برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون بی 500 Nikon Coolpix B500 Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال نیکون بی 500 Nikon Coolpix B500 Digital Camera کد 10513 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون Nikon Coolpix B500 Digital Camera Coolpix B500 از سری دوربین های بریج نیکون است که دارای یک سنسور قدرتمند 16 مگا پیکسلی است که با یک لنز زوم 40 برابر همراه شده است و این یعنی یک عکاسی با کیفیت و لذت بخش! با داشتن این دوربین می توانید حتی با زوم دیجیتال تا 80 برابر هم زوم داشته باشید. یک دوربین سوپرزوم عالی که عکس های با وضوح بالا، جزئیات فراوان، شارپ بالا و کیفیت عالی را فراهم می کند. نگران محیط های کم نور نباشید این دوربین مجموعه ای از حالت های عکاسی و نوردهی را ارائه می کند، اغلب کاربران مبتدی سراغ این دوربین می آیند و کاربرانی که علاقه زیادی به عکاسی دارند  میخواهند از یک جا شروع کنند. کولپیکس از سری دوربین های سبک و خوشدستی است که دارای ویژگی های خوبی در عکاسی و فیلمبرداری است که توسط کمپانی نیکون عرضه شده است.
برارحتی می توانید عکس های گرفته شده توسط این دوربین را با دیگر دستگاه ها به اشتراک بگذارید و تبادل کنید. سایر ویژگی های برجسته دوربین عکاسی Nikon B500 عبارتند از یک صفحه نمایش 3 اینچ قابل خم با رزلوشن 921 کیلو نقطه، سیستم وای فای داخلی، و قابلیت ضبط فیلم های فول HD. قیمت خرده فروشی این دوربین سوپر زوم مسافرتی در بازارهای جهانی 300 دلار / 219 پوند است.
استفاده راحت از این دوربین یکی دیگر از نقاط برجسته آن است یک دستگیره بزرگ کنار دوربین قرار گرفته شده است که نگه داشتن آن را در دست راحت می کند.  این دستگیره همچنین دارای یک روکش آجدار نیز می باشد که کیفیت ساخت دوربین را کمی ارتقاء می دهد. استفاده از یک دست در هنگام عکاسی توسط این دوربین شدنی است و این آزادی عمل را برای کاربر فراهم می سازد. در قسمت بالای این دوربین صفحه ای وجود دارد  و در آنجا یک پیچ برای تغیر دادن حالت  نوردهی و عکاسی دوربین بر روی حالت های مختلفی است که دوربین ارائه می کند. در این دوربین هیچ حالت عکاسی دستی وجود ندارد، اما گزینه های نسبتا متعددی بر روی این پیچ تعبیه شده اند. این گزینه ها عبارتند از حالت عکاسی تمام خودکار، صحنه، ابتکاری، حالت ضبط فیلم و چند حالت دیگر.
و اما فلاش که یکی از ویژگی های مهم دوربین به شمار می رود و در Nikon B500  فلاش داخلی تعبیه شده است که دارای 4 حالت و تنظیم است، از جمله : فلاش خودکار، خودکار همراه با کاهش قرمزی چشم، فلاش پوششی و سینک آهسته. با گرفتن عکس از یک سطح سفید از فاصله 1.5 متر، این فلاش در حالت زوم پوشش یکنواختی را ایجاد می کند. بهتر است بگوییم که فلاش این دوربین به صورت خودکار بالا نمی آید و باید آن را به صورت دستی بالا بیاورید. پشت دوربین را به دقت ببینید، تمام دکمه ها و کنترل ها در قسمت پشت دوربنی و سمت راست چیده شده اند و به راحتی می توانید با انگشت شست خود دوربین را کنترل کنید . یک دکمه 4جهته قرار گرفته است که هر جهت آن کار خاصی انجام می دهد ،: دکمه جهت بالا حالت های فلاش را کنترل می کند، جهت پایین حالت عکاسی ماکرو را فعال کرده، چپ برای استفاده از تایمر خودکار و دکمه جهت راست برای تنظیم جبران نوردهی است. در مرکز این کنترل چهار طرفه یک دکمه OK قرار دارد، که از آن می توانید برای کارهای متفاوتی از قبیل تایید گزینه های انتخاب شده خود در داخل سیستم منوی دوربین استفاده کنید. در اطراف کنترل چهار طرفه دوربین Nikon Coolpix B500 چهار دکمه، هر یک با کاربری مشخص، وجود دارد. این دکمه ها عبارتند از دکمه پخش تصاویر، دکمه نمایش، دکمه منو و دکمه حذف. در بالای نشیمن انگشت شست نیز یک دکمه مستقیم برای ضبط فیلم تعبیه شده است، که با فاصله مناسبی قرار گرفته است تا انگشت شست شما در زمانی که نیاز ندارید به صورت تصادفی به آن برخورد نکند، اما زمانی که لازم باشد به راحتی میتوانید با انگشت شست به آن دسترسی داشته باشید.

صفحه نمایش دوربین نیز از خصوصیات مهمی است که اغلب کاربران وجود آن را ضروری می دانند و همینطور قابلیت چرخشی و لمسی بودنش را نیز یک مزیت عمده می دانند، نمایشگر این دوربین قادر است به سمت بالا و پایین خم شود و برای این کار باید کمی آن را به سمت بیرون بکشید ولی شما نمی توانید برای عکس های سلفی از این نمایشگر استفاده کنید به علاوه باید گفت متاسفانه این نمایشگر تصویر لمسی نیست و مانند بسیاری از دوربین ها که امکان زوم و فوکوس را با دو انگشت فراهم می کردند ندارد ولی حالت عکاسی تمام خودکار دوربین Coolpix B500 برخلاف اسم خود بیشترین کنترل بر روی تنظیمات دوربین را ارائه می کند. با وجودی که در این حالت امکان تنظیم دیافراگم یا سرعت شاتر وجود ندارد، اما می توانید توازن نور سفید و ISO را تنظیم کنید. اگر دوست داشته باشید، می توانید هر دوی این تنظیمات را در حالت خودکار قرار دهید.
همانطور که گفته شد این یک دوربین مناسب به خصوص برای مبتدی ها است البته حرفه ای ها هم از این مزایا بسیار استفاده می کنند؛ شما می توانید تنظیمات فوکوس خودکار را عوض کنید و بتوانیدنقطه فوکوس خودکار مورد نظر خود را تنظیم کنید و یا اصلا این کار را به دوربین بسپارید. زمانی که گزینه Manual یا دستی را برای نقطه فوکوس انتخاب کنید، در حالت عکاسی دستی می توانید دکمه OK در مرکز کنترل چهار طرفه را بزنید، سپس برای حرکت در صفحه نمایش و رسیدن به نقطه مورد نظر خود برای فوکوس از کنترل چهار طرفه استفاده کنید. در منویی که با زدن دکمه OK باز می شود می توانید مواردی مثل حالت تصویر، عکاسی متوالی و غیره را نیز تنظیم کنید. چندین گزینه برای تنظیمات فیلمبرداری وجود دارد که شما را قادر می سازد با بهرتین حالت با دوربین کار کنید.از قبیل فریم ریت (سرعت فیلمبرداری). در این منویCoolpix B500برخی تنظیمات کلی دوربین از قبیل زمان و تاریخ را نیز می توانید تنظیم کنید و به تنظیمات اتصال وای فای دسترسی داشته باشید.

قبلا به طور مختصر گفته شد که با این دوربین می توانید در لحظه عکس ها و تصاویر خود را با استفاده از فناوری های ارتباطی با دیگر دستگاه ها به اشتراک بگذارید و با دوستانتان به تبادل بپردازید. به این معنی است که می توانید یک  اتصال بلوتوث کم مصرف را بین دوربین و تلفن هوشمند خود ایجاد نمایید که به صورت دائمی حفظ می شود. این به این معنی است که تصاویر همزمان با گرفته شدن به تلفن هوشمند شما منتقل شده، و آماده به اشتراک گذاشتن آنها در سایت های شبکه های اجتماعی هستند. دوربین عکاسی دیجیتالNikon Coolpix B500 همچنین مجهز به سیستم وای فای داخلی است، که برای ارسال تصاویر با حجم و اندازه بزرگتر به وسایل هوشمند سریعتر از بلوتوث است. اگر در این دوربین از سیستم SnapBridge استفاده می کنید، بهتر است آن را برای انتقال تصاویر کوچکتر تنظیم کنید و برای تصاویر رزلوشن کامل و حجیم تر از وای فای استفاده کنید.

با خلاقیتی که دارید این دوربین شما را برای خلق آثار هنری زیبا کمک می کند حالت Short Movie Show یا نمایش فیلم کوتاه نیز حالت جذابی است که در این دوربین گنجانده شده است و می توانید کلیپ های کوتاه تهیه کنید و بعدا در قالب یک فیلم با هم ترکیب کنید. تمام مراحل این کار خودکار است و توسط دوربین انجام می شود.  دوربین عکاسی دیجیتال B500 با باطری های قلمی تغذیه می شود. برخی از افراد این سیستم تغذیه را دوست داشته و برخی دیگر آن را دوست ندارند. از جنبه مثبت، اگر در طول عکاسی باطری های دوربین خالی شوند، در هر نقطه که باشید به راحتی می توانید برای دوربین باطری های نو تهیه کنید. با این حال، به این معنی نیز هست که همیشه باید برای خرید باطری پول پرداخت کنید. خریدن یک دست باطری شارژی می تواند در دراز مدت مقرون به صرفه باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی Coolpix B500 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال نیکون Nikon Coolpix B500 Digital Camera Coolpix B500 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
114×78×95 میلی متر
وزن
541 گرم
ضد آب
نیست
حسگر و تصویر
نوع حسگر
BSI CMOS
ابعاد حسگر
1/2.3 " (6.17 × 4.55 mm)
دقت حسگر
17 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
16 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
4:3
فرمت غیرفشرده عکس
JPEG
حداکثر رزولوشن عکس
4608 × 3456
فرمت غیر فشرده Raw
ندارد
لنز
فاصله کانونی
23-900 میلیمتر
محدوده دیافراگم
F3.0 - F6.5
بزرگ‌نمایی اپتیکال
40 برابر
حالت ماکرو
دارد
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
ندارد
سایر توضیحات فوکوس
Wide: 11.81" (30 cm) - Infinity Telephoto: 11.48' (3.5 m) - Infinity Wide Macro : 0.4" (1.02 cm) - Infinity
حداقل فاصله فوکوس نرمال
30 سانتیمتر
بزرگ‌نمایی دیجیتال
4 برابر
توضیحات لرزشگیر
اپتیکال
حداقل فاصله فوکوس حالت ماکرو
1 سانتیمتر
لرزشگیر تصویر
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
Full HD
حداکثر سرعت فیلم
30 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
MPEG-4, H.264
توضیحات فیلم
1920 x 1080 (60i, 50i, 30p, 25p), 1280 x 720 (60p, 50p, 30p, 25p), 640 x 480 (30p, 25p)
ضبط صدا
استریو
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/4000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
1 ثانیه
زمانسنج خودکار
2،5،10 ثانیه
حداقل حساسیت
80
حداکثر حساسیت
3200
ایزو
Auto, 80-3200
فلاش
بالا جهنده
عکاسی سه بعدی
ندارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD Tilting
سایز صفحه نمایش
3 اینچ
دقت صفحه نمایش
921000 نقطه
صفحه نمایش جلو
ندارد
چشمی
ندارد
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
سایر مشخصات
نوع کارت حافظه
SD /SDHC/SDXC
کارت حافظه همراه
ندارد
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
ندارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
دارد
نوع تکنولوژی بی سیم
Wi-Fi
نوع باتری
قلمی آلکالاین سایز AA (قابلیت استفاده از باتری قابل شارژ)
مشخصات باتری
Four AA batteries (alkaline, lithium, NiMH )
سایر مشخصات و قابلیت ها
درپوش لنز، بند دور گردن
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم