برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون دی 5300 با لنز Nikon D5300 kit 18-140 VR Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال نیکون دی 5300 با لنز Nikon D5300 kit 18-140 VR Digital Camera کد 10424 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون D5300 به همرا ه لنز 18-140 میلی متر Nikon D5300 Digital Camera With 18-140 VR Lens VR با کیفیت بالا برای ثبت تصاویر یکی دیگر از دوربین های ساخت نیکون است که با قیمتی بی نظیر ارائه شده است. وضوح بالای تصاویر این دوربین همراه با جزئیات بالا از ویژگی هایی است که اغلب کاربران به آن علاقه مند هستند. قدرت ثبت تصاویر در محیط های کم نور و یا نور شدید و یا ثبت تصاویر در هنگام حرکت با کمترین نویز و تارشدن که به دلیل وجود پردازنده، حسگر و لرزشگیر مناسبی است که در این دوربین گنجانده شده است. سنسور قدرتمند نیکون از بهترین نمونه هایی است که پیش و روی شما قرار گرفته شده است. 

کیفیت این دوربین به اندازه دوربین Fujifilm X-M1 و یا  شاید بهتر از آن باشد.  هرچه رزولوشن بالا باشد جزئیات بیشتری را می توان داشت  گفته می شود تصاویر ثبت شده این دوربین در تمام حساسیت هایISO نسبت به تصاویر ثبت شده توسط D5200 از کیفیت بیشتری برخوردار هستند. یکی دیگر از خصوصیت های خوبی که این دوربین دارد نداشتن فیلتر Antialiasing است، کیفیت عکس ها حتی با وجود افزایش نویز نیز ثابت می ماند. تصاویر JPEG با ISO 800 بسیار شفاف هستند و حتی تصاویر با ISO 1600 نیز شفاف هستند با این حال تصاویر با ISO 3200 باعث کاهش جزئیات می شوند، که این مشکل هم با افزایش نور پس زمینه حل می شود و حتی ISO 6400 نیز در نور خوب بسیار با کیفیت است. مثل حالات خودکار دوربین های کانن ، تنظیمات اولیه دوربین تعادل بسیار خوبی بین دقت و زیبایی تصویر برقرار می کند، به این صورت که  میزان اشباع و کنتراست تصویر مقدار کمی افزایش یافته است ولی این افزایش به قدری نیست که باعث تغییر رنگ ها شود.
در این دوربین نسبت به مدل قبلی سیستم فوکوس خودکار هیچ تغییری نداشته، ولی پردازنده نسل جدید را دربر دارد. نتایج تقریبا شبیه به هم هستند ولی مقداری عملکرد این تراشه بهتر شده است.  درست مانند D5200 سرعت آهسته لنز باعث سرعت پایین فوکوس خودکار می شود. این مشکل حتی با کیت لنز 140--18  میلی متری جدید نیز وجود دارد. با این حال دوربین دی 5300 به اندازه ای جذاب و مناسب است که اغلب کاربران خانگی آن را ترجیح داده اند.  راه اندازی دوربین و استفاده از آن راحت است و به سرعت می توانید جای دکمه ها و کنترل ها را به ذهن بسپارید ، 0.3 ثانیه طول می کشد تا این دوربین روشن شود، فوکوس کند و عکس بگیرد. زمان مورد نیاز برای فوکوس دوباره و عکس گرفتن 0.6 ثانیه می باشد و برای هر دو شرایط نوری خوب و بد مناسب است. فوکوس خودکار در نور کم به نظر می رسد که بهترین قابلیت این دوربین نسبت به D5200 می باشد. توسط این دوربین دو عکس پی در پی با فرمت JPEG 0.2 ثانیه طول می کشد و برای فرمت RAW این زمان به 0.3 ثانیه افزایش می یابد. این زمان در صورت روشن بودن فلش دوربین به 0.7 ثانیه افزایش می یابد. مقدار تصاویر پشت سرهم بی نهایت با فرمت JPEG برای D5200 حدود 5.11 فریم بر ثانیه بود که برای این دوربین نیز  همین مقدار می باشد.

بعد از تغییراتی که  در نسل قبلی ایجاد شد جالا دوربین 5300 دی فوق العاده راحت و خوش دست است، سبک طراحی شده و دارای ارگونومی مناسبی می باشد. در  بالا و سمت راست دوربین یک کلید مدرج برای انتخاب حالت عکاسی وجود دارد و توسط آن می توانید سه حالت دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک را انتخاب کنید. کلیدLive View نیز روی این کلید قرار دارد. کلیدهای ضبط ویدئو، Info و مقدار نوردهی نیز پشت دکمه ترکیبی شاتر/Power قرار گرفته است. می بینید که برای ضبط ویدئو دکمه مجزایی در نظر گرفت شده است و این یکی از دلایلی است که می تواند به بالا بودن کیفیت فیلمبرداری این دوربین اشاره کند. دوربین D5300  دارای قابلیت فیلمبرداری با کیفیتی است و  قادر به ضبط واقعی با سرعت 60 فریم در ثانیه می باشد.
کلیدهای پشت دوربین نیز مانند گذشته هستند. کلید Information Edit یک منوی تعاملی را باز می کند و به شما اجازه می دهد بیشتر تنظیمات دوربین را تغییر دهید. هر چند که Drive-Mode مقداری کوچک است و کار با آن نیز سخت است ولی به سرعت پس از چندین بار استفاده این کار نیز برای شما راحت خواهد شد. انی دوربین که یکی از دوربین های میان رده DSLR شرکت نیکون است دارای فناوری های ارتباطی مناسبی است که امروزه در اغلب دوربین ها و دستگاه های دیجیتال گنجانده می شود.  تکنولوژی بیسیم Wi-Fi داخلی آن مزیتی است که برای انتقال و اشتراک تصاویر و همچنین برای کنترل دوربین توسط تلفن های هوشمند وتبلت ها به کار می رود. D5300 مجهز به یک سنسور  APS-C 24 مگاپیکسلی و یک نمایشگر چرخشی با کنترل های دستی فراروان است. 

 نمایشگر چرخشی  2/3 اینچ با رزولوشن 04/1میلیون پیکسل از ویژگی هایی است که این دوربین را فوق العاده ساخته است، قابلیت وای فای و جی پی اس دوربین که به تازگی وارد دونیای دوربین های نیکون شده است در کنار عمر باطری D5300 طبق استاندارد های CIPA نسبت به مدل پیشینش یعنیD5200 تا 100 عکس افزایش داشته است و این بار D5300 قادر به گرفتن 600 شات در هر بار شارژ کامل است خصوصیت هایی هستند که دوربین نیکون را برای خرید توجیح می کنند. در مورد عمر باتری لازم به ذکر است که با عملکرد و روشن بودن وای فا و جی پی است مقداری کاهش خواد داشت.
باید گفت نقل و انتقال و اشتراک عکس ها و فیلم ها در این دوربین به راحتی انجام می شود، این دوربین از خروجی های متعددی بهره مند است و در کنار پورت های HDMI و USB/AV دارای یک ورودی برای میکروفن های استریو و یک پورت چند منظوره است که با تعدادی از لوازم جانبی شرکت نیکون از جمله GPSGP-1سازگار است. اکولایزرها و درجه های میکروفن را به هنگام ضبط فیلم می توان بر روی صفحه نمایش نمایان کرد، اما D5300 فاقد ورودی هدفون برای پایش صدا به هنگام ضبط فیلم است. از طرف دیگر D5300 در پنل جلویی و عقبش دارای گیرنده هایی برای کنترل از راه دور بی سیم ML-L3 است. بدنه پلاستیکی Nikon D5300  سبک و مقاوم است با طراحی مناسب کاربری راحتی را برای عکاس فراهم می سازد، همینطور برای مود های  live view و movie میتوانید نمایشگر را باز کنید و در صورت اتمام کار جهت حفاظت بیشتر از مانیتور درب آن را به داخل بچرخانید و ببندید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی D5300 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال نیکون D5300 به همرا ه لنز 18-140 میلی متر Nikon D5300 Digital Camera With 18-140 VR Lens VR را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
125X98X76 میلی متر
وزن
480 گرم
ضد آب
نیست
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
ابعاد حسگر
APS-C (23.5 x 15.6 mm)
دقت حسگر
25 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
24.2 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
3:2
فرمت غیرفشرده عکس
JPEG, RAW
حداکثر رزولوشن عکس
6000X4000
پردازشگر
Expeed 4
فرمت غیر فشرده Raw
دارد
لنز
فاصله کانونی
18-140 میلی متر
محدوده دیافراگم
F/3.5-5.6
بزرگ‌نمایی اپتیکال
7.7 برابر
حالت ماکرو
دارد
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
دارد
حداقل فاصله فوکوس نرمال
45 سانتی متر
توضیحات لرزشگیر
اپتیکال
لرزشگیر تصویر
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
Full HD
حداکثر سرعت فیلم
60 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
MPEG-4, H.264
ضبط صدا
استریو
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/4000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
30 ثانیه
زمانسنج خودکار
2 یا 10 ثانیه
حداقل حساسیت
100
حداکثر حساسیت
25600
عکاسی پیاپی
5
فلاش
بالاجهنده
تکنولوژی تشخیص چهره
دارد
تکنولوژی تشخیص لبخند
دارد
عکاسی سه بعدی
ندارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
چرخنده
سایز صفحه نمایش
3.2 اینچ
دقت صفحه نمایش
1,037,000 نقطه
صفحه نمایش جلو
ندارد
چشمی
دارد
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
PictBridge
دارد
سایر مشخصات
قابلیت هوشمند
ندارد
نوع کارت حافظه
SD ,SDHC,SDXC
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
دارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
دارد
نوع تکنولوژی بی سیم
Built-in) Wi-Fi )
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
EN-EL14
سایر مشخصات و قابلیت ها
Time Lapse داخلی.باتری لیتیومی، شارژر، لاستیک دور چشمی ، کابل USB ، کابل رابط صدا و تصویر، کابل دور گردنی درپوش چشمی ، درپوش دهانه لنز و لنز
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم