برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال کانن آی ایکس یو اس 175کامپکت Canon IXUS 175 Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال کانن آی ایکس یو اس 175کامپکت Canon IXUS 175 Digital Camera کد 10311 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon IXUS 175 Digital Camera IXUS 175 را می توان یکی از جدید ترین و حرفه ای ترین دستگاه های شرکت کانن نام برد که از ویژگی های فوق العاده ای بهره مند بوده و به شما امکان می دهد با کیفیت بالایی به ثبت لحظات خود بپردازید. می توان گفت ویژگی های خوبی این دوربین دارد که البته در بسیار یاز دوربین های شرکت کانن مشترک می باشد. از مهم ترین ویژگی های این مدل می توان به کیفیت عمومی عکس و فیلم، کیفیت ساخت بسیار بالا، ارگونومی استاندارد، امکانات و قابلیت های فراوان، ارزش بالا در برابر قیمت بسیار مناسب، قیمت عالی، بزرگنمایی استاندارد، صفحه نمایش با کیفیت اشاره کرد.
IXUS 175 دوربینی با بدنه ی ای کوچک و سبک و کیفیت عکسی مناسب و ایده آل است که حسگر CCD 20 مگاپیکسلی دارد و کیفیت فیلمبرداری آن HD 720 است. این دوربین از حالت های عملکرد خودکار هوشمند، حالت تشخیص صحنه، حالت اقتصادی و کم مصرف برای حفظ  باتری برخوردار است عملکرد خودکار امکان تشخیص  بهتین تنظیمات برای صحنه و ثبت بهترین عکس کمک می کند و زوم خودکار با توجه به نور صحنه و دوری و نزدیکی سوژه مناسب ترین تصمیم را می گیردبرای حفط باتری هم سنسور و لنز و تنطیمات دیگر با پردازنده تصویر بهترین حالت را فراهم می کند تا در نهایت در کنار عکاسی ایده آل زمان بیشتری را با خیال راحت به عکاسی بپردازید.
این دوربین همچنین به حالت زوم خودکار نیز مجهز است که کار  زوم کردن روی سوژه و حفظ فوکوس آن را راحت می سازد. دوربین کانن Canon IXUS 175 از صفحه نمایش 2.7 اینچی با رزولوشن 230 هزار نقطه برخوردار است که روی بدنه ی دوربین ثابت است و جابه جا نمی شود هر چند که صفحه نمایش های چرخان حالا در بسیاری از دوربین ها رواج دارند ولی با قیمتی که این دوربین ارائه داده است و هم اندازه دوربین و وزن آن یک انتخاب جمع و جور است که می توان نیاز های یک کاربر حرفه ای را حی براورده سازد.  این اندازه ی صفحه نمایش و نیز رزولوشن آن در مقایسه با دیگر دوربین های کامپکت و نیز در قیاس با استانداردهای 20166 پایین و چندان قابل قبول نست و به نوعی نشان دهنده ی عملکرد نه چندان پیشرو و محافظه کارانه ی شرکت کانن می باشد.
گفته می شود سری دوربین‌های کامپکت در دنیا، دوربین‌های سری IXUS کانن هستند. دوربین‌هایی که در پنج قاره‌ی جهان مشتری‌های پروپا قرصی دارند. این دوربین‌ها در بازار ایالات‌متحده به اسم سری ELPH و در بازار ژاپن با نام IXY شناخته می‌شوند.
دوربین کانن CanonIXUS 175 از جمله دوربین های کامپکت ارزان قیمت و میان رده ای است که در ژانویه ی 2016 معرفی شده است  هنوز این وربین از دوربین های جدید است که از آخرین فناوری ها بهره مند است. و بر اساس رده بندی ها و استانداردهای جهانی در میان 606 دوربین کامپکت در رده ی 352 قرار دارد. در میان انواع مختلف ژانرهای عکاسی این دوربین برای مصارف عمومی و روزانه و عکاسی خیابانی مناسب تر و بیشترین مورد استفاده را دارد.  این سری دوربین‌هایی هستند که به نام Point & Shoot یا «ببین و بگیر» مشهورند. این دوربین ها علاقه مندان خاصی دارند، کسانی که  فقط سوژه را را می بینند و قصد عکاسی دارند در واقع اینها عکسهای با کیفیت با کمترین اعمال تنظیمات را می خواهند. قیمت بسیار مناسب، کاربری ساده  و هزینه‌ی نگهداری ناچیز از دیگر ویژگی‌های این دوربین‌هاست. Ixus 175 هم یک دوربین سبک و جمع‌وجور از این سری است. 

canon IXUS 275 7

canon IXUS 275 5

بسیار سبک و خوش‌دست است و کاربر می‌تواند به‌ راحتی و بدون خستگی ساعت‌ها با آن عکاسی یا فیلم‌برداری کند، کنترل ها و دکمه ها در بهترین جای ممکن قرار گرفته اند و به سرعت د رذهن کاربر نقش می بندند. دکمه خاموش و روشن و دکمه شاتر در بالای دوربین قرارگرفته و در کنار دکمه شاتر دو شکاف کوچک وجود دارد که برای نصب بند دستی یا بند گردنی است. دور دکمه‌ی شاتر یک حلقه تعبیه شده که با جابجا کردن آن به سمت چپ و راست می‌توان به بزرگنمایی 8 برابری دوربین دسترسی پیدا کرد.
برای انتقال عکس ها و شاهکار های عکاس هم فکر هایی شده است ، روی بدنه‌ی این دوربین علاوه بر درگاه اتصال USB 2.0 برای انتقال اطلاعات، یک خروجی برای اتصال دوربین به تلویزیون تعبیه شده قرار گرفته و از درگاه‌های دیگر مانند HDMI خبری نیست. با این حال یک نقطه قوت دیگر هم اینجا به چشم می خورد؛  فلاش این دوربین که می‌تواند نور مفید تا شعاع 3 متری دوربین را فراهم کند در بالای لنز قرارگرفته است. در کنار صفحه‌نمایش 2.7 اینچی دوربین، دکمه پخش، فیلم‌برداری و منو گرفته و در میان آن‌ها کلید پنج‌حالته‌ی تنظیمات تعبیه شده است.
صبر کنید تنها عکاسی حرفه ای این دوربین نیست، فیلمبرداری با کیفیت را هم می توانید از این دوربین انتظار داشته باشید. دوربین IXUS 175 می‌تواند با کیفیت (HD 720p) و با حداکثر سرعت 25 فریم بر ثانیه فیلمبرداری می‌کند. فرمت فیلم این دوربین MPEG-4,H.264 است و یک میکروفن مونو وظیفه‌ی ضبط صدا را بر عهده دارد. تصاویر ضبط‌شده بر روی کارت حافظه SD، SDHC، SDXC ذخیره می‌شود و به راحتی قابل به اشتراک گذاری هستند.  لنز دوربین IXUS 175 با فاصله‌ی کانونی 224-28 میلی‌متر، دارای بزرگ‌نمایی 8 برابر اپتیکال است. این دوربین با کیفیت HD با حداکثر سرعت فیلم 25 فریم ‌بر ثانیه فیلم‌برداری می‌کند. حساسیت این دوربین از 100 شروع می‌شود و تا 1600 قابل‌‌تغییر است. این دوربین دارای زمان‌سنج خودکار و فلاش است. گفتنی است که تصاویر ضبط‌‌شده با این دوربین روی کارت حافظه‌ی SD, SDHC, SDXC ذخیره می‌شود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی IXUS 175 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon IXUS 175 Digital Camera IXUS 175 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
95.2 × 54.3 × 22.1 میلی متر
وزن
126 گرم
ضد آب
نیست
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CCD
ابعاد حسگر
1/2.3 type
دقت حسگر
20 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
20 مگاپیکسل
فرمت غیر فشرده Raw
ندارد
لنز
فاصله کانونی
28-224 میلی متر
محدوده دیافراگم
f/3.2 – f/6.9
بزرگ‌نمایی اپتیکال
8 برابر
حالت ماکرو
دارد
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
ندارد
بزرگ‌نمایی دیجیتال
4 برابر
توضیحات لرزشگیر
دیجیتال
حداقل فاصله فوکوس حالت ماکرو
1 سانتی متر
لرزشگیر تصویر
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
HD
حداکثر سرعت فیلم
25 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
( HD ) 1280 x 720, 25 fps, (L) 640 x 480, 29.97 fps Miniature Effect ( HD ) 5 fps, 2.5 fps, 1.25 fps Miniature Effect (L) 6 fps, 3 fps, 1.5 fps
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/2000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
15 ثانیه
زمانسنج خودکار
2 یا 10 ثانیه
حداقل حساسیت
100
حداکثر حساسیت
1600
ایزو
AUTO, 100, 200, 400, 800, 1600
عکاسی پیاپی
دارد
عکاسی سه بعدی
ندارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD
سایز صفحه نمایش
2.7 اینچ
دقت صفحه نمایش
230000 نقطه
صفحه نمایش جلو
ندارد
چشمی
ندارد
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
سایر مشخصات
نوع کارت حافظه
SD , SDHC, SD XC
کارت حافظه همراه
ندارد
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
ندارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
ندارد
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
Rechargeable Li-ion Battery NB-11L / NB-11LH
سایر مشخصات و قابلیت ها
منو فارسی- باتری، شارژر، بند گردنی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم