برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون دی 500 بدون لنز Nikon D500 Body Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال نیکون دی 500 بدون لنز Nikon D500 Body Digital Camera کد 10491 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون بدون لنز Nikon D500 Body Digital Camera D500 یکی از جدیدترین و کاربردی ترین دوربین های عکاسی به شمار می رود. با قیمت مناسبی که دارد در کنار ویژگی های خوبی که دارد شما را برای عکاسی حرفه ای لذت بخش آماده می کند. از مهم ترین خصوصیاتی که این دوربین دارد می توان به قابلیت بزرگنمایی استاندارد، نمایشگر با کیفیت و کاربری راحت و کنترل های دم دستی می باشد. این دوربین سردسته دوربین های DX شرکت نیکون است. بدنه دوربین فوق العاده خوشدست و ارگونومیک طراحی شده است  دارای استحکام بالایی است. بهره مندی از حسگر ، پردازنده تصویر و قابلیت فیلمبرداری مناسب ای دوربین را هم برای عکاسی و هم برای فیلمبرداری خوب مناسب می سازد.
حسگر 20.9 مگاپیکسلی CMOS ، پردازشگر EXPEED 5 برای عکاسی با سرعت 10 فریم‌بر‌ثانیه و قابلیت فیلم‌برداری 4K این دوربین را مناسب کره است. این قابلیت‌ها می‌تواند D500 را چه در نظر عکاسان و چه تصویربرداران به یک گزینه فوق‌العاده تبدیل کند. برای عکاسان حرفه ای که در تمام اوقات عکاسی و فیلمبرداری می کنند می تواند یک انتخاب عالی به شمار برود. عکاسان نجومی و دوستداران عکاسی در نور کم نیز می‌توانند از حداکثر حساسیت ISO 51200 در این دوربین (که در صورت نیاز تا 1640000  قابل افزایش است)نهایت استفاده را ببرند. این دوربین نسبت به مدل های قبلی خود تغییراتی داشته است، سیستم فوکوس فوق‌العاده این دوربین که به طور کامل تغییر پیدا کرده است و از ماژول 153 نقطه فوکوس خودکار استفاده می‌کند همان چیزیست که در D5 هم به کار رفته است.

 دوربین عکاسی دیجیتال نیکون بدنه Nikon D500 Body Digital Camera

می دانیم که قلب تپنده هر دوربین عکاسی حسگر، پردازشگر و لنز آن است. حسگر CMOS این دوربین ترکیب فوق‌العاده‌ای را در کنار جدیدترین پردازشگر نیکون یعنی EXPEED 5 تشکیل می‌دهد. سرعت فوق العاده بالای این دوربین در عکاسی و ثبت عکس های با کیفیت با شارپ بالا و وضوح خوب، دارای جزئیات بالا، به خاطر داشتن حسگر و پردازنده خوبی است که نیکون بر روی این دوربین تعبیه کرده است. حساسیت این دوربین می‌تواند بین 100 تا 51200 تغییر کند و علاوه بر این دارای دو مقدار انتخابی Lo 1 و Hi 5 نیز هست که می‌تواند حساسیت را بین 50 تا 1640000 اضافه یا کم کند. استفاده از این پردازشگر، علاوه بر بالا بردن بازه حساسیت در D500، موجب افزایش سرعت در این دوربین نیز شده است و D500 را به یکی از سریع‌ترین دوربین‌های رده APS-C برای عکاسان خبری و ورزشی تبدیل می‌کند.
سرعت عکاسی به 10 فریم بر ثانیه به همراه فوکوس و نورسنجی می باشد. صدای آیینه دوربین در چنین شرایطی شبیه به صدای مسلسل‌های خودکار است. باید گفت نیکون برای عکاسی در محیط های آرام نیز فکرهایی کرده است و یک سیستم عکاسی سریع و کم صدا را نیز در این دوربین تعبیه کرده است در این حالت صدای آینه تقریبا حذف می شود و سرعت عکس برداری نیز به 3 فریم بر ثانیه کاهش می یابد.
همانطور که گفتیم علاوه بر ثبت عکس های با کیفیت و حیرت انگیز، نیکون قدرت فیلمبرداری این دوربین را نیز تقویت کرده است، برای اولین بار است که شاهدیم این دوربین  در بین دوربین های  DSLR با حسگر APS-C به قابلیت تصویربرداری 4K با سرعت 24، 25 و 30 فریم بر ثانیه مجهز شده است. با این حال اگر نیاز به فیلمبرداری با کیفیت رزولوشن  Full HD با سرعت 60 fps نیز داشته باشید می توانید بهره مند شوید.. ضبط فیلم در این دوربین خیلی راحت انجام می شود و بدون هیچ پیچیدگی خاصی می توانید فیلم های خود را بدون نیاز به هیچ دستگاه جانبی و مستقیماً روی کارت حافظه خود دوربین ضبط کنید.  برای فیلم‌برداران حرفه‌ای این امکان فراهم شده که از طریق خروجی غیر فشرده HDMI این دوربین، ویدئو‌های ضبط شده را به صورت مستقل یا همزمان، روی رکودر جانبی نیز ضبط کنند. موارد و تنظیمات زیادی است کهمی توانید در هنگام ضبط فیلم در نظر بگیرید.

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون بدنه Nikon D500 Body Digital Camera

 ضبط ویدئو‌های 4K UHD در این دوربین تنها بخش کوچکی از حسگر را شامل می‌شود و به همین دلیل فاصله کانونی لنز در هنگام استفاده از این گزینه دارای ضریب 1.5 برابر خواهد بود؛ بنابراین در صورتی که به عنوان مثال از لنز 100mm استفاده کنید، در هنگام ضبط ویدئو 4K یا رزولوشن 3840x2160، فاصله کانونی لنزتان معادل 150mm خواهد شد. در صورت استفاده از وضعیت تصویربرداری 1.3x همان‌طور که از نام آن مشخص است، برشی از حسگر را در اختیار شما قرار می‌دهد که میزان بزرگنمایی آن (یا درواقع ضریب برش تصویر در آن) برابر 1.3X خواهد بود. در این حالت دوربین می‌تواند با رزولوشن Full HD و HD فیلم بگیرد.  در حالت DX نیز دوربین از تمامی سطح حسگر استفاده می‌کند. این حالت نیز برای تصویربرداری با رزولوشن Full HD 1920 x 1080 و HD استفاده می‌شود و تفاوت آن با حالت قبلی این است که چون تمامی سطح حسگر برای ضبط ویدئو استفاده می‌شود میزان عمق میدان در تصاویر کاهش یافته و پس زمینه تصویر بیشتر محو می‌گردد.
درست مثل زمانی که عکاسی می کنید می توانید رد حالت ضبط فیلم نیز از تغییر حساسیت  برای افزایش نور موجود بهره مند شوید. این افزایش حساسیت می‌تواند از 100 تا 1640000، از طریق منوی اختصاصی ضبط ویدئوی دوربین تغییر کند. نکته مهم برای فیلم‌برداران حرفه‌ای اینکه در D500 یک وضعیت به نام Flat Picture Control وجود دارد که با استفاده از آن دوربین می‌تواند تصاویر را در حالت کنتراست بسیار پایین (اصطلاحاً تخت) فیلم‌برداری کند که در کیفیت ویرایش ویدئو در نرم‌افزار بسیار مؤثر است و موجب افزایش دامنه رنگ و نور در ویدئو‌ها می‌شود. علاوه بر این ها حالتی به نام  D-Lighting نیز در هنگام ضبط ویدئو‌های FullHD و HD در دسترس قرار می‌گیرد که به‌وسیله آن می‌توانید جزئیات بسیار بیشتری را در مناطق با کنتراست بالا تصویر (بسیار پر نور یا بسیار کم نور) ثبت کنید.
از مهمترین ویژگی های دیگری که این دوربین دارد لرزشگیر تصویر آن است که تا حدود زیادی لرزش های دست را حذف می کند و در ثبت تصاویر بدون تارشدگی کمک شایانی می کند. لرزشگیر جدید Electronic Vibration Reduction  که یک لرزشگیر الکترونیکی است، در هنگام استفاده از رزولوشن‌های Full HD و HD، به صورت نرم‌افزاری لرزش تصاویر را در سه محور افقی و عمودی و پیچشی تا حد زیادی برطرف می کند. انتخاب ایزو به صورت خودکار در این دوربین که قادر است با تغییر دادن میزان حساسیت دوربین به هنگام جابجایی بین محیط های با نور متفاوت میزان روشنایی را به میزان خوبی حفظ کند از ویژگی های دیگری است که باید نام برد. این عملکرد در حالی اتفاق می افتد که در میزان عمق میدان تصویر و سرعت شاتر هیچ اثری ندارد. اما علاوه بر انتخاب حساسیت خودکار، وضعیت دیگری نیز برای نوردهی خودکار در D500 ارائه شده که به‌وسیله دکمه جدید Pv یا (Power Aperture) انجام می‌شود. با زدن این دکمه، دوربین در حین جابجایی بین محیط‌های با نور متفاوت، به آرامی دیافراگم دوربین را تغییر می‌دهد تا میزان شدت نور را بین این دو محیط متعادل کند.

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون بدنه Nikon D500 Body Digital Camera                                                                                       

 فناوری های ارتباطی در این دوربین به خوبی پشتیبانی می شود و دوربین را قادر می سازد تا تصاویر را با دیگر دستگاه ها در اشتراک و تبادل قرار دهد. نیکون برای ایجاد ارتباط بلوتوث بین این دوربین و تلفن‌های همراه از تکنولوژی ارتباطی جدیدی به نام SnapBridge استفاده کرده است.SnapBridge از نوعی ارتباط بی‌سیم کم مصرف به نام BLE – Bluetooth Low Energy استفاده می‌کند که برخلاف ارتباط بی‌سیم WiFi انرژی بسیار کمتری استفاده می‌کند و همچنین احتیاج به شبکه بی‌سیم WiFi یا دستگاه‌های دارای این قابلیت ندارد. قابلیت کنترل دوربین با دیگر دستگاه ها نیز در این فناوری های جدید گنجانده شد است. با snapBridge علاوه بر اینکه می‌توانید تنظیمات نوردهی و عکس‌برداری دوربین را کنترل کنید، می‌توانید تصویری زنده از LiveView دوربین را روی تلفن همراهتان داشته باشید و با آن از راه دور کادر عکس یا ویدئو را بررسی کنید. ضمناً از طریق همین نرم‌افزار می‌توانید به عنوان شاتر تریگر، از راه دور نیز عکس بگیرید. برقراری ارتباط با دوربین هیچ‌وقت به این سادگی نبوده است. با قابلیت NFC در Nikon D500 می‌توانید با چسباندن گوشی تلفن یا تبلت دارای NFC به دوربین، بلافاصله این دو وسیله را به هم مرتبط کنید و از امکانات راه دور آن‌ها استفاده کنید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی D500 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال نیکون بدون لنز Nikon D500 Body Digital Camera D500 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
147×115×81 میلی متر
وزن
860 گرم
ضد آب
نیست
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
ابعاد حسگر
APS-C (23.5 x 15.7 mm)
دقت حسگر
22 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
21 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
3:2
فرمت غیرفشرده عکس
JPEG, RAW , TIFF
حداکثر رزولوشن عکس
5568 × 3712
پردازشگر
Expeed 5
فرمت غیر فشرده Raw
دارد
لنز
لرزشگیر تصویر
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
4K
حداکثر سرعت فیلم
30 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
MPEG-4, H.264
توضیحات فیلم
4K (UHD) 30p/25p/24p, 1080/60p/50p/30p/25p/24p, 720/60p/50p
ضبط صدا
استریو
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/8000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
30 ثانیه
زمانسنج خودکار
2،5،10،20 ثانیه
حداقل حساسیت
50
حداکثر حساسیت
204800
ایزو
ISO 100 - 51200 (expandable to 50 - 1640000)
عکاسی پیاپی
10 فریم
عکاسی سه بعدی
ندارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD Tilting
سایز صفحه نمایش
3.2 اینچ
دقت صفحه نمایش
2359000 نقطه
صفحه نمایش جلو
ندارد
چشمی
دارد
توضیحات چشمی
Optical (pentaprism)
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
سایر مشخصات
نوع کارت حافظه
SD /SDHC/SDXC (UHS-II compliant) + XQD
کارت حافظه همراه
ندارد
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
دارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
دارد
نوع تکنولوژی بی سیم
Wi-Fi Capable
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
1x EN-EL15 Rechargeable Lithium-ion Battery Pack, 7 VDC, 1900 mAh
سایر مشخصات و قابلیت ها
تایم لپس ، GPS Optional، باتری، شارژر، درپوش لنز، بند دور گردن
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم