برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری سونی اف دی آر-ای ایکس1000 Sony FDR-AX100 Camcorder

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری سونی اف دی آر-ای ایکس1000 Sony FDR-AX100 Camcorder کد 10553 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری سونی Sony FDR-AX100 Camcorder FDR-AX100 دوربین فیلمبرداری خانگی است که با کیفیت ضیط فیلم بسیار عالی 4K Ultra HD معادل 4 برابر رزولوشن فول اچ دی می باشد، اغلب گفته می شود سنسور و حسگر هر دوربین قلب آن است و مهم ترین اجزای هر دوربین را شامل می شوند، این دوربین دارای سنسور اکسمور آر 1 اینچی بوده و در کنار آن از یک لنز مناسب بهره می برد. لنز دوربین نیز از نوع واید کارل زایس واریو سونار سری T بوده و 12 برابر بزرگنمایی اپتیکال و 24 برابر بزرگنمایی دیجیتال از نوع Clear Image View سونی دارد. نقطه قوت دیگری که در این دوربین به چشم می خورد وجود لرزشگیر اپتیکال SteadyShot و لرزشگیر ویژه الکترونیکی است که کارایی را بالا برده و بسیاری از لرزش های دست و دوربین را حذف می کند و از تارشدن  تصاویر جلگیری می کند. 

دوربین فیلمبرداری سونی Sony FDR-AX100 Camcorder

قدرت فیلمبرداری در ابعاد 3840x2160 با 30 و 24 فریم در ثانیه، در کنار فیلمبرداری در ابعاد فول اچ ی با فرمت های XAVC S و AVCHD و یا ضبط در فرمت بهینه شده MP4 که مناسب برای اشتراک گذاری بر روی اینترنت می باشد و گرفتن تصاویر ثابت 20 مگاپیکسلی از ویژگی هیا مهم دیگری هستند که این دوربین دارد. تقریبا می توان گفت تمام عکاسان اعم از حرفه ای و خانگی دو چیز برایشان خیلی مهم است که در دوربین های عکاسی و فیلمبرداری بایستی وجود داشته باشید، صفحه نمایش و چشمی در هر دوربین اهمیت زیادی دارد، این دوربین از این نظر کاملا قوی است، برای فیلم برداری یک نمایشگر لمسی بزرگ LCD سه و نیم اینچی و چشمی الکترونیکی 0.39" OLED پیش بینی شده است. منظره یاب الکترونیکی ابعادی 0.39 اینچی داشته و نمایشگر آن از نوع OLED با کنتراست بالا می باشد.این نمایشگر رنگ هایی زنده و غنی را تولید می کند.
درگاه های ورودی و خروجی و فناوری های ارتباطی نیز در دوربین های امروزی بسیار با اهمیت است که کاربران از یک دوربین متوسط انتظار دارند، از نظر ارتباطی نیز یک درگاه USB 2.0 ، خروجی Micro HDMI و یک خروجی ترکیبی دارد.وجود فناوری NFC و Wi-Fi نیز اجازه کنترل دوربین از طریق گوشی های هوشمند و تبلت ها به علاوه انتقال بی سیم فایل ها به هدف اشتراک گذاری و تهیه نسخه پشتیبان را می دهد. همانطور که گفته شد قدرت فیلمبرداری این دوربین بسیار بالا است و تصاویری با تفکیک پذیری عالی، رنگ های واقعی را ثبت می کند. شما می توانید با این دوربین به راحتی تصاویر و فیلم های بسیار با کیفیت را ضبط کنید و از سوژه های متحرک تصاویر فوق العاده ای را بگیرید. از ویژگی های خوب دیگری که در این دوربین وجود دارد کاهش نویز تا 50 درصد می باشد به علاوه فیلمبرداری در محیط های با نور کم نیز از دیگر خصوصیات خوبی است که باید نام برد. 

دوربین فیلمبرداری سونی Sony FDR-AX100 Camcorder

دوربین سونی FDR-AX100 علاوه بر فیلمبرداری با کیفیت قدرت عکاسی خوبی را هم دارد که شما را برای شکار لحظه های خوب مجهز تر می کند. عکس های گرفته شده معادل 20 مگاپیکسل تفکیک پذیری دارند.به علاوه در نسبت تصویر 16:9 و 4:3 نیز می توان با روزولوشن 14.2 و 15 مگاپیکسل عکس گرفت.به علاوه در حین فیلم برداری نیز در ابعاد 2.1 مگاپیکسل عکس می گیرد.
و اما پردازنده سریع و عالی این دوربین هم یکی دیگر از ویژگی هایی است که برای ثبت تصاویر و فیلم های عالی کمک می کند، پردازنده تصویر BIONZ X این مدل دقیقا همان پردازنده ای است که در دوربین های فیلم برداری حرفه ای سونی استفاده شده است. این پردازنده است که ثبت تصاویر با جزئیات بالا، تفکیک پذیری  عالی و تصاویر واقعی و زنده با کمترین میزان نویز را امکان پذیر ساخته است. همانطور که قبل تر نیز گفته شد لرزشگیر در دوربین ها بسیار مهم است و شاید جزء جدایی ناپذیری باشد برای هر دوربینی، لرزشگیر اپتیکال SteadyShot سونی به همراه حالت هوشمند فعال،یک فناوری پیشرفته لرزشگیر است که لرزش ها و تکانه های دوربین را تصحیح کرده و اثرات آن را بر روی تصویر نهایی کاهش می دهد. این یعنی می توانید در حالات متحرک و شرایط مختلف فیلمبرداری و عکاسی کنید و نگران لرزش دست و دوربین و تارشدن عکس ها نباشید، عکس ها و تصاویر با ثبات تر و زیباتر.در بسته بندی این دوربین یک باتری lithium-ion قابل شارژ،آداپتر برق مستقیم، کابل برق ، کابل Micro HDMI ، کابل USB به همراه هود لنز ، درب لنز و کنترل راه دور RMT-835 وجود دارد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری Sony FDR-AX100 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه Ershaco.com دوربین فیلمبرداری سونی Sony FDR-AX100 Camcorder FDR-AX100 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
90x8.4x22.4 میلی متر
وزن
915 گرم
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
دقت حسگر
20.9 مگاپیکسل
ابعاد حسگر
1 اینچ
دقت موثر حسگر
20.9 مگاپیکسل
لنز
لرزشگیر تصویر
دارد
فوکوس دستی
دارد
فوکوس خودکار
دارد
فاصله کانونی
29-348 میلی متر
محدوده دیافراگم
F/2.8-4.5
بزرگنمایی اپتیکال
12 برابر
بزرگنمایی دیجیتال
160 برابر
سایز فیلتر
62 میلی متر
توضیحات لرزشگیر تصویر
اپتیکال
عکسبرداری
قابلیت عکسبرداری
دارد
رزولوشن عکس
20 مگاپیکسل
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
Touchscreen LCD
سایز صفحه نمایش
3.5 اینچ
چشمی
دارد
دقت صفحه نمایش
921,000 پیکسل
مشخصات چشمی
0.39" OLED EVF
ورودی و خروجی ها
ورودی میکروفون
دارد
خروجی هدفون
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
4K
توضیحات فیلم
3840 x 2160p / 30 fps 3840 x 2160p / 24 fps
فرمت فیلم
XAVC S
نور فیلم برداری (پرژکتور)
ندارد
صدا
MPEG-4 Linear PCM 2ch 48kHz/16bit (XAVC S 4K only) Dolby Digital 2ch Dolby Digital 5.1ch Dolby Digital 5.1 Creator (AVCHD only)
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
سایر قابلیت ها
کارت حافظه
SD
Wi-Fi
دارد
ریموت کنترل
دارد
باتری
لیتیومی NP-FV70
سایر مشخصات
کابل برق، کابل میکرو HDMI ، کابل USB ، ریموت RMT-835، باتری سکه‌ای برای ریموت، باتری لیتیومی برای دوربین، هود لنز، درپوش لنز و دفترچه راهنما
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم