برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال کانن پاورشات اس ایکس 710 Canon Powershot SX710 HS Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال کانن پاورشات اس ایکس 710 Canon Powershot SX710 HS Digital Camera کد 10411 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon Powershot SX710 HS Digital Camera Powershot SX710 HS به عنوان دوربینی کامپکت به همراه زوم بالا و برخورداری از ویژگی هایی عالی برای عکاسی و فیلمبرداری معرفی می شود. این دوربین از ویژگی Zoom Framing Assist یا دستیار  کادربندی در زوم بالای شرکت کانن برخوردار است، که نگهداری سوژه درکادر و میدان دید در هنگام زوم بالا و حتی در حیت حرکت سوژه عکسای را راحت می کند.
عکاسی تنها کاری نیست که با دوربین کانن می توان انجام داد، این دوربین کانن PowerShot SX710 HS همچنین قادر به ضبط فیلم های فول HD با رزلوشن 1080p با حداکثر سرعت 600 فریم در ثانیه  که تعبه کردن یک دکمه اختصاصی برای ضیط فیلم در این دوربین از نقاط مثبت آن است. حالت Hybrid Auto یا خودکار هیبریدی این دوربین عکاسی کانن SX710 HS  همانند دیگر دوربین های کانن که مجهز به این حالت هستند برای آنالیز صحنه و انتخاب بهترین تنظیمات مطابق با نور و جزئیات صحنه می باشد. 

حمل و نقل  راحت و طراحی سبک و خوشدست دوربین چیزی است که امروزه برای بسیاری از کاربران اهمیت بالایی دارد. این دوربین مقداری از دوربین های دیگر پهن تر است و یک برآمدگی دایره ای شکل هم دارد که محل قرار گیری لنز زوم تلسکوپی این دوربین است. در کنار آن هم یک برآمدگی پلاستیکی وجود دارد که روی آن با چرم پوشانده شده است و به شما کمک می کند تا این دوربین را به راحتی در دست بگیرید و سرعت عمل را در عکاسی افزایش می دهد. کنترل ها و دکمه های دوربین به راحتی قابل دستیابی هستند زوم کردن که با یک  کلید لغزنده که در دور کلید شاتر و بالای دوربین قرار دارد؛  در کنار آن کلیدهای Power و ضبط ویدئو و  همچنین فلش فنری نیز دیده می شود.
انواع حالات مختلف برای عکاسی در قسمت پشت دوربین قرار دارد که این مورد هم برای حرفه ای ها و هم برای تازه کارها بسیار جذاب است، توسط این کلید می توانید به تعداد زیادی حالت دستی دسترسی پیدا کنید و اگر هم نخواستید از این حالت ها استفاده کنید می توانید آن را روی حالت خودکار قرار دهید. علاوه بر این در پشت دوربین تعداد زیادی کلید فیزیکی دیگر هم قرار دارد که به شما اجازه می دهد به تصاویر ذخیره شده، منوها و کنترل های معمولی(مانند سطح سفیدی، فوکوس و ...) دسترسی داشته باشید.

یادگیری و راه اندای دوربین پاورشات کانن فوق العاده راحت است، و SX710 تقریبا شبیه SX700 است که سال گذشته عرضه شد. Canon معمولا طراحی دوربین های خود را زیاد تغییر نمی دهد و حتی اگر این دوربین را با یک دوربین که 55 سال پیش خریده اید مقایسه کنید تفاوت چندانی را مشاهده نمی کنید. برای افراد تازه کار  و آماتور این دوربین حالات دستی زیادی دارد . به علاوه از حالت های ابتدایی خودکار و و حالات ساده صحنه مانند  Portrait، Snow و عکاسی در شب پشتیبانی می کند. کانن به خوبی کاربران آماتور را پشتیبانی می کند و به قولی شاید هدف از معرفی این دوربین همان کاربران تازه کار کانن باشد. به جز حالات گفته شده که می توانید در عکاسی استفاده کنید؛ حالت های  Creative Shot و Live View Control . حالت Creative Shot را در دیگر دوربین هایCanon هم دیده ایم و اینگونه کار می کند که هر بار که کاربر دکمه شاتر را فشار میدهد چند عکس مختلف می گیرد، سپس با اعمال فیلتر ها و برش های مختلف روی  عکس ها به کاربر اجازه میدهد که یکی از عکس ها را انتخاب کند. اینگونه بخش زیادی از خلاقیت روی دوش دوربین است اما نتایج بسیار خوبی دارد.

با Live View Control  شما به عنوان عکاس یک عکس می گیرید و بعد از آنمی توانید توسط سه نوار لغزنده به صورت مستقیم عکس را کنترل کنید. این سه نوار شامل روشن/تیره ، خنثی/ زنده و سرد/گرم می باشد که می توانید توسط D-pad آنها را کنترل کنید. این همان کاری است که یک عکاس حرفه ای انجام می دهد ولی به جای تنظیم کردن  چیزهایی مانند دهانه دیافراگم، سرعت شاتر، سطح رنگ و ... این کارها را توسط یک زبان قابل فهم تر انجام می دهید. به جز این ها حالات مختلف بسیاری وجود دارد که برای عکاسی ابتکاری و خلاقانه به شما کمک می کند و در اختیارتان قرار دارد. بنابراین هرگز از عکاسی با دوربین کانن خسته نخواهید شد. 

می توان گفت مهم ترین ویزگی این دوربین سنسور  CMOS ارتقا یافته ی آن است . اندازه ی چیپ این سنسور 1/2.3 است که باعث می شود کیفیت تصاویر از 16 تا 20.3  مگاپیکسل افزایش پیدا کند. باید گفت که  لنز این دوربین   25-750mm و نسبت زوم آن 30x می باشد و این یعنی دوربین قابلیت گسترده ای برای عکسبرداری از گسترده ترین چشم اندازها تا بسته ترین پرتره ها را دارد. این دوربین همچنین از قابلیت zoom framing assist برخوردار است و وضوح و روشنایی خوبی برای عکسهای زوم شده فراهم می سازد به علاوه وجود لرزشگیر که برای عکاسی با کیفیت عالی است در این دوربین تعبیه شده است.
دیگر مشخصه بارزی که ب چشم می خورد صفحه نمایش دوربین می باشد. اندازه ی صفحه نمایش ثابت آن 3 اینچ است و وضوح این صفحه نمایش  640*480 pixel می باشد که کیفیتی بسیار مناسب در نمایش جزییات دارد . تنظیمات نوردهی دوربین دیجیتال Canon SX 710 شامل تنظیم اتومات، تنظیم دستی ، تنظیمات موقعیتی و فیلمبرداری می باشد. در این دوربین امکان تنظیمات دستی نیز موجود است و کاربر می تواند در بخش هایی همچون سرعت شاتر و اندازه ی دیافراگم تنظیماتی را اجام دهد. عملکرد  بخش فیلمبرداری آن نیز بسیار مناسب است و از قابلیت فیلمبرداریFull HD  1920*1080 برخوردار می باشد و می تواند با سرعت های 60 ، 30 و 24 فریم در ثانیه فیلمبرداری کند. با توجه به اینکه امروزه گوشی های هوشمند امروزه یکی از دستگاه های جذاب برای عکاسی و فیلمبرداری هستند، کانن سعی کرد است قابلیت هایی را در دوربین های خود تعبیه کند تا علاوه بر همگام سازی با این دستگاه های هوشمند و کنترل کردن دوربین با تلفن های هوشمند، و ارسال تصاویر و مبادله با دیگر دستگاه ها و دوستان به راحتی امکان پذیر شود. در دوربین Canon SX710ب ا عملکرد فعال NFC ، و  WIFI  تعبیه شده است . 

دوربین SX700 Canon با تجهیز به باتری لیتیومی با طول عمر بالا ظرفیت ثبت عکس تا 250 فریم را دارد. با آنکه هنوز به درستی ظرفیت باتری مدل SX710چندان برای همگان روشن نیست ، اما امید آن می رود که ظرفیتی مشابه با دوربین قبلی داشته باشد . این  دوربین همچنین تنها در یک رنگ مشکی طراحی و در تاریخ فوریه 2015 به بازار عرضه شده است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی Powershot SX710 HS دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه Ershaco.com دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon Powershot SX710 HS Digital Camera Powershot SX710 HS را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
112.7 * 65.8 * 34.8 میلیمتر
وزن
269 گرم
ضد آب
نیست
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
ابعاد حسگر
1/2.3 اینچ
دقت حسگر
21.1 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
20.3 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
1:1 - 3:2 - 4:3 - 16:9
حداکثر رزولوشن عکس
2912 * 5184
پردازشگر
Digic
لنز
فاصله کانونی
750- 25 میلیمتر
محدوده دیافراگم
(f/3.2 (W), f/6.9 (T
بزرگ‌نمایی اپتیکال
30 برابر
حالت ماکرو
دارد
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
ندارد
جبران نوردهی
از -2 تا +2 در گام 1/3
زوم اپتیکال در حین فیلمبرداری
دارد
توضیحات لرزشگیر
اپتیکال
لرزشگیر تصویر
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
(FULL HD(1920 * 1080
حداکثر سرعت فیلم
60 فرم بر ثانیه
فرمت فیلم
MPEG-4,H.264
ضبط صدا
استریو
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/3200 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
15 ثانیه
زمانسنج خودکار
2 یا 10 ثانیه
حداقل حساسیت
80
حداکثر حساسیت
3200
فلاش
Auto, Manual Flash On / Off, Slow Synchro
تکنولوژی تشخیص چهره
دارد
تکنولوژی تشخیص لبخند
ندارد
عکاسی سه بعدی
ندارد
صفحه نمایش
سایز صفحه نمایش
3.0 اینچ
دقت صفحه نمایش
922,000 پیکسل
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
PictBridge
دارد
سایر مشخصات
نوع کارت حافظه
SD/SDHC/SDXC and UHS-I Memory Cards
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
ندارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
دارد
نوع تکنولوژی بی سیم
WiFi
نوع باتری
لیتیوم یون
مشخصات باتری
NB-6LH
سایر مشخصات و قابلیت ها
حساسیت سنسور - ISO 3200
.
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم