برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال سونی آی ال سی ای-ای 6300ال Sony ILCE-A6300L Mirrorless Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال سونی آی ال سی ای-ای 6300ال Sony ILCE-A6300L Mirrorless Digital Camera کد 10527 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال سونی بدون آینه Sony ILCE-A6300L Mirrorless Digital Camera ILCE-A6300L مدل ارتقا یافته نسل 6000 آلفا است که با تغییراتی همراه است. این دوربین بدنه ای از جنس آلیاژ منیزیم دارد که در مدل قبلی تنها بخش جلویی دوربین اینچنین بود، دوربین 6300 با داشتن بدنه ای محکم و مقاوم از نفوإ گرد و غبار و رطوبت جلوگیری می کند. به همین دلیل وزن این دوربین نسبت به سری قبل کمی بیشتر است ولی در کل دوربینی سبک وزن و خوشدست محسوب می شود.
شرکت سونی تمرکز خاصی بر روی دوربین های بدون آینه خود دارد و در این دوربین ها از طراحی مدرنی استفاده می کند، وقتی دوربین را در دست می کیرید و از روبه رو به آن نگاه می کنید، در سمت چپ دستگیره دوربین با یک لایه چرمی پوشیده شده را می بینید. دستگیره ای که انگشت شست درست راست رد آن قفل می شود و به نگه داشتن و استفاده راحت تر دوربین کمک می کند. سادگی طراحی به گونه ای است که خیلی زود با این دوربین می توانید ارتباط برقرا کنید و خیلی سریع کار با /ان را یاد بگیرید. کلید روشن  و خاموش دوربین، کلید فاننکشن و یک کلید چرخان کوچک که برای حالت های دستی و خودکار کاربردهایی دارد. به پشت دوربین که تجه کنید می توانید کلیدهای بیشتری را ببینید، کنترل ها و دکمه های زیادی که برای ثبت تصاویر و فیلم های عالی شما را همراهی می کنند. یک صفحه نمایش 3 اینچی دکمه فعال سازی فلاش، پخش، و کلید چهارجهته گردان که تنظیمات متعددی را شامل می شود. 

دوربین عکاسی دیجیتال سونی بدون آینه Sony ILCE-A6300L Mirrorless Digital Camera

در قلب این دوربین یک سنسور با قطع APS-C (23.5x15.6 میلی‌متر) تعبیه شده است سنسوری 25 مگاپیکسلی که قادر است تصاویر را با بیشینه رزولوشن 4000x6000 پیکسل ثبت نمایید. قابلیت کادر در نسبت های 3:2 و 16:9 را دارد و با حسگر CMOS و از مدل اختصاصی Exmor می توان گفت یک دوربین مناسب برای عکاسی های سطح متوسط به بالا است. این سنسور نسبت به سنسورهای CCD حسگر کم‌مصرف‌تری به شمار می رود و با نوردهی بالا و طولانی هم عملکرد خوبی از خود نشان می دهد.  سنسورهای APS-C از توانمندترین سنسورهای به کار رفته در دوربین‌های عکاسی حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای هستند و آزمایش‌های انجام شده با a6300 در شرایط مختلف نوری نشان دادند که این دوربین سونی به خوبی می‌تواند تبدیل به ابزار ثابت یک عکاس حرفه‌ای شود و اما پردازشگر تصویری که در این دوربین مورد استفاده قرار گرفته است فوق العاده سریع و با کیفیت می باشد. پردازنده‌ی مرکزی این دوربین از نوع Bionz X است.
آنچه  دوربین Sony ILCE-A6300L را نسبت به مدل های پیشین خود بهتر نشان می دهد تعداد نقطه‌های فوکوس آن است. a6000 با داشتن 179 فوکوس پوینت باعث شگفت زده شدن کاربران دنیای عکاسی شد. البته دو سال بعد و با معرفی a6300، طرفداران عکاسی با دوربینی مواجه شدند که 425 نقطه فوکوس داشت. علاوه بر آن سونی ادعا کرده که رکورد سریع‌ترین فوکوس در بین دوربین‌های حال حاضر بازار با سرعت پنج‌صدم ثانیه در اختیار این دوربین است. صبر کنید هنوز این دوربین می تواند شما را شگفت زده کند،  فناوری فوکوس خودکار با تراکم بالا، سوژه‌ی در حال حرکت را دنبال کرده و همواره وضوح تصویر آن را حفظ می‌کند. همین توانایی باعث می‌شود تا در هر شرایط حرکتی بتوان واضح‌ترین تصاویر ممکن از یک سوژه را ثبت کرد.
به ادعای سونی سرعت هکاسی پیاپی این دوربین مثال زدنی است،  هنگامی که دوربین را روی حالت عکاسی پی‌درپی قرار داده و پس از فوکوس شاتر را فشار دهید، یک مسلسل اتوماتیک را در دست‌های خود احساس می‌کنید. سرعت 11 فریم بر ثانیه با فوکوس مداوم قابلیتی است که در دوربین دیگری در این رده پیدا نمی‌کنید. سرعت شاتر این دوربین از 4000/1 تا 30 ثانیه قابل تغییر است و در کنار بازه‌ی حساسیت 100 تا 51200 ایزو در حالت عکاسی با فرمت JPEG به عکاس کمک می‌کند با کمترین نویز ممکن و بالاترین وضوح تصویر عکاسی نماید.

دوربین عکاسی دیجیتال سونی بدون آینه Sony ILCE-A6300L Mirrorless Digital Camera

قطعا دوربین های نسل جدید بایستی به فناوری های ارتباطی مدرن مجهز باشند؛ در این دوربین از راه‌های ارتباطی بی‌سیم مانند WiFi می‌توان برای اتصال به دیوایس‌های هوشمند از طریق اپلیکیشنی که سونی در اختیار کاربران قرار داده استفاده کرد. با وجودی که این دوربین به صورت هوشمندانه عکس‌هایی فوق‌العاده در حالت خودکار ثبت می‌کند، اما باید به خاطر داشت که بهترین نتیجه را در حالت تنظیم دستی خواهید گرفت. علاوه بر درگاه USB، یک درگاه میکرو HDMI  نیز برای این دوربین در نظر گرفته شده که به وسیله‌ی آن می‌توان تصاویر موجود روی حافظه‌ی این دوربین را برای پخش به نمایشگر‌های بزرگ و با کیفیت بالا انتقال داد. این دوربین از کارت حافظه‌های SD، SDHC و SDXC پشتیبانی می‌کند.
تنها عکاسی نیست که در این دوربین هنرنمایی می کند، قدرت الای فیلمبرداری Sony ILCE-A6300L نیز از نقاط قوت آن محسوب می شود. با این دوربین می‌توانید با کیفیت 4K (با سرعت‌های 30 و 24 فریم بر ثانیه)و با کیفیت Full HD ( با سرعت‌های 120، 60، 30 و 24 فریم بر ثانیه) تصویر بگیرید. ثبت این تصاویر با فرمت‌های MPEG-4، AVCHD، XAVCS و H.264 و به انتخاب کاربر صورت می‌گیرد. کیفیت بالای تصویری که توسط این محصول سونی ثبت می‌شود می‌تواند آن را به عنوان یک دوربین فیلمبرداری قدرتمند نیز معرفی کند. باید به خاطر داشت که توانایی ثبت عکس با فرمت RAW، علاقه مندان به عکاسی و ویرایش آن را با این دوربین به خود جذب کرده است.
ویژگی های مهمی که یک دوربین را جذاب تر می کند علاوه بر موارد گفته شده ، می تواند یک نمایشگر و یک چشمی مناسب باشد، A6300 از یکی چشمی الکترونیکی با کیفیت فوق‌العاده بهره‌مند شده که حتی در شرایط روشنایی شدید هم منظره‌ی پیش روی لنز را با وضوح زیاد به نمایش می‌گذارد. این چشمی 2.36 میلیون نقطه‌ای کاملا مانند یک چشمی اپتیکال عمل کرده و جدا از منظره‌، تمام اطلاعات مورد نیاز کاربر را به آن نشان می‌دهد.
و اما نمایشگر این دوربین کهمی توان گفت یک برگ برنده برای آن است و  از ویژگی‌های این نمایش‌گر می‌توان به شارپ بودن تصویر، روشنایی جذاب و رنگ بسیار دقیق و واقعی آن اشاره کرد. تقریبا تمام اطلاعاتی را که کاربر این دوربین نیاز دارد روی این نمایشگر نشان داده می‌شود. میزان روشنایی این صفحه نمایشگر نیز نسبت به نیاز کاربر و نور محیط قابل تغییر است. قابلیت چرخش صفحه نمایش به سمت بالا و پایین استفاده از دوربین را در مواقعی مانند عکاسی ماکرو یا عکاسی در مکان‌های بسیار شلوغ راحت‌تر می‌کند. a6300  از یک صفحه نمایشگر 3 اینچی 921هزار نقطه‌ای از نوع TFT LCD بهره می‌برد که از قابلیت Live view برخوردار است. این ویژگی در کنار خم شدن 45 درجه‌ای آن به سمت پایین دست کاربر را در تعیین موقعیت دوربین به خود باز می گذارد. مواقعی مثل جمعیت زیاد یا توانایی مانور کم برای عکاس مواردی است که چرخان بودن LCD کار را بسیار ساده‌تر می‌کند. انعطاف پذیر بودن صفحه نمایش یکی از ویژگی های مهمی است که عکاسان به خصوص عکاسان حرفه ای به دنبال آن هستند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی ILCE-A6300L دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال سونی بدون آینه Sony ILCE-A6300L Mirrorless Digital Camera ILCE-A6300L را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
48.8 × 66.9 × 120 میلی متر
وزن
361 گرم
ضد آب
نیست
حسگر و تصویر
نوع حسگر
Exmor CMOS
ابعاد حسگر
15.6 × 23.5 میلی‌متر
دقت حسگر
25 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
24.2 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
3:2, 16:9
فرمت غیرفشرده عکس
RAW
حداکثر رزولوشن عکس
2160 × 3840
پردازشگر
BIONZ X
فرمت غیر فشرده Raw
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
4K
فرمت فیلم
XAVC S / AVCHD format Ver. 2.0 compliant / MP4
توضیحات فیلم
4K (3840 x 2160 @ 30p/24p), 1920 x 1080 (120p, 60p, 60i, 30p, 24p), 1280 x 720 (24p)
ضبط صدا
استریو
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/4000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
30 ثانیه
زمانسنج خودکار
2،5،10 ثانیه
حداقل حساسیت
100
حداکثر حساسیت
25600
ایزو
از 100 تا 25600
عکاسی پیاپی
11 فریم بر ثانیه
فلاش
Pop Up با حداکثر سرعت 1/160 ثانیه
تکنولوژی تشخیص چهره
دارد
تکنولوژی تشخیص لبخند
ندارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD با قابلیت گردش
سایز صفحه نمایش
3 اینچ
دقت صفحه نمایش
921600 نقطه
صفحه نمایش جلو
ندارد
چشمی
دارد
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
PictBridge
ندارد
سایر مشخصات
قابلیت هوشمند
ندارد
نوع کارت حافظه
SD /SDHC/SDXC
کارت حافظه همراه
ندارد
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
ندارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
دارد
نوع تکنولوژی بی سیم
WIFI - NFC
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
NP- FW50 با عمر 400 عکس
سایر مشخصات و قابلیت ها
- باتری- شارژر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم