برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال سونی دی اس سی-آر ایکس 10 Sony Cyber-Shot DSC-RX10 III Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال سونی دی اس سی-آر ایکس 10 Sony Cyber-Shot DSC-RX10 III Digital Camera کد 10531 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال سونی Sony Cyber-Shot DSC-RX10 III Digital Camera DSC-RX10 III با امکانات گسترده و ویژگی سوپرزوم خود در نسل سوم دوربین های سوپرزوم سونی قرار گرفته است. دوربینی است که با کیفیت عکاسی عالی و فیلمبرداری خوب در اختیار کاربران حرفه ای و آماتور حتی قرار گرفته شده است. باید گفت سنسور این دوربین فوق العاده است و در ساخت سنسور 20٫1 مگاپیکسلی این دوربین از فناوری‌های BSI و Stacked استفاده شده است تا تصاویری شفاف و با نویز بسیار کم را تولید کند. این سنسور از نوع یک اینچی است و حداکثر ایزوی آن 12800 است. در کنار این سنسور از یک چیپ DRAM اختصاصی استفاده شده است تا سرعت خواندن و انتقال اطلاعات از سنسور به طرز قابل‌توجهی افزایش پیدا کند.
دوربین Sony Cyber-Shot DSC-RX10 III  قادر است با سرعت 14 فریم بر ثانیه به‌صورت پیاپی عکاسی کند و با حداکثر سرعت 960 فریم بر ثانیه ویدیوی اسلوموشن ضبط کند. به علاوه باید گفت که استفاده از این چیپ سنسور  در کنار یک شاتر Anti-Distortion اعوجاج تصویر و افکت rolling shutter را به طرز قابل‌توجهی کاهش داده است. قلب تپنده دوربین عکاسی سونی حسگر و پردازنده آن است و در این دوربین  سنسور BSI CMOS و پردازنده‌ی قدرتمند BIONZ X موجب بالا رفتن سرعت فوکوس در عکاسی و فیلم‌برداری نیز شده‌اند. سیستم فوکوس هوشمند RX10 III می‌تواند در عرض 0٫09 ثانیهروی سوژه مورد نظر فوکوس کرده و قفل کند و برای عکاسی از سوژه های متحرک فوق العاده مناسب می باشد.
البته باید گفت که سیستم فوکوس، سنسور باکیفیت و پردازنده‌ی قدرتمند این دوربین با لنز Vario-Sonnar T ساخت Zeiss تکمیل می‌شوند. این لنز دارای فاصله‌ی کانونی معادل 600-24 میلی‌متر و گشودگی دیافراگم f/2.4-4 است به این ترتیب عملکرد سریعی را در تمام بازه کانونی در اختیار کاربر قرار می دهد. طراحی این لنز به گونه ای است که از 5 المنت با تجزیه‌ی نور بسیار کم استفاده شده تا انحرافات فاصله های کانونی را کاهش دهد و وضوح بالا را در کنار دقت بالا فراهم کند. به علاوه پوشش ضدانعکاس مخصوص Zeiss موجب کاهش هاله‌های نور و افزایش کنتراست شده است. درست مثل بسیاری از دوربین های حرفه ای و پیشرفته سیستم لرزشگیر در این دوربین هم تعبیه شده است تا حد زیادی از لرزش ها را کنترل کرده و تصاویر با کیفیت و با وضوح و دقت بالا ثبت نماید .  سیستم لرزش گیر اپتیکال SteadyShot که به‌اندازه‌ی 4٫5 استاپ از لرزش می‌کاهد در واقع یک نقطه مثبت است که در هر دوربینی دیده نمی شود. لنز این دوربین از 9 تیغه‌‌ی دیافراگم  بهره می برد بااین توصیف می توان یک پس زمینه نرم را انتظار داشت. 

بحث فیلمبرداری دوربین را پیش می کشیم تا قدرت بالای آن را نیز معرفی کرده باشیم، دوربین قادر است به‌صورت داخلی ویدیوهای UHD 4K را با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کند. همچنین در تنظیمات عادی قادر است با کیفیت 1080P و سرعت 120 فریم بر ثانیه نیز فیلم‌برداری کند. فیلم‌برداری در این دوربین با خواندن اطلاعات تمامی پیکسل‌ها انجام می‌شود و خبری از pixel binning نیست. به همین دلیل خطاهای تصویری مانند moire و اعوجاج‌های حاصل از rolling shutter به حداقل رسیده‌اند. هر دو کیفیت 4K و 1080P را می‌توان با فرمت XAVC S 100Mbps ضبط کرد و امکان استفاده از رکوردر خارجی HDMI نیز وجود دارد. همچنین توانایی فیلمبرداری با حالتی به نام HFR یا High Frame Rate نیز در دوربین دیده می شود  که اجازه‌ی فیلم‌برداری Full HD تا سرعت 960 فریم بر ثانیه را نیز می‌دهد.
چشمی خوبی در دوربین تعبیه شده است که از نوع OLED با رزولوشن 2٫36 میلیون پیکسل است و این چشمی در کنار یک صفحه نمایش با کیفیت می تواند این دوربین را به یک انتخاب ایده آل تبدیل کند. صفحه‌نمایش 3 اینچی مفصلی با رزولوشن 1٫228 میلیون پیکسل که قادر است تا 107 درجه رو به بالا و تا 42 درجه رو به پایین بچرخد. خب تمام ویژگی های گفته شده را می توانید در یک بدنه محکم جمع کنید که در مقابل گرد و غبار و رطوبت وقاوم بوده و در شرایط سخت نیز همراه شما خواهد بود. ودی های صدا و فناوری های ارتباطی در دوربین قرار داده شده است تا درست مثل یک دوربین حرفه ای و کامل بتوانید با آن کار کنید. وای‌فای داخلی و NFC نیز امکان اتصال آسان به دستگاه‌های الکترونیکی و انتقال عکس‌ها و فیلم‌ها را فراهم کرده‌اند.

دوربین RX10 III به فلاش داخلی مجهز است نکته ی جالب در مورد این فلاش این است که مکانیزم بلند شدن آن به گونه ای تنظیم شده که فلاش در جایی و با زاویه ای قرار میگیردکه به کاهش قرمزی مردمک چشم ها در عکس های پرتره می انجامد . ضمن آنکه مشکل سایه انداختن لنز بزرگ دوربین روی عکس های بافلاش نیز از بین میرود. از مزایای مهم هر دوربین می توان به قدرت باتری آن اشاره رد و میزان استفاده در هر بار شارژ کامل . در این دوربین از باتری یون لیتیومی NP-FW50 استفاده شده است که تا 420 عکس را با هر بار شارژ پشتیبانی می کند . که البته با توجه به آنکه دوربین مدل قبلی 400 عکس با هر بار شارژ می گرفت تغییر چندان چشمگیر و گسترده ای نیست. کاربر می تواند با غیر فعال کردن گزینه های WiFi و NFC میزان عمر باتری را به حداکثر برساند. 
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی DSC-RX10 III دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه Ershaco.com دوربین عکاسی دیجیتال سونی Sony Cyber-Shot DSC-RX10 III Digital Camera DSC-RX10 III را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
133 × 94 × 127 میلی متر
وزن
1051 گرم
ضد آب
نیست
حسگر و تصویر
نوع حسگر
BSI CMOS
ابعاد حسگر
1 اینچ (8.8 × 13.2 میلی متر)
دقت حسگر
21 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
20 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
1:1, 4:3, 3:2, 16:9
فرمت غیرفشرده عکس
JPEG
حداکثر رزولوشن عکس
3648 × 5472
پردازشگر
Bionz X
فرمت غیر فشرده Raw
دارد
لنز
فاصله کانونی
24-600 میلی متر
محدوده دیافراگم
F2.4 - F4.0
بزرگ‌نمایی اپتیکال
25 برابر
حالت ماکرو
دارد
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
دارد
جبران نوردهی
±3 (at 1/3 EV steps)
حداقل فاصله فوکوس نرمال
3 سانتی متر
بزرگ‌نمایی دیجیتال
4 برابر
توضیحات لرزشگیر
اپتیکال
حداقل فاصله فوکوس حالت ماکرو
3 سانتی متر
لرزشگیر تصویر
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
4K
حداکثر سرعت فیلم
30 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
MPEG-4, AVCHD, XAVC S
توضیحات فیلم
3840 x 2160p: 30 fps, 24 fps 1920 x 1080p: 120 fps, 60 fps, 30 fps, 24 fps 1920 x
ضبط صدا
استریو
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/2000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
30 ثانیه
زمانسنج خودکار
2 تا 10 ثانیه
حداقل حساسیت
100
حداکثر حساسیت
12800
ایزو
(Auto, 100 - 12800 (Expands to 64-25600
عکاسی پیاپی
با سرعت 14 فریم بر ثانیه
فلاش
دارای فلاش داخلی بالا جهنده - با قابلیت اتصال فلاش خارجی از طریق Multi-interface shoe
تکنولوژی تشخیص چهره
دارد
عکاسی سه بعدی
ندارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
TFT LCD , Tilting
سایز صفحه نمایش
3 اینچ
دقت صفحه نمایش
1,228,800 نقطه
صفحه نمایش جلو
ندارد
چشمی
دارد
توضیحات چشمی
دارای چشمی الکترونیک با قابلیت پوشش‌دهی 100 درصد
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
سایر مشخصات
نوع کارت حافظه
SD /SDHC/SDXC, Memory Stick Duo/Pro Duo/Pro-HG Duo
کارت حافظه همراه
ندارد
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
ندارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
دارد
نوع تکنولوژی بی سیم
Wi-Fi
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
باتری لیتیوم-یونی 7.2VDC مدل NP-FW50 با ظرفیت 1020 میلی‌آمپر ساعت
سایر مشخصات و قابلیت ها
باتری، شارژر، درپوش لنز، لنز هود، کابل USB ، بند دور گردن
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم