برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال سونی دی اس سی-آر ایکس 100 آی وی Sony Cyber-Shot DSC-RX100 IV Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال سونی دی اس سی-آر ایکس 100 آی وی Sony Cyber-Shot DSC-RX100 IV Digital Camera کد 10528 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال سونی Sony Cyber-Shot DSC-RX100 IV Digital Camera DSC-RX100 IV یکی دیگر از دوربین های سری کامپکت حرفه ای سونی است که در رده  RX100 قرار دارند. این درواقع چهارمین دوربین از این خانواده محسوب می شود. سونی با معرفی دوربین های پیشرفته و حرفه ای خود در این رده تحول خوبی در میان دوربین های عکاسی پدید آورد و جایگاه خوبی در میان عکاسان به خصوص حرفه ای ها ایجاد کرد. خب باید دید چه ویژگی هایی وجود دارد که این دوربین را جذاب کرده است.
از مهمترین خصوصیت های RX100 IV حسگر  20.1 مگاپیکسلی یک اینچی از نوع Exmor RS CMOS، ردازشگر تصویری اختصاصی BIONZ X و یک بدنه ایده آل است که در کنار یکدیگر دوربینی را معرفی می کنند که می تواند بسیاری از نیازهای کاربر را برطرف کند. عکاسی و فیلمبرداری با رزولوشن بالا، فیلم های با کیفیت 4K ، وضوح بالا در تصا.یر ثبت شده و عکاسی و فیلمبرداری در نور کم و یا شرایط مختلف نوری محیط  تنها بخشی از ویژگی های مهم این دوربین به شمار می رود. باید گفت ساختار حسگر این دوربین از نوع BSI  است، حسگری بزرگ و دارای حداکثر ISO 12800 تمام نیاز شما را برای عکاسی و فیلمبرداری در نور مختلف فراهم کرده و علاوه بر فیلمبرداری با رزولوشن 4K می‌توان با RX100 IV ویدئو‌های اسلو-موشن با سرعت 960 فریم بر ثانیه گرفت. ناگفته نماند که در حالت فیلمبرداری Full HD می‌توان تا 30 دقیقه به رکورد ممتد ویدئو ادامه داد و از این بابت نگرانی وجود ندارد. همچنین امکان ضبط ویدئوها با فرمت XAVC S و با حداکثر حجم 100 مگابایت برای هر ثانیه وجود دارد که در این صورت ویدئوها با حداکثر جزئیات و کیفیت ممکن ضبط خواهند شد. همان‌طور که اشاره شد RX100 IV می‌تواند ویدئوهای اسلو-موشن تا 40 برابر آهسته‌تر از حالت طبیعی را رکورد کند. امکان ضبط این ویدئوها با سرعت‌‌های 960، 480 و 240 فریم بر ثانیه و بازپخش آن‌ها با رزولوشن 1080p و با سرعت‌های 60، 30 و 24 فریم بر ثانیه وجود دارد.
اگر حرفه ای عکاسی می کنید میدانید که داشتن یک حسگر همه فن حریف چقد می تواند در این کار برای شما مفید و مهم باشد .سونی در RX100 IV از حسگر Exmor RS CMOS بهره گرفته که سبب‌ شده تا سرعت شاتر مکانیکی این دوربین تا 2000/1 ثانیه افزایش یابد. همچنین سرعت شاتر الکترونیکی نیز در این دوربین تا 32000/1 ثانیه افزایش یافته است که فراهم آوردن چنین سرعتی باعث به حداقل رسیدن اعوجاج ناشی از عملکرد شاتر هنگام عکاسی از سوژه‌های در حال حرکت با سرعت بالا می‌شود. و مزیت دیگری که این حسگر دارد این است که عکاسی با پس زمینه مات را هم فراهم می کند. برای این منظور دوربین RX100 IV از ترکیب سرعت بالای 32000/1 ثانیه شاتر و فیلتر ND سه‌ استاپ داخلی خود استفاده می‌کند که موجب می‌شود تا در محیط‌های پرنور نیز بتوان با حداکثر میزان بازشدگی دیافراگم، عکس‌هایی با بیشینه نوردهی 19EV را به ثبت رساند.

گزینه بعدی که در دوربین های عکاسی بسیار مهم است و چیزی است که کاربران را به خود جذب می کند لنز دوربین می باشد. RX100 IV به لنز Vario-Sonnar T* f/1.8-2.8 ساخت شرکت Zeiss مجهز شده که فاصله کانونی معادل 24-70mm را فراهم می‌آورد. کاربردهایی که این لنز می تواند داشته باشد بسیار است به عنوان مثال ثبت تصاویر پرتره و یا تصاویری با چشم‌اندازهای عریض که از کارهای مورد علاقه اغلب ما می باشد. اگر وارد بحث فنی این لنز بشویم می توان گفت در ساخت لنز Vario-Sonnar T* از 9 عدسی استفاده شده که دو عدسی آن از نوع AA یا Advanced Aspherical می‌باشد و کمک بسیاری به کاهش پدیده Chromatic Aberration و ثبت تصاویر با شارپنس بالا می‌کند.
همچنین این لنز زایس از بازشدگی دیافراگم f/1.8-2.8 بهره می‌برد و همین عملکرد خوب دوربین را در شرایط نوری کم هم ممکن می سازد. ضمنا این گشودگی دیافراگم کنترل فوکوس در محدوده بزرگنمایی را برای کاربر ممکن می‌کند. نکته مهم تر که باید یاداوری شود سیستم لرزشگیر است که تقریبا می توان گفت کمتر کسی است که وجود ان سیستم را نادیده بگیرد. لرزشگیر تصویر اختصاصی SteadyShot بکار رفته در این لنز نیز در کاهش و برطرف کردن لرزش‌های ناشی از تکان‌های دست و دوربین عالی عمل کرده و به این ترتیب می‌توان عکس‌های مطلوب و با کم‌ترین لرزش را حتی هنگام بزرگنمایی به ثبت رساند.
در کنار تمام خصوصیت های خوبی که یاد شد، چشمی و نمایشگر مناسب را نیز به این مجموعه اضافه کنید، کمپانی سونی RX100 IV را به یک منظره‌یاب الکترونیکی بازشو با دقت 2.35 میلیون نقطه مجهز کرده و از یک نمایشگر سه اینچی متحرک از نوع LCD با دقت 1.22 میلیون نقطه در این محصول استفاده نموده است. مکانیزم Pop-Up یا بازشو این منظره‌یاب باعث حفظ فرم و ابعاد کامپکت دوربین شده و می‌توان تنها در هنگام نیاز از آن استفاده کرد. همچنین نمایشگر بکار رفته در این دوربین نیز به فناوری WhiteMagic مجهز شدهاست و این یعنی شما می توانید به راحتی در زیر نور شدید آفتاب هم از این نمایشگر استفاده کنید.

در عصری هستیم که فناوری های ارتباطی حرف اول را می زنند و کمتر وسیله دیجیتالی را می توان یافت که از این فناوری ها بی بهره مانده باشد، شرکت سونی نیز در این دوربین رده بالا و قدرتمند خود از فناوری‌های Wi-Fi و NFC داخلی بهره گرفته که امکان انتقال و به اشتراک‌گذاری سریع عکس‌ها و فیلم‌های گرفته شده را مهیا می‌کند. همچنین می‌توان با استفاده از فناوری‌های ذکر شده، دوربین را به اسمارت‌فون خود متصل کرده و علاوه بر مشاهده تصاویر، دوربین را به‌‌صورت بی‌سیم نیز کنترل کرد. کاری که اغلب دوربین های کانن انجام می دهند.
در انتها باید گفت دوربین Sony RX100 IV  یک کامپکت پیشرفته است که به راحتی در جیب جا می شود و به راحتی قابل استفاده است، به سنسور و لنز مناسب مجهز است، دارای بدنه ارگونومیک و کوچک می باشد، کنترل ها و دکمه ها در جای مناسبی قرار گفرته اند و راه اندازی سریع و راحتی دارد. ا چشمی و نمایشگر با کیفیت برخوردار بوده و فناوری های ارتباطی مناسبی را نیز پشتیبانی می کند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی DSC-RX100 IV دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال سونی Sony Cyber-Shot DSC-RX100 IV Digital Camera DSC-RX100 IV را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
102x58x41 میلی متر
وزن
298 گرم
ضد آب
نیست
حسگر و تصویر
ابعاد حسگر
1 اینچ
دقت حسگر
21 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
20 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
1:1, 4:3, 3:2, 16:9
فرمت غیرفشرده عکس
JPEG و RAW
حداکثر رزولوشن عکس
5472x3648
فرمت غیر فشرده Raw
دارد
لنز
فاصله کانونی
24-70 میلی متر
محدوده دیافراگم
F/1.8-2.8
بزرگ‌نمایی اپتیکال
2.9 برابر
حالت ماکرو
دارد
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
دارد
زوم اپتیکال در حین فیلمبرداری
دارد
حداقل فاصله فوکوس نرمال
5 سانتی متر
بزرگ‌نمایی دیجیتال
3.8 برابر
توضیحات لرزشگیر
اپتیکال
حداقل فاصله فوکوس حالت ماکرو
5 سانتی متر
لرزشگیر تصویر
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
4K
حداکثر سرعت فیلم
30 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
MPEG-4, AVCHD, XAVC S
توضیحات فیلم
(4K(30p, 25p, 24p), 1920 x 1080 (60p/60i/24p), 1280 x 720 (60p/30p/24p/120p), 1440 x 1080 (30 fps), 640 x 480 (30 fps
ضبط صدا
استریو
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/32000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
30 ثانیه
زمانسنج خودکار
2 و 10 ثانیه
حداقل حساسیت
125
حداکثر حساسیت
12800
عکاسی پیاپی
16 فریم بر ثانیه
فلاش
دارد
تکنولوژی تشخیص چهره
دارد
تکنولوژی تشخیص لبخند
دارد
عکاسی سه بعدی
ندارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD
سایز صفحه نمایش
3 اینچ
دقت صفحه نمایش
1,228,800 نقطه
چشمی
دارد
توضیحات چشمی
الکترونیک با دقت 2,359,296
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
سایر مشخصات
نوع کارت حافظه
SD / SDHC/ SD XC, Memory Stick Pro Duo/ Pro-HG Duo
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
ندارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
دارد
نوع تکنولوژی بی سیم
Wi-Fi ، NFC
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
NP-BX1
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم