برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال کانن اس اایکس 540 پاورشات Canon PowerShot SX540 HS Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال کانن اس اایکس 540 پاورشات Canon PowerShot SX540 HS Digital Camera کد 10310 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon PowerShot SX540 HS Digital Camera PowerShot SX540 HS یکی از مدلهای جدید سری SX است و جزء دوربین های کامپکت و اس ال آر لایک محسوب میشود.این دوربین دارای سنسور BSI-CMOS 20 مگاپیکسلی ،پردازشگر DIGIC6 ،حساسیت از 100 تا 3200 ، 5 حالت تراز سفیدی ، لرزش گیر اپتیکال ،لنز 120—244 میلیمتری با زوم اپتیکال 50 برابر و زوم دیجیتال 4 بوده و دیافراگم این دوربین کانن از F3.4 تا F6.5 می باشد.
Canon PowerShot SX540 HS ویژگی Auto Zoom یا زوم خودکار را  ارائه می کند، وقتی که سوژه به دوربین نزدیک شده یا آز آن دور می شود آن را در کادر نگه می دارد، و همچنین ویژگی Zoom Framing Assist یا دستیار کادربندی در زوم بالا، که لنز دوربین را از زوم خارج می کند تا کاربر بتواند سوژه خود را پیدا کند و سپس مجددا به زوم قبلی باز می گردد. این ها مشخصه عایی هستند که یک کربر حرفه ای به میزان زیادی از آن استفاده می کند و شاید یک مشخصه عادی و معکولی باشد . علاوه بر این دو ویژگی، دوربین سوپر زوم کانن SX540 HS ویژگی جدید Zoom Framing Assist Lock یا قفل دستیار کادربندی در زوم بالا را نیز ارائه می کند، که به هنگام قرار داشتن لنز در انتهای برد تله خود از سیستم لرزه گیر دوربین برای نگه داشتن سوژه در مرکز کادر استفاده می کند. می بینید که می توانید تصاویری عالی بدون تارشدن و با وضوح بالا و شفاف به ثبت برسانید. 

canon SX540 1

دوربین SX540 HS به یک لنز 24-1200 میلی متری مجهز شده که لنز آن از F3.4 تا F6.5 پشتیبانی می‌کند این چیزی است که حتی عکاسان حرفه ای هم از آن استقبال می کنند و برایشان جذاب است. این دوربین در واقع جانشین SX530 است که یک سنسور جدید 20 مگاپیکسلی از نوع BSI CMOS برای آن در نظر گرفته شده و پردازنده‌ی آن نیز به DIGIC 6 ارتقاء یافته تا بتواند ویدیو 1080p با نرخ 60 فریم در ثانیه بگیرد در حالی که عکاسی با کیفیت را پشتیبانی می کند و در واقع تخصص آن در عکاسی با کیفیت است، فیلمبرداری مناسب و خوبی را هم ارائه می دهد. از دیگر مشخصات فنی این دوربین می‌توان به صفحه نمایش 3 اینچ، پشتیبانی از وای-فای و NFC یاد کرد، فناوری های ارتباطی در نسل جدید دوربین های دیجیتالی به عنوان یک ضرورت در نظر گرفته می شود با این حال در چنین دوربین هایی با قیمت مناسب می تواند یک پیشنهاد ویژه باشد. این دوربین از قابلیت بزرگنمایی خودکار بهره می‌برد که باعث می‌شود وقتی از سوژه فاصله می‌گیرید یا به آن نزدیک می‌شوید بزرگنمایی بصورت خودکار انجام شود تا سوژه همواره در کادر قرار گیرد.
ظاهر بیرونی و حس کلی دوربین SX540 نسبت به مدل قبل تماما بی تغییر باقی مانده است؛ به طور کلی کاربری راحت و کنترل های دم دستی استفاده از این دوربین را لذت بخش می سازد. طراحی بدنه ی دوربین پیچیدگی ندارد و کار با دوربین را آسان ساخته است. دسترسی به شاسی ها و تنظیمات به سادگی میسر است و مجموعا دوربین SX540 دوربینی با زومی بسیار قوی ست که  برای عکاسی در موضوعات مختلف می تواند بهترین عملکرد را داشته باشد به عنوان مثال عکاسی از سوژه های عکاسی از مناظر طبیعی گرفته تا عکس های تله از حیات وحش بسیار مناسب و استاندارد می باشد.
در دیگر امکانات و ویژگی ها و نیز در عملکرد کلی دوربین تغییر قابل زکری باقی نمانده است. تنها نکته ی قابل ذکر دیگر گزینه ی Zoom Framing Assit است که کاربردی همچون لرزشگیر تصویر دارد و به حفظ سوژه در مرکز قاب و شارپنس هر چه بیشتر تصویر کمک می کند. چیز دیگری که باید گفت عملکرد زوم خودکار است که Auto zooming  نام دارد و به شناسایی چهره ها و زوم خودکار بر روی آنها می انجامد. این عملکرد همچنین می تواند زوم مناسب برای سوژه ی مورد نظرتان را نیز به طور خودکار انتخاب کند. این گزینه به خصوص مناسب عکس های پرتره است.

canon SX540 5

دوربین دیجیتالی کانن Canon PowerShot SX540 HS بر اساس ویژگی های دوربین PowerShot SX530 HS طراحی شده و آنها را ارتقاء داده است. این دوربین سوپر زوم دارای یک لنز پرقدرت 50x ( با دامنه کانونی 24-1200mm معادل ) است که با همراه داشن یک سیستم لرزشگیر اپتیکال یک دوربین ایده آل برای عکاسی می باشد. شرکت کانن در این دوربین از یک سنسور تصویر High-Sensitivity CMOS جدید با رزلوشن 20.3 مگا پیکسل به همراه موتور پردازش تصویر DIGIC 6 استفاده کرده است این ترکیب را عکاسان حرفه ای بیشتر می توانند تحلیل کنند که به چه می زانی قابلیت عکاسی با کیفیت را بالا برده است؛ به طوریکه به تولید تصاویر رزلوشن بالا و عملکرد فوق العاده در نور کم کمک می کند. وجود یک دکمه Wi-Fi اختصاصی بر این دوربین سوپر زوم جدید امکان به اشتراک گذاشتن و انتقال آسان تصاویر از طریق سیستم Wi-Fi به همراه فن آوری NFCTM را فراهم می کند. دوربین دیجیتال کانن SX540 HS دارای یک دکمه ضبط فیلم اختصاصی است  این یک وییگی است که در برخی از دوربین های کانن به چشم می خورد و برای نشان دادن کیفیت فیلمبرداری نیز بوده است. و در نتیجه کاربران می توانند به راحتی فیلم های فول HD را با فریم ریت ارتقاء یافته 60 فریم در ثانیه در فرمت MP4 همراه با صدای استریو ضبط کنند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی PowerShot SX540 HS دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon PowerShot SX540 HS Digital Camera PowerShot SX540 HS را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم