برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون کامپکت دبیلیو 100 Nikon W100 Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال نیکون کامپکت دبیلیو 100 Nikon W100 Digital Camera کد 10520 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون Nikon W100 Digital Camera W100 از بهترین و مقاوم ترین دوربین های عکاسی است که توسط نیکون معرفی شده است. این دوربین در انواع شرایط آب و هوایی می تواند همراه خوب شما باشد، زیر آب یا در حال کوهنوردی، در حال موتورسواری و مسابقات هیجانی و یا ورزش های سخت و پر جنب و جوش شما می تواند یک دوربین مناسب به شمار برود. دوربین نیکون به دلیل اینکه بدنه ای مقاوم دارد و می تواند به راحتی حمل شود استفاده راحتی داشته و کاربر را برای ثبت عکس های با کیفیت همراهی می کند. می توانید در چهارفصل سال این دوربین را همراه خود  داشته بشید و از امکانات بی نظیر آن در عکاسی و فیلمبرداری لذت ببرید. از جمله ویژگی های خوب این دوربین خصوصیت ضد یخ زدگی و داشتن قابلیت GPS داخلی، قطب‌نمای الکترونیکی، و نقشه‌ی جهانی  است که دوربین را برای ثبت عکس هایی خوب با تمام جزئیات و اطلاعات منطقه ای و جغرافیایی اماده می سازد. شما می توانید عکس های خود را با ضمیمه مکان و زمان آنها ثبت کنید و یک سفرنامه تصویری تهیه کنید.
از ویژگی های فنی که بخواهیم حرف بزنیم،  حسگر CMOS 16 میلیون پیکسلی این دوربین حساسیت بالایی دارد و این برای ثبت عکس هایی در شرایط نوری متفاوت و کم با کیفیت بالا و جزئیات خوب مناسب است. به علاوه سیستم Action Control به‌کاربر اجازه می‌دهد تا دوربین را با یک دست کنترل کنند و لنز این دوربین ×5 زوم اپتیکال دارد همچنین این دوربین می‌تواند با کیفیت Full HD فیلم‌برداری کند. با جسه کوچکی که نیکون برای این دوربین تدارک دیده است کاربر به راحتی می تواند آن را حمل کند، دکمه ها و کنترل ها کاملا دم دستی و راحت هستند و به سرعت در ذهن کاربر می مانند. یادگیری کار با دوربین عالی بوده و راه اندازی سریعی دارد. همانطور که گفته شد این دوربین ضد ضربه است و در صورتی که از ارتفاع پرت شود مقاوم است و یا اگر گرد و خاک و رطوبت محیط بالا باشد خللی در کارکرد دوربین ایجاد نخواهد شد. می توانید 10 متر زیر آب باشید و از دنیای زیر آب تصاویر زیبایی را تهیه کنید. و همچنین  ناوری‌های اتصال بدون سیم از قبیل WiFi نیز در نظر گرفته که به کمک آن می‌توان اطلاعات ثبت شده روی حافظه‌ی دوربین را به سادگی منتقل کرد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی W100 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال نیکون Nikon W100 Digital Camera W100 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم