برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری سونی اچ ایکس آر-ان ایکس 3 Sony HXR-NX3 Camcorder

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری سونی اچ ایکس آر-ان ایکس 3 Sony HXR-NX3 Camcorder کد 10558 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری سونی Sony HXR-NX3 Camcorder HXR-NX3 بدون شک دوربینی است که تمام انتظارات شما را به عنوان یک کاربر معمولی و یا حرفه ای براورده می ساد. ابعاد و وزن خوبی دارد و دارای ویژگی های برجسته و مهمی است که قدرت فیلمبرداری بالای آن مثال زدنی می باشد. این دوربین از سه سنسور 2.8/1 اینچ از نوع Exmor CMOS برای کسب بهترین کیفیت تصویر استفاده می کند، با کیفیت Full HD روی کارت مموری فیلمبرداری می کند و قادر به ضبط همزمان دو فرمت متفاوت می باشد. بنابراین اگر دو کارت اس دی را به طور همزمان در دوربین داشته باشید؛  می توانید بطور همزمان روی هر دو کارت اطلاعات را ذخیره سازی کنید و یکی را به عنوان کپی یا بک آپ فایل، مورد استفاده قرار دهید. وقتی ظرفیت کارت اول پر می شود، حالت رله (RELAY) به طور خودکار ضبط را روی کارت حافظه دوم انتقال می دهد، اما حالت همزمان (SIMUL) امکان ضبط همزمان روی دو کارت حافظه را می دهد (مثلا برای ایجاد یک نسخه پشتیبان). موقع ضبط در حالت SIMUL، دکمه های Start/Stopدوربین سونی NX100 sonyروی گریپ دسته و بدنه دوربین می توانند به طور مستقل ضبط را روی کارت های مختلف شروع یا متوقف کنند. این ها تنها بخش کوچکی از خصوصیات های خوب این دوربین به حساب می آیند.
ویژگی مهم دیگر این دوربین ال ای دی  و پروژکتور آن است که برای تصویربرداری در شرایط نور نامناسب محیط فوق العاده کاربردی و مفید است. ین پروژکتور تنها با باتری کار می کند و زمانیکه دوربین به برق DC وصل باشد، LED  روشن نمی شود. از این لامپ می توان برای انجام مصاحبه یا تهیه گزارش در فضای بسته که از نور کافی برخوردار نیست، استفاده کرد.

همانطور که می دانید فناوری های اتباطی از مهم ترین خصوصیات دستگاه های دیجیتالی امروزی به حساب می آیند، دوربین سونی HXR-NX3/1 به اتصالات   WiFi و NFC نیز مجهز است و این امر کار انتقال فایل ها را از دوربین فیلمبرداری به دستگاه های دیجیتالی هوشمند بسیار ساده می سازد. علاوه براین می توان از این خصوصیت برای کنترل از راه دور دوربین توسط این دستگاه ها استفاده نمود. باید گفت که این قابلیت با تلفن های همراه دارای سیستم وای فای و با دو سیستم عامل IOS و Android نیز امکان پذیر است. قابل توجه است که از حالت NFC فقط برای انتقال فایل ها با فورمت MP4 می توان استفاده کرد و دیگر فورمت ها از این طریق قابل جابه جایی نیستند.
بدنه ارگونومیک این وربین و کنترل های مناسب در کنار دکمه هایی که به خوبی قرار گرفته و طراحی شده اند بهترین حالت را برای استفاده و فیلمبرداری فراهم می کند، روی بدنه دوربن سه حالت تنظیم شدنی برای فیلتر داخلی ان دی تعبیه شده است که کاربرد بسیاری در شرایط نور کم و یا شدید را دارد. نمایشگر HXR NX3 از نوع لمسی و ابعاد آن نیز 3.5 اینچی بوده و تصاویر در آن کاملا واقعی و بسیار شفاف نمایش داده می شوند. منظره یاب دوربین از تنظیمات خودکار بهره مند است این چشمی و نمایشگر با کیفیت همان چیزی است که اغلب کاربران به آن نیاز دارند.
برای فیلمبرداری حرفه ای با این دوربین امکانات ویژه زیادی وجود دارد؛ دو اهرم تنظیم دستی میزان زوم، یکی روی دستگیره و دیگری با اهرم کوچکتر و در بالای دوربین قرار داده شده است به علاوه در کنار منظره یاب، یک خروجی هدفون با دکمه ای برای تغییر کانال 1 یا 2 و ترکیب هر دو تعبیه شده است. قبلا هم گفته شد که حسگر این دوربین فوق العاده است و از اینکه نسبت به مدل قبلی بزرگتر شده است شرایط را برای ثبت تصاویر با کیفیت تر در نورهای کم را نیز فراهم کرده است.
علاوه بر حسگر و سنسور با کیفیتی که در این دوربین تعبیه شده است، لنز قرار داده شده در دوربین فوق العاده است ؛ لنز این دوربین دارای فاصله کانونی 28٫8 تا 576 میلیمتر (معادل استاندارد 35 میلیمتری) و f1.6 در حداقل فاصله کانونی میباشد. این فاصله کانونی به معنای توانایی 20 برابر زوم اپتیکال میباشد. در صورتی که به زوم بیشتری نیاز داشته باشید می توانید از قابلیت Clear Image Zoom استفاده کنید که قدرت زوم را تا 40 برابر افزایش میدهد (معادل فاصله کانونی 1152 میلیمتر) استفاده کند.این لنز دارای حلقه‌های جداگانه برای تنظیم دستی زوم، فوکوس و Iris میباشد. 

دوربین فیلمبرداری سونی Sony HXR-NX3 Camcorder
کیفیت تصاویر صبت شده با این لنز بسیار بالا بوده و می بینید که نسبت ابعاد تصویر ضبط شده توسط این لنز برابر 16:9 و معادل 2.07 میلیون پیکسل موثر می باشد. در واقع نورهای قرمز، آبی، و سبز بطور جداگانه روی یک حسگر انعکاس پیدا می کنند، که افزایش رزولوشن و طبیعی تر شدن تصاویر می شود. نویز در این دوربین در حداقل ممکن است و تصاویر و فیلم ه با حداکثر جزئیات نمایش داده می شوند. 
فرمت های تصویر متنوعی هست که توسط این دوربین پشتیبانی می شود، AVCHD، DV   و Mp4 به علاوه برای نمایش این فیلم ها و تصاویر در خروجی می توانید از خروجی خا و دستگاه های مختلفی بهره مند شوید. HXR NX3 Sony  دو نوع رزولوشن 1080p/480i و 720p/480i را در خروجی HDMI برای مشاهده تصاویر ضبط شده بر روی مانیتور ارائه می کند. در حالت ضبط 1080 نیز، امکان فیلمبرداری با 60p، 60i، 30p یا 24p وجود دارد و در 720، تنها انتخاب ممکن 60p می باشد. گزینه بالاترین بیت ریت عبارت است از  1080p60: 28 Mbpsو کوچکترین بیت ریت نیز مربوط به 1080i 60 : 5 Mbps می باشد. زمان ضبط در دوربین HXR NX3/1 متغیر است و بستگی به این دارد که از چه بیت ریت، رزولوشن و کارت حافظه ای استفاده می کنید. برای مثال، با استفاده از یک کارت حافظه SD XC 64 GB، قادر خواهید بود چیزی در حدود 290 دقیقه فیلم 1080p60 را ضبط کنید.
همچنین می توان گفت خروجی ها و درگاههای حرفه ای 3G-SDI و HDMI در این دوربین وجود دارد به اضافه ی دو واحد ورودی XLRx2 برای اتصال میکرفن های ضبط صدا نیز در این دوربین فکر شده است. 

دوربین فیلمبرداری سونی Sony HXR-NX3 Camcorder

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری HXR-NX3 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری سونی Sony HXR-NX3 Camcorder HXR-NX3 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از  خرید دوربین فیلمبرداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
حرفه ای
ابعاد
174 × 193 × 393 میلی متر
وزن
2540 گرم
نوع ذخیره سازی
کارت حافظه SD , SDHC, SD XC
حسگر و تصویر
نوع حسگر
Exmor CMOS
دقت حسگر
2.41 مگاپیکسل
ابعاد حسگر
1/2.8 اینچ
دقت موثر حسگر
2.07 مگاپیکسل
تراز سفیدی
5600K
لنز
لرزشگیر تصویر
دارد
فوکوس دستی
دارد
فوکوس خودکار
دارد
فاصله کانونی
4.1 - 82 میلی متر
بزرگنمایی اپتیکال
20 برابر
سایز فیلتر
72 میلی متر
شرکت سازنده لنز
Sony
عکسبرداری
قابلیت عکسبرداری
دارد
حداکثر سرعت شاتر
1/10,000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
1/3 ثانیه
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD
سایز صفحه نمایش
3.5 اینچ
چشمی
دارد
دقت صفحه نمایش
921000 پیکسل
ورودی و خروجی ها
ورودی میکروفون
دارد
خروجی هدفون
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
HD
فرمت فیلم
MP4
نور فیلم برداری (پرژکتور)
دارد
صدا
Linear PCM 2ch, 16-bit, 48 kHz / Dolby Digital 2ch, 16-bit, 48 kHz
سایر قابلیت ها
فلاش
دارد
GPS
ندارد
کارت حافظه
SD
کارت حافظه همراه دوربین
ندارد
حافظه داخلی دوربین
ندارد
Wi-Fi
دارد
بلندگوی داخلی
ندارد
باتری
NP-F970
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم