برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری سونی اچ دی آر جی 410 Sony HDR-PJ410 Camcorder

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری سونی اچ دی آر جی 410 Sony HDR-PJ410 Camcorder کد 10547 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-PJ410 Camcorder HDR-PJ410 را می توان به عنوان یک دوربین خانگی مناسب نام برد که توسط شرکت سونی معرفی شده است. این دوربین فیلمبرداری همچنن می تواند عکس هایی با کیفیت مناسب ثبت کند، سونی HDR-PJ410 ویژگی هایی دارد که در برابر قیمتی که برای آن پیشنهاد شده است فوق العاده می باشد، سنسور CMOS با دقت 2.29 پیکسل این دوربین برای فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی و سرعت 50 فریم بر ثانیه مناسب می باشد، نکته مهم دیگری که در دوربین دیده می شود لنز با کیفیت آن است که ساخت زایس می باشد و قادر است بزرگنمایی 30 برابر را ارائه دهد. در کنار بزرگنمایی اپتیکال این لنز بزرگنمایی دیجیتال 350 برابری هم توسط این دوربین می توانید داشته باشید به این ترتیب دورترین سوژه ها را نیز به راحتی به تصویر بکشید، دامنه فاصله کانونی این لنز در وایدترین حالت از 26.8 میلی‌متر آغاز شده و در انتهای دیگر تا 804 میلی‌متری ادامه پیدا می‌کند.
از خصوصیت های خوب دیگری که برای این دوربین می توان نام برد نمایشگر آن است ، یک نمایشگر LCD با ابعاد 2.7 اینچ و دقت 230 هزار نقطه هم برای بازبینی تصاویر ثبت‌شده در این دوربین در نظر گرفته‌شده است. درست همگام با فناوری های روز دنیا دوربین فیلمبرداری سونی نیز از تکنولوژی های ارتباطی خوبی برخوردار است ، این دوربین به شبکه WiFi و NFC مجهز شده است تا به‌آسانی به دستگاه‌های هوشمند متصل شود ؛ علاوه بر این شما با کمک اپلیکیشن‌های مخصوصی که برای این دوربین در نظر گرفته‌شده قادرید به برخی از قابلیت‌های این دوربین دسترسی داشته باشید. همچنین امکان به اشتراک‌گذاری آسان فایل نیز در شبکه‌های اجتماعی به این وسیله برایتان فراهم می‌شود. هرچند HDR-P410 یک دوربین فیلم‌برداری است اما قابلیت عکاسی با دقت 9.2 مگاپیکسل برای این دوربین در نظر گرفته شده است تا سوژه‌های مناسب عکاسی را هم از دست ندهید.

دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-PJ410 Camcorder

بدنه ای ارگونومیک با طراحی زیبا در کنار استحکام مناسب کنترل ها و دکمه های مناسب و دم دستی دوربین که کار با آن را راحت و لذتبخش کرده است، خب دیگر نیاز نیست نگران لرزش های دست باشید و اینکه فیلمی که گرفته اید تار شده باشد؛  سیستم لرزشگیری که در این دوربین تعبیه شده است فوق العاده است و تا حد زیادی لرزش های دوربین را حذف میکند، لرزشگیر Balanced Optical SteadyShot نسبت به لرزشگیرهای متداول 13 برابر پایداری بیشتری دارد. Balanced Optical SteadyShot با کنترلکل مسیر نوری از جمله حسگر تصویر، به عنوان یک واحد شناور، آن راقادر به شناسایی لرزش و تاری و دوربین درست می کند و سبب حفظسطح باور نکردنی از جزئیات و وضوح، حتی در زاویه گسترده و یا عکستله می گردد دوربین سونی توانایی این را دارد که فیلم ها و تصاویر با کیفیت بدون تارشدگی را حتی در زوم و فوکوس ثبت کند. 
ویژگی مثبت دیگری که بسیار هم اهمیت دارد تصویربرداری در نور کم است، قدرت حسگر Exmor R CMOS است که چنین شرایطی را ایجاد می کند تا بتوانید فیلم هایی با جزئیات بالا و تصاویر با رزولوشن بالا بگیرید، نویز کمتر و شفافیت بالاتر را می توانید در محیط های با نور کم نیز با این دوربین احساس کنید. خروجی های مناسب تعبیه شده در این دوربین نیز برای مشاهده و اشتراک فیلم و تصاویر ثبت شده با دوربین سونی را این امکان را فراهم می کند. پروژکشن داخلی برای نمایش فیلم  ها را حتی در صفحه ای تا اندازه 100 اینچ نیز امکان پذیر ساخته است.
خصوصیت های خوبی در این دوربین قرار داده شده است که کاربران حرفه را نیز راضی می کند، ویژگی Multi-Camera Control*2 به شما امکان اتصال چند دوربین به یکدیگر و فیلم برداری هم زمان با آن ها و مدیریت تک تک آن ها را برایتان فراهم می آورد. در نتیجه صحنه های مورد نظرتان را می توانید از چندین زاویه ثبت کنید. همانند یک فیلم سینمایی حرفه ای یا یک مسابقه درجه یک ورزشی. حتی می توانید صفحه را به چندین قسمت تقسیم و به ضبط همزمان تصاویر در یک قاب بپردازید. همچنین Highlight Movie Maker به شما امکان یافتن نقاط برجسته و ساختن یک کلیپ با آهنگ پس زمینه را برایتان فراهم می آورد. همچنین می توانید ماجراجویی خود را به سرعت از طریق تلفن همراه به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری HDR-PJ410 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه Ershaco.com دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-PJ410 Camcorder HDR-PJ410 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
خانگی
ابعاد
59x59.5x128 میلی متر
وزن
235 گرم
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
دقت حسگر
2.29 مگاپیکسل
ابعاد حسگر
1/5.8 اینچ
دقت موثر حسگر
2.29 مگاپیکسل
لنز
فوکوس دستی
ندارد
فوکوس خودکار
دارد
فاصله کانونی
26.8-804 میلی متر
محدوده دیافراگم
F/1.8-4.0
بزرگنمایی اپتیکال
30 برابر
بزرگنمایی دیجیتال
350 برابر
عکسبرداری
قابلیت عکسبرداری
دارد
رزولوشن عکس
9.2 مگاپیکسل
حداکثر سرعت شاتر
1/10000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
1/6 ثانیه
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD
سایز صفحه نمایش
2.7 اینچ
چشمی
ندارد
دقت صفحه نمایش
230,400 پیکسل
ورودی و خروجی ها
خروجی تلویزیون
دارد
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
Full HD
توضیحات فیلم
1920x1080/50p
فرمت فیلم
XAVCS و AVC HD
نور فیلم برداری (پرژکتور)
ندارد
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
سایر قابلیت ها
کارت حافظه
microSD
Wi-Fi
مجهز به NFC و WiFi
میکروفون داخلی
دارد
بلندگوی داخلی
دارد
باتری
لیتیومی NP-BX1
سایر مشخصات
لرزشگیر اپتیکال. دارای پروژکتور داخلی یا شدت روشنایی 13 لومن. دارای باتری، شارژر، کابل HDMI ، کابل USB و دفترچه راهنما
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم