از حالت اتوماتیک دوربین نیز بهره مند شد تا سوژه‌ها به صورت اتوماتیک ردیابی و فوکوس شوند. از خصوصیت های بارز این لنز فاصله کانونی معادلی برابر با 29 تا 384 میلی‌متر را در لنز‌های 35 میلی‌متری را داراست. به علاوه این لنز به یک سری فیلتر‌های ND مجهز است (Clear, 1/4ND, 1/6ND,1/64ND)تا بتوان در شرایط نوری مختلف از آزادی عمل وسیعی در نوردهی برخوردار بود.

دوربین فیلمبرداری سونی Sony PXW-Z150 XDCAM Camcorder

کاربران حرفه ای و خانگی هر دو وقتی ین دوربین را دردست بگیرند از امکانات فیلمبرداری آن راضی خواهند بود، دوربین فیلم‌برداری PXW-Z150 قادر است ویدئوهای 4K را به صورت اسلوموشن تا فریم ریت 120 و همچنین در حالت فست‌موشن به ثبت برساند. در عین حال فرمت های مختلی در اختیار کار بر قرار می گیرد و با این فرمت ها و کدک‌های متنوع و با فریم ریت‌های مختلف را برای ذخیره‌سازی با توجه به نیاز فیلم‌بردار، فرمت دلخواه توسط وی انتخاب گردد. در فیلم‌برداری با فرمت XAVC و با کدگذاری GOP این دوربین می‌تواند با رزولوشن 4K UHD و با فریم ریت 29.9 بر ثانیه تصاویر را ذخیره‌سازی کند. این عدد برای فیلم‌برداری با رزولوشن HD به 59.94فریم بر ثانیه افزایش می‌یابد. به علاوه در فریم‌ریت 59.94 می‌توان با فرمت‌های MPEG HD و AVCHD 2.0 نیز م یتوان فیلم گرفت.
نگران فضا نباشید،  سونی فکر همه جا را کرده است، دوربین PXW-Z150 به دو درگاه SD مجهز است و از این رو امکان ذخیره‌سازی فایل‌ها به صورت هم‌زمان بر روی دو کارت حافظه وجود دارد. به علاوه می‌توان تنظیمات را بر روی حالت Relay mode قرار داد تا در صورت پر شدن ظرفیت یکی از کارت‌های حافظه، دوربین برای ذخیره‌سازی تصاویر به طور خودکار بر روی کارت حافظه دیگر سوئیچ کند. لازم به ذکر است که کارت‌های حافظه باید به صورت مجزا تهیه شود و در پکیج این محصول قرار نگرفته است. بنابراین با داشتن دو کارت حافظه می توانید بهترین استفاه را از این دوربین داشته باشید. 

دوربین فیلمبرداری سونی Sony PXW-Z150 XDCAM Camcorder

و اما فناوری ها یارتباطی که جزء جدایی ناپذیر این دوربین به شمار می روند، سیستم Wi-Fi داخلی و همینطور بهره مندی از قابلیت اتصال NFC از ویژگی های دیگر این دوربین به شمار می روند. برای ضبط فیلمی با کیفیت داشتن امکانات ورودی و خروجی مناسب ضروری است، سه ورودی صدا از نوع XLR نیز در بدنه این دوربین فیلم‌برداری تعبیه شده است تا بتوان از میکروفون‌های خارجی نیز جهت ضبط حرفه‌ای صدا بهره برد. در ضمن می‌توان جهت ضبط صدا از میکروفون داخلی PXW-Z150 این دوربین نیزاستفاده کرد. برای فیلم‌برداری در شب و یا در محیط‌های بسیار کم‌نور نیز می‌توان تنظیمات دوربین را در حالت Night Shot قرار داد و مطمئن بود که تصویر با جزئیات بالایی به ثبت خواهند رسید. می بینید که هیچ سوالی برای کاربر باقی نمی ماند و با تمام امکانات می تواند بهرتین فیلم ها و تصاویر را ثبت کرده و به اشتراک بگذارد.
ولی آنچه گفته شد تنها ویژگی هایی نیستند که می توان نام برد، خصوصیت جالب دیگری که در این  دوربین وجود دارد می‌توان به کفشک Multi-interface آن اشاره کرد که امکانات وسیعی را در اتصال لوازم جانبی به دوربین بدون استفاده از کابل در اختیار کاربر قرار می‌دهد. به عنوان مثال از طریق این کفشک می‌توان لامپ‌های ویدئویی HVL-LBPC و یا میکرفون‌های بی‌سیم UWP-D را به دوربین متصل کرد و از آن‌ها بهره لازم را برد.
کار با این دوربین فوق العاده لذت بخش است، علاوه بر ارائه فرمت‌ها و الگوریتم‌ها مختلف در ثبت تصاویر، این دوربین از تنظیمات فراوانی نیز برای رسیدن به بهترین نتیجه در فیلم‌برداری بهره می‌برد. قبل از شروع به فیلم‌برداری می‌توان تا 99 پارامتر مختلف از جمله گامای تصویر، وایت بالانس و کنتراست را تنظیم نمود. به علاوه این امکان وجود دارد تا برای جلوگیری از تنظیم مجدد دوربین تا 6 پروفایل مختلف را در حافظه داخلی دوربین ذخیره کرد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری PXW-Z150 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه Ershaco.com دوربین فیلمبرداری سونی Sony PXW-Z150 XDCAM Camcorder PXW-Z150 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
حرفه ای
ابعاد
W x H x D:171.3 x 187.8 x 371.3 میلی متر
وزن
1.9 کیلو گرم
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
دقت حسگر
20 مگاپیکسل
ابعاد حسگر
1 اینچ
دقت موثر حسگر
14.2مگاپیکسل
تراز سفیدی
Preset Indoor: 3200K Outdoor: 5600K±7 steps Color temperature set range: 2300-15000K Onepush A, B, Auto selectable
لنز
لرزشگیر تصویر
دارد
فوکوس دستی
دارد
فوکوس خودکار
دارد
فاصله کانونی
29 تا348میلی متر
محدوده دیافراگم
f/2.8 to f/4.5, auto/manual selectable
بزرگنمایی اپتیکال
12 برابر
بزرگنمایی دیجیتال
48 برابر
سایز فیلتر
62 میلی متر
عکسبرداری
قابلیت عکسبرداری
دارد
صفحه نمایش
سایز صفحه نمایش
3.5 اینچ
چشمی
دارد
دقت صفحه نمایش
1.56پیکسل
ورودی و خروجی ها
خروجی هدفون
دارد
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
سایر قابلیت ها
کارت حافظه
SD/SDHC/SDXC & Memory Stick Duo
Wi-Fi
دارد
باتری
NP-F770 L-Series Info-Lithium Battery Pack (7.2v, 4400mAh)
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم