برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال سونی ای 7 اس Sony Alpha a7S II Mirrorless Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال سونی ای 7 اس Sony Alpha a7S II Mirrorless Digital Camera کد 10530 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال سونی بدون آینه  Sony Alpha a7S II Mirrorless Digital Camera Alpha a7S تقریبا می توان گفت اولین دوربین بدون آینه ای است که دارای یک حسگر فول فریم با رزولوشن 42٫4 مگاپیکسلی است. سونی با معرفی این دوربین و تعبیه حسگر BSI CMOS در آن انقلابی در نسل دوربین های بدون آینه ایجاد کرد. شما با این دوربین می توانید با فرمت UHD 4K فیلمبرداری کنید، به علاوه پردازنده تصویری با کیفیت در این دوربین استفاده شده است که هم به سرعت ثبت تصاویر تا 5 فریم (با رزولوشن کامل) کمک کرده و هم باعث افزایش حساسیت دوربین تا  ISO 102,400 شده است. این دوربین با مجهز شدن به پردازشگر Bionz X که فوق العاده است نسبت به مدل های قبلی حدود 40 درصد ارتقا سرعت داشته است.
باید گفت با داشتن دوربین Sony Alpha a7S II دیگر نگران لرزش دست و دوربین در حیت عکاسی و فیلمبرداری نباشد، چرا که حسگر دوربین دارای لرزشگیر 5 محوره است که می‌تواند لرزش‌ها و پیچش‌های دست را در جهات مختلف به حداقل برساند. نقطه مثبت دیگر را می توان به فوکوس خودکار دوربین تعمیم داد، سیستم فوکوس خودکار در این دوربین پیشرفت بسیار زیادی داشته است. به طوریکه نقاط فوکوس تشخیص فاز در این دوربین به عدد "399 نقطه فوکوس" رسیده است! همچنین در حالت فیلمبرداری یا Live View نیز می‌توان از 25 نقطه فوکوس تشخیص کنتراست، برای فوکوس خودکار استفاده کرد. این دوربین از لنز‌های مانت E استفاده می‌کند. اما حتی وقتی از لنز‌های سری A سونی نیز روی این دوربین استفاده می‌کنید، باز هم می‌توانید با مبدل‌های LA-EA و LA-EA3 از تمامی 399 نقطه فوکوس خودکار دوربین استفاده کنید.

قطعا خصوصیت دیگری که مد نظر اغلب کاربران است بهره مندی از یک بدنه مقاوم می باشد که سونی این مورد را به خوبی در نظر گرفته است. بدنه a7r II از آلیاژ منیزیم ساخته شده که علاوه بر استحکام بالا، وزن بسیار سبکی نیز دارد و برای استفاده در آب و هوای نامساعد عایق‌ بندی آن نیز بهبود یافته است.  بنا به ادعای سونی دکمه شاتر در این دوربین لرزشگیر بوده و تا 50 درصد از لرزش های دوربین را کنترل می کند. البته در صورت نیاز به حداقل لرزش، وضعیت Silent را می‌توان در آن فعال کرد که در این حالت دوربین تقریبا بدون لرزش عکاسی می‌کند. پرده شاتر این دوربین نیز تا 500 هزار شات طبق ادعای شرکت سازنده ضمانت شده است.
علاوه بر عکاسی با کیفت و حرفه ای این دوربین قدرت فیلمبرداری بالای آن هم مثال زدنی است، فیلمبرداری با فرمت  4k و با رزولوشن UHD 4K 3840 x 2160p با سرعت 30 یا 24 فریم برثانیه و با فرمت XAVC از ویژگی های بارز این دوربین به شمار می رود. به دلیل کیفیت بالای این فرمت و حجم 100 مگابایت بر ثانیه آن،  برای ضبط با فرمت 4K باید از کارت‌های حافظه پرسرعت که بتوانند این حجم اطلاعات را ضبط کنند استفاده کنید به علاوه با استفاده از حالت فیلمبرداری روی وضعیت Super 35 می‌توان از تمامی سطح حسگر فول‌فریم این دوربین برای فیلمبرداری 4K استفاده کرد که موجب افزایش فوق‌العاده کیفیت و همین طور بوکه تصویر می‌شود. همینطور باید گفت که در صورت استفاده از فرمت Full HD 1920 x 1080p سرعت فیلمبرداری به 60 فریم برثانیه می‌رسد و در صورت استفاده از فرمت HD 1280 x 720p نیز می‌توان سرعت ویدئو‌ها را تا 120 فریم بر ثانیه افزایش داد.

از خصوصیت مهم دیگر سونی Alpha a7S II صحبت می کنیم و آن نمایشگر با کیفیتی است که در این دوربین گنجانده شده است. نمایشگر 3 اینچی بسیار باکیفیت این دوربین دارای رزولوشن 1٬228 هزار پیکسل و به صورت بازشو طراحی شده است. این منظره‌ یاب می‌تواند 107 درجه رو به بالا و 41 درجه رو به پایین تا شود. به علاوه سونی چشمی خوبی هم برای ان دوربین تدارک دیده است که در صورت نیاز می‌توانید از منظره‌ یاب الکترونیکی آن با بزرگنمایی 0.78x استفاده کنید. رزولوشن این منظره‌ یاب 0٫5 اینچی، برابر 2٫36 مگاپیکسل بوده و از نوع XGA OLED Tru-Finder است و تصویری بسیار با کیفیت از کادر روبرو را به شما نشان می‌دهد، به طوری که تقریبا نمی‌توان متوجه شد که این منظره‌یاب الکترونیکی بوده و به صورت نوری نیست. درست مانند بسیاری از دوربین ها و وسایل دیجیتالی دیگر که امروزه به فناوری های ارتباطی مجهز هستند، در صورت نیاز به ارتباط از راه دور برای انتقال عکس‌ها و کنترل بی‌سیم دوربین، می‌توانید از تکنولوژی‌های ارتباطی روز مانند WiFi یا NFC که در آن وجود دارد استفاده کنید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی Alpha a7S II دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال سونی بدون آینه  Sony Alpha a7S II Mirrorless Digital Camera Alpha a7S را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
بدون آینه با لنز قابل تعویض
حسگر و تصویر
نوع حسگر
BSI-CMOS
ابعاد حسگر
فول‌فریم با ابعاد 24 × 35٫9
نسبت ابعاد عکس
16:9 - 3:2
پردازشگر
Bionz X
فرمت غیر فشرده Raw
دارد
لنز
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
دارد
جبران نوردهی
±5 (فریم بر ثانیه در فواصل پله‌ای 1/3EV ‏، 1/2EV)
بزرگ‌نمایی دیجیتال
4 برابر
توضیحات لرزشگیر
سنسور شیفت | 5 محوره
لرزشگیر تصویر
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
UHD 4K
فرمت فیلم
MPEG-4 - AVCHD - XAVC S
توضیحات فیلم
پشتیبانی از اتصال XLR
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/8000
حداقل سرعت شاتر
30
زمانسنج خودکار
2 یا 10 ثانیه
حداقل حساسیت
50
حداکثر حساسیت
102400
عکاسی پیاپی
5٫0
فلاش
ندارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
TFT LCD Monitor
سایز صفحه نمایش
3
دقت صفحه نمایش
1228800
چشمی
ندارد
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
سایر مشخصات
نوع کارت حافظه
SD/ SDHC/SDXC
Memory Stick Pro Duo/ Pro-HG Duo
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
ندارد
تکنولوژی بی سیم
دارد
نوع تکنولوژی بی سیم
وای فای با استاندارد 802.11b/g/n
NFC
نوع باتری
باتری قابل شارژ NP-FW50 از نوع لیتیوم-یون به همراه شارژر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم