برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon PowerShot SX420 IS Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon PowerShot SX420 IS Digital Camera کد 10412 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon PowerShot SX420 IS Digital Camera PowerShot SX420 IS یک نمونه جدید از دوبین های کامپکت کانن است و در دسته دوربین های میان رده ی سوپر زوم شرکت کانن قرار می گیرد، این دوربین دارای حسگر CCD با رزولوشن 20 مگاپیکسلی است و پردازشگر تصویر آن DIGIC 4  می باشد. کاربر توانایی عکاسی با کیفیت 5152x3864 پیکسلرا با دوربین عکاسی کانن دارد. ویژگی های زیادی را برای دوبین می توان عنوان کرد و از جمله می توان گفت:  دامنه ی حساسیت این دوربین 1600-100 است با این حال فرمت Row را پشتیبانی نمی کند. بنابراین اگر به دنبال دوربین شبه SLR با قابلیت Rowو با همین قیمت دوربین کانن SX420  هستید می توانید دو دوربین Fujifilm Finepix S1  و Panasonic Lumix DMC FZ200 را در نظر بگیرید.
کانن اینبار با معرفی دوربین 420 در واقع یکی دیگر از دوربین های سبک و ارگونومیک خود را به نمایش گذاشته است. وزنی حدود325 گرم و بدنه ای کوچک که به ارحتی قابل استفاده است در کنار کیفیت و کارایی خوبی که دارد برای عکاسی در طبیعت و سفر فوق العاده مناسب می باشد. اندازه این دوربین در کنار یک کارت اعتباری نشان از میزان جمع و جور بودن آن است که به نوبه خود طرفداران زیادی دارد. چیزی که باید مراقب آن بود این است که دوربین Canon PowerShot SX420 متاسفانه این دوربین نسبت های عوامل محیطی مقاوم سازی نشده است و می باید مراقبت های لازم را از آن در برابر آب ، رطوبت و گرد و خاک به عمل آورید.

قدرت زوم این دوربین مثال زدنی است و با قیمتی که ارائه داده شده است یک پیشنهاد ویژه محسوب می شود. دوربین کانن Canon SX420 لنز زوم با دامنه ی 24-1008 میلیمتری با دیافراگم F3.5-F6.6  و بزرگنمایی 42 برابری دارد. با این لنز عکس هایی می توانید بگیرید که دارای گستره واید مناسب و بالایی هستند به علاوه داشتن قابلیت لرزشگیر نوری تصویر در این لنز عالی است و مخصوصا در  سرعت شاتر پایین بسیار موثر و کاربردی است. لنز این دوربین همچنین به حالت فوکوس دستی نیز مجهز است.
داشتن صفحه نمایش یکی از امکاناتی است که امروزه در الب دوربین ها تعبیه شده است، کانن Canon SX 420 به صفحه نمایش 3 اینچی با رزولوشن 230 هزار نقطه مجهز است . این صفحه نمایش و رزولوشن آن در نوع خود و این دسته از دوربین ها عالی است. متاسفانه باید گفت این دوربین چشمی ندارد و فقدان آن می تواند مشکل زا باشد. به خصوص در نور شدید و مستقیم دوربین که دیدن منظره ی مورد نظر از طریق صفحه نمایش دشوار می گردد. و مشکل دیگر این است که امکان نصب چشمی در این دوربین وجود ندارد. تنها عکس نیست که در این دوربین با کیفیت بالا ثبت می شود، شما با دوربین SX420  می توانید ویدیوهایی باکیفیت HD ورزولوشن 1280x720  ضبط کنید.
با اینکه رزولوشن نام برده با کیفیت فوق شاید در دنیای تکنولوژی دیجیتال امروز بسیار پایین و نا مناسب باشد، چراکه در عصر امروز حتی ساده ترین دوربین های کامپکت و حتی فراتر از آن دوربین گوشی های هوشمند نیز فول اچ دی فیلمبرداری می کنند ، کیفیت اچ دی حقیتا برای دوربینی که در سال 2016 ارائه می شود غیراستاندارد و نامناسب است با این حال کانن کاران مبتدی که می خواهند وارد حرفه عکاسی شوند و یا کاربرانی را که عکاسی معمولی را ترجیح می دهند و نیازی به کیفیت بالا ندارند را هدف قرار داده است و در کنار قیمت مناسب ویژگی های خوبی قرار داده است.

همانند بسیاری از دوربین های دیجیتال امروزی از فناوری های ارتاطی خوبی برخوردار است دوربین کانن Canon Powershot SX420  قابلیت اتصال به WiFi و NFC را دارد و این برای انتقال و اشتراک عکس ها بین دو دستگاه را فراهم می سازد. اتصال این دوربین به کامپیوتر از طریق USB 2.0 صورت می گیرد. باتری این دوربین قابلیت گرفتن 1955 عکس را دارد و این در برابر بسیاری از دوربین های دیگر رقم بالایی محسوب می شود و در قیاس با قابلیت باتری دیگر دوربین های شبه SLR که گرفتن 336 عکس با هر بار شارژ  است ، بسیار اندک و غیر قابل پذیرش به نظر می رسد. دوربین SX420 با توجه به دوربین های هم رده ی خود از کیفیت باتری پایینی برخوردار است. اما نکته ی قابل توجه قیمت بسیار مقرون به صرفه ی این دوربین است که شاید بتواند دلیل کافی و وافی برای خرید و تهیه ی آن باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی PowerShot SX420 IS دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon PowerShot SX420 IS Digital Camera PowerShot SX420 IS را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
104×69×85 میلی متر
وزن
325 گرم
ضد آب
نیست
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CCD
ابعاد حسگر
1/2.3 " (6.17 x 4.55 mm)
دقت حسگر
21 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
20 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
1:1, 4:3, 3:2, 16:9
فرمت غیرفشرده عکس
JPEG
حداکثر رزولوشن عکس
5152 × 3864
پردازشگر
DIGIC 4+
فرمت غیر فشرده Raw
ندارد
لنز
فاصله کانونی
24-1008 میلیمتر
محدوده دیافراگم
F3.5 - F6.6
بزرگ‌نمایی اپتیکال
42 برابر
حالت ماکرو
دارد
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
دارد
سایر توضیحات فوکوس
Wide: 1.97" (5 cm) - Infinity Telephoto: 4.59' (1.4 m) - Infinity Macro : 0" (0.00 cm) - 1.64' (50 cm)
حداقل فاصله فوکوس نرمال
5 سانتیمتر
بزرگ‌نمایی دیجیتال
4 برابر
توضیحات لرزشگیر
اپتیکال
حداقل فاصله فوکوس حالت ماکرو
0 سانتیمتر
لرزشگیر تصویر
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
HD
حداکثر سرعت فیلم
25 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
MPEG-4, H.264
توضیحات فیلم
1280 x 720 (25p), 640 x 480 (30p)
ضبط صدا
مونو
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/4000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
15 ثانیه
زمانسنج خودکار
2 تا 10 ثانیه
حداقل حساسیت
100
حداکثر حساسیت
1600
ایزو
Auto, 100-1600
عکاسی پیاپی
ندارد
فلاش
بالا جهنده
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD
سایز صفحه نمایش
3 اینچ
دقت صفحه نمایش
230000 نقطه
صفحه نمایش جلو
ندارد
چشمی
ندارد
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
ندارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
سایر مشخصات
نوع کارت حافظه
SD /SDHC/SDXC
کارت حافظه همراه
ندارد
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
ندارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
دارد
نوع تکنولوژی بی سیم
Wi-Fi
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
1x NB-11LH Rechargeable Lithium-Ion Battery Pack, 3.6 VDC, 800 mAh
سایر مشخصات و قابلیت ها
باتری، شارژر باتری، بند دور دست، درپوش لنز
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم