برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری سونی اچ ایکس آر-ام سی 2500 Sony HXR-MC2500 Camcorder

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری سونی اچ ایکس آر-ام سی 2500 Sony HXR-MC2500 Camcorder کد 10556 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری سونی Sony HXR-MC2500 Camcorder HXR-MC2500 با بدنه ای سبک و ارگونومیک، کاربری راحت و آسان، راه اندازی سریع، مجهز ه فناوری های ارتباطی و خروجی های استاندارد روز، توانمند در ضبط فیلم های با کیفیت و عکس های ایده آل می باشد . این دوربین فیلمبرداری ویژگی ها و خصوصیت هایی دارد که در ادامه بیشتر مورد بررسی قرار می گیرند.
این دوربین مجهز به یک سنسور Exmor R CMOS ¼ اینچی است که وقتی در حالت SD تصویربرداری می کند می تواند با روشنایی در حد 0.8 لوکس کار کند و عملکرد نور کم آن با لامپ LED داخلی 800 لومن تکمیل شده است دوربینی که یکی از انتظارات هر کاربری را برطرف کرده است. به راحتی فیلم ها و ویدئوهای با کیفیت ضبط می کنید و به راحتی هم می توانید با دیگران به اشتراک بگذارید؛ این دوربین ویدئوهای full HD را با فرمت AVCHD ضبط می کند و با قابلیت Wi-Fi به شما اجازه می دهد تا از طریق یک اپلیکیشن و به وسیله تبلت یا گوشی موبایل، دوربین را کنترل کنید. علاوه ب اینکه امکان انتقال و اشتراک گذاری فایل ها را امکان پذیر می سازد. علاوه بر این سیستم برقراری ارتباط NFC (ارتباط از نزدیک) نیز مقدمات اتصال وایرلس راحت با دستگاه های سیار سازگار را میسر می سازد.

برای اینکه امکان مشاهده با کیفیت و زنده تصاویر را داشاه باشید، یک خروجی HDMI به اضافه خروجی کامپوزیت وجود دارد.  قدرت ذخیره سازی خوب  در کنار تجهیزات ذخیره سازی مناسب به این دوربین قدرت دوچندان داده اس، ویدئوها می توانند بر روی یک فلش مموری 32 گیگابایتی یا کارت حافظه SDHC/SDXC ضبط شوند که حدود 170 دقیقه ویدئو با تنظیمات کیفیت 24 Mbps (FX) می شود. یکی دیگر از ویژگی های مثبت و مثال زدنی دوربین سونی قرت و عملکرد باتری است،  باتری این دوربین قادر است تا 14 ساعت بدون وقفه فیلم برداری کند و این ویژگی برای مراسمی مهم است که شما نمی خواهید ضبط را قطع کنید مانند مراسم عروسی یا کنفرانس های تجاری.

 اگر در هنگام فیلمبرداری هی طولانی مدت خسته شدید و یا دست هایتان نیاز به استراحت داشت می توانید از دوش و کتف خود برای نگهداری و حمل این دوربنین نیز استفاده نمایید دوربین سونی برای چنین مواقعی طراحی شده است، از نظر امکانات ضبط، گزینه ها و قابلیت های جالب توجهی در دوربین HXR-MC2500 قرار داده شده است. برای مثال، کاربران می توانند فیلم هایی با کیفیت HD و SD را مستقیما روی کارت های حافظه یا هارد دیسک داخلی 32 گیگا بایتی ذخیره سازی کنند. این ابزار ذخیره سازی قادرند عملکردهای ضبط به صورت Relay (توقف/شروع) و Simultaneous (همزمان) را در اختیار خریدار قرار دهند.
خصوصیت مهم دیگر مجهز بودن به لنز پیشرفته سری جی است، چنین لنزی دارای فناوری اپتیکال منحصر به فردی است که کنترل کیفیت بالایی در ثبت تصاویر دارد، از لحاظ عملکرد، این لنز با تعدادی از بهترین لنزهای موجود در صنعت برابری می کنند. کمپانی سونی نهایت تلاش خود را کرده تا این لنز را در حد مطلوبی بهینه سازی کند و آن را به عنوان مکملی در کنار سنسور تصویر پیشرفته و فناوری پردازش تصویر قرار دهد. اینجاست که می توان اطمینان داشت که ضبط فیلم و تصویر با کیفیت بالا از طریق دریچه این دوربین مهیا شده است. با توجه به چنین خصیصه های قابل توجهی در لنز و سنسور، HXR-MC2500 قادر به ثبت تصاویر با کیفیت می باشد. این کیفیت تصاویر واقعی، چه در حالت زوم حداکثر روی سوژه، و چه در حالت چشم انداز و با زاویه واید 26.8 میلیمتر، کاملا مشخص و برجسته است.

در اطراف لنز،  حلقه لنزی وجود ارد که برای تنظیمات خاصی می توان از آن استفاده نمود. این حلقه برای کنترل دستی دوربین در حین فیلمبرداری برای فوکوس بر سوژه و یا توازن نور سفید، نوردهی، تغییر به حالت تنظیم اتوماتیک نوردهی ، اولویت بندی دیافراگم و سرعت شاتر مورد استفاده قرار می گیرد.
شما در هر شرایط نوری که قرار بگیرید دوربین توانایی کار دارد و آن ها با بهترین کیفیت ممکن! حساسیت بالای سنسور این دوربین نسبت به نور ، آن را برای استفاده در محیط ای با شرایط نور کم و زیاد و پس زمینه روشن نیز توانمند ساخته است. این سنسور می تواند جزئی ترین نور را نیز جذب کند و در نتیجه نتیجه آن ثبت تصاویری می شود که دارای بیشترین جزئیات می باشند. دوربین دوربین HXR-MC2500 مجهز به یک لامپ LED داخل بدنه شده  است که در صورت نیاز به عنوان نور ثانویه جهت روشن تر کردن محیط اطراف سوژه بکار می آید.
زمانیکه گزینه SteadyShot فعال باشد، امکان ضبط فیلم بدون لرزش را در بسیاری از موقعیت های چالش انگیز ممکن می سازد. بیشترین کاربرد این قابلیت در مواقعی است که در حین حرکت باشید و قصد تصویربرداری از سوژه را داشته باشید. علاوه براین، به منظور ثبات بیشتر در ضبط تصاویر، در این دوربین از یک فناوری جدید ،جلوگیری از لرزش، بهره گیری شده است. نسبت به مدل های قبل توانایی کاهش لرزش و افزایش پایداری را تا 10 برار بیشتر دارد که با لنز اپتیکال این قدرت و توانایی بیشتر شده است.
دیگر خصوصیت های قابل ذکر دوربین بهره مندی از صفحه نمایش و چشمی با کیفیت است که برای نمایش و ثبت تصاویر فوق العاده کاربردی می باشند و از انتظارات عمومی کاربران دوربین های عکاسی و فیلمبرداری محسوب می شود. دوربین HXR-MC2500 مجهز به یک منظره یاب الکترونیکی و از نوع OLED می باشد. از ویژگی های این منظره یاب می توان به کنتراست و رزولوشن بالای تقریبا برابر 1.44 میلیون پیکسل اشاره نمود. فناوری های اختصاصی که کمپانی سونی در ساخت این منظره یاب بکار گرفته است، باعث باز تولید بهتر رنگ و نماش واضح تر اطلاعات روی صفحه شده است. همچنین، کاربران می توانند تصاویر روشن و با کیفیت را روی صفحه نمایش LCD 3 اینچی مشاهده نمایند (رزولوشنی برابر 0.92 میلیون پیکسل).
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری HXR-MC2500 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری سونی Sony HXR-MC2500 Camcorder HXR-MC2500 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
155 × 235 × 265 میلی متر
وزن
2800 گرم
نوع ذخیره سازی
کارت حافظه SD , SDHC, SD XC
حسگر و تصویر
نوع حسگر
Exmor R CMOS
دقت حسگر
6.95 مگاپیکسل
ابعاد حسگر
1.4 اینچ
دقت موثر حسگر
6.14 مگاپیکسل
تراز سفیدی
2300K - 15000K
لنز
لرزشگیر تصویر
دارد
فوکوس دستی
دارد
فوکوس خودکار
دارد
فاصله کانونی
2.9 - 34.8 میلی متر
محدوده دیافراگم
f/1.8 - F3.4
بزرگنمایی اپتیکال
12 برابر
شرکت سازنده لنز
Sony
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD
سایز صفحه نمایش
3.0 اینچ
چشمی
دارد
دقت صفحه نمایش
921000 پیکسل
ورودی و خروجی ها
ورودی میکروفون
ندارد
خروجی هدفون
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
HD
توضیحات فیلم
HD- HD :PS (28 Mbps) 1920 x 1080: 60p- ..
فرمت فیلم
MPEG-4 AVC/H.264 AVC HD
نور فیلم برداری (پرژکتور)
دارد
توضیحات نور فیلم برداری
30° با دمای رنگ 5,500K
سایر قابلیت ها
فیلمبرداری در شب
ندارد
فلاش
دارد
GPS
ندارد
کارت حافظه همراه دوربین
ندارد
حافظه داخلی دوربین
ندارد
Wi-Fi
دارد
ریموت کنترل
ندارد
میکروفون داخلی
دارد
بلندگوی داخلی
ندارد
حداقل نور
200 لوکس
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم