برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon PowerShot D30 Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon PowerShot D30 Digital Camera کد 10300 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon PowerShot D30 Digital CameraPowerShot D30 جزء آخرین سری از خانواده پاورشات میباشد. دوربین کانن POWERSHOT D30 دارای سنسور BIS-CMOSS با ابعاد 1/2.3(6.17X4.55MM) می باشد یک دوربین به تمام معنا ایده آل برای ماجراجویی های شما. دوربین دیجیتال کانن POWERSHOT D30 دارای نهایت اندازه عکس4000 X 3000 است. دوربین D30 یک کامپکت ساده است که دارای لنز بزرگنمایی اپتیکال ۵ برابری و فاصله کانونی ۲۸-۱۴۰ میلیمتر و محدوده دیافراگم F/3.9-4.8 می باشد. این کامپکت ساده شرکت کانن دارای حداقل فاصله فوکوس این دوریبن ۱ سانتی متر است.
از یک نمایشگر مناسب بهره می برد. نمایشگر این دوربین LCD و با دقت ۴۶۱۰۰۰ نقطه است.دامنه حساسیت ایزو ۱۰۰ تا ۳۲۰۰ می باشد و کیفیت Full HD برای تصویر ویدئویی و سرعت ۱٫۹ فریم بر ثانیه را در عکاسی دارد مشاهده می کنید که هم عکاسی و هم فیلمبرداری در حد عالی با این دوربین امکان پذیر است. این دوربین دارای ورودی USB و HDMI میباشد و از دیگر قابلیت های آن میتوان به ضربه گیری و ضد آب بودن تا عمق ۲۵ متر اشاره کرد.

دوربین دیجیتال عکاسی پاورشات کانن D30 اکنون مجهز به جی پی اس است می توانید موقعیت خود را در نقشه حفظ کنید و در عکس ها نیز ثبت نمایید. شما به دور دنیا سفر کنید و مسئولیت ثبت زمان و مکان را به عهده ی دوربین بگذارید. همچنین می توانید با گسترش دادن قابلیت های این جی پی اس، خاطراتتان را به اشتراک بگذارید. این سیستم علاوه بر نشان دادن تمامی مکان ها روی نقشه، می تواند مسیر حرکت شما را از هر عکس به عکس بعدی روی نقشه نشان دهد. علاوه بر این با استفاده از این نقشه ها می توانید برای دوستان خود راهنمای سفر تهیه کنید ، خب با وجود چنین دوربین دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی ماند. نمایشگر این دوربین LCD و با دقت 461000 نقطه است.دامنه حساسیت ایزو 100 تا 3200 می باشد و کیفیت Full HD برای تصویر ویدئویی و سرعت 1.9 فریم بر ثانیه را در عکاسی دارد.

به راحتی عکس های خود را می توانید به دستگاه های دیگر انتقال دهید و به اشتراک بگذارید. این دوربین دارای ورودی USB و HDMI میباشد و از دیگر قابلیت های آن میتوان به ضربه گیری و ضد آب بودن تا عمق 25 متر اشاره کرد بدون شک داشتن یک دوربین عکاسی مقاوم از ضروریات سفرها ی ماجراجویانه ای است که کاربران اغلب برای ثبت عکس های خود به آن نیاز دارند. دوربین دیجیتال کانن D30 به افکت های مختلف و جذابی به هنگام عکسبرداری و فیلمبرداری مجهز شده است که تصاویر زیبایی را برای شما خلق میکند. از دیگر ویژگی های مهم کامپکت کانن برخورداری از یک صفحه نمایش مناسب است ؛ صفحه نمایش Canon D30 در تابش شدید خورشید عملکرد خوبی از خود نشان می دهد. این دوربین مجهز به مد جدید Sunlight است که میزان تشعشع ها را کاهش داده و دیدن تصویر روی صفحه نمایش را راحت تر می کند درست همان چیزی که در فضای باز و زیر نور خورشید نیاز دارید تا داشته باشید. این امکان هم در عکاسی و کادربندی به شما کمک می کند و هم در دیدن عکس های گرفته شده.

در اغلب شرایط آب و هوایی استفاده از این دوربین امکان پذیر است، می توانید کوه نوردی کنید، در برف و سرما و یا زیر باران و حتی در داخل دریا و یا در کویر ، این دوربین یکی از مقاوم‌ترین دوربین‌ها و مناسب برای فعالیت‌ها ورزشی-آبی است. این دوربین می‌تواند تا عمق بیشتر از 24 متر در داخل آب فعال بماند و از این لحاظ رکوردی جهانی را داراست. هم‌چنین مقاومت به ضربه تا ارتفاع حدود 2 متر ‏به همراه مقاومت به درجه حرارت از 10- تا 40 درجه سانتی‌گراد، این دوربین را به انتخابی مناسب برای دوچرخه‌سواران، کوه نوردان و اسکی بازان تبدیل کرده است خب با وجود چنین دوربین مقاومی که همه جا همراه شما است، جی پی اس ضروری است. سیستم GPS تعبیه ‌شده در این دوربین‏، مکان و زمان تهیه فیلم‌ها و عکس‌های شما را به ثبت می‌رساند. صفحه‌ی نمایش این دوربین در حالتی خاص زیر نور خورشید، قادر است با افزایش نور، وضوح عالی و رنگ‌های طبیعی را نمایش دهد. سیستم‌های HS (حساسیت بالا) و لرزش‌گیر هوشمند این دوربین، باعث می‌شوند تا کاربر بتواند همواره عکس‌هایی عالی بگیرد. ضمناً 32 حالت پیش‌فرض، برای شرایط مختلف عکاسی، کاربر را برای گرفتن تصاویر عالی یاری می‌کنند که سرعت در عکاسی و دقت در ثبت بهترین عکس ها در شرایط محیطی مختلف را امکان پذیر می سازد

سیستم اتوماتیک هوشمند دوربین D30‌ با ارزیابی و شناسایی عوامل مختلف هم در پس زمینه و هم در سوژه، امکان گرفتن عکس هایی فوق العاده را تنها با فشار دادن یک دکمه فراهم می کند کاربران آماتور این بخش از دوربین را بسیار دوست دارد . در این دوربین صحنه ی شناسایی شده با یکی از 32 صحنه از پیش تعریف شده منطبق می شود. سپس دوربین تنظیمات بهینه را جهت گرفتن عکس یا فیلم انجام می دهد یعنی یک دوربین همکار که تجربه بالایی در عکاسی دارد. حالت اتوماتیکD30 همچنین شامل شناسایی پیشرفته سوژه است که امکان ردیابی سوژه هایی غیرانسانی مانند حیوانات و وسایل نقلیه را هم فراهم می کند. با استفاده از حالت اتوماتیک  هوشمند تنها کادر  خود را انتخاب کنید و دکمه شاتر را فشار دهید. در ادامه جدولی را مشاهده می کنید که این مد ها را نمایش می دهد.

خب نیازی نیست برای دوربین خود ضد آب را به دوربین خود اضافه کنید؛ با دوربین دیجیتال عکاسی Canon D30 اکنون، بدون نیاز به محافظ ضد آب عکس و فیلم هایی زیبا تهیه کنید. این دوربین قابلیت زیر آب رفتن تا عمق 25 متر را دارد. پس اگر قصد غواصی رفتن دارید، می توانید دوربینتان را به همراه خود زیر آب ببرید عکس هایی که در زیر آب ثبت می شوند به همان اندازه با کیفیت هستند که در روی آب عکاسی می کنید.  رزولیشن بالا، شفاف با رنگهای طبیعی. با بکارگیری مد Movie Digest علاوه بر گرفتن یک عکس، 4 ثانیه پس از آن هم به صورت فیلم ثبت خواهد شد بدون آنکه نیازی به فشار دادن دکمه REC باشد

چنین دوربینی به ویژگی های مهمی نیاز دارد که بتواند عکاسی و فیلمبرداری را با کیفیت و وضوح بالا ثبت کند. با یک سنسور 12.1 مگاپیکسلی از نوع CMOS و پردازنده تصویر DIGIC 4، تصاویر بسیار خوبی حتی در شرایط نور کم با این دوربین کانن خواهید داشت. به نظر می رسد همه چیز فراهم است و تنها داشتن لرزشگیر است که دوربین کامپکت کانن را تکمیل می کند. این دوربین ضد آب و ضد ضربه کانن مجهز به سیستم لرزشگیر میباشد که تصاویر را با لرزشگیر اپتیکال خود اصلاح نموده و از لرزش دست و تار شدن تصاویر جلوگیری میکند.
برای ضیط فیلم ها هم به صورت خیلی راحت با کمک یک دکمه این کار انجام می شود. یک دکمه اختصاصی برای ضبط ویدیو با کیفیت 1080pp در این دوربین گنجانده شده است.این دوربین به اتصال GPS برای نمایش اتوماتیک موقعیت جغرافیایی عکس مجهز شده است.  دوربین دیجیتال کانن D30 همانگونه که در زیر آب کاربردی می باشد، بر روی خشکی هم مفید است، زیرا دارای یک حالت sunlight LCD است وقتی که شما از روی آب تصویر می گیرید انعکاس نور را کاهش می دهد.حالت اتوماتیک هوشمند از بین 32 حالت از پیش تعریف شده برای این دوربین به نظر بهترین تنظیمات را به شما می دهد. 

این دوربین فوق العاده هوشمند است، سیستم IS هوشمند یا تکنولوژی لرزشگیر بصری کانن، حرکت های دوربین را تحلیل می کند و بر آن اساس بهترین تصحیح را برای موقعیت عکاسی مربوطه انتخاب می کند. برای عکس لرزشگیر دارای حالت های نرمال، پنینگ (سوژه متحرک)، ماکرو و سه پایه است و هنگام فیلمبرداری دارای حالت های دینامیک (حرکتی)، Powered، ماکرو و سه پایه است. با بهره گیری از لرزشگیر هوشمند تنها بر روی سوژه تمرکز کنید و اجازه دهید تا دوربین ثابت ترین تصویر ممکن را ثبت کند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی PowerShot D30 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon PowerShot D30 Digital Camera PowerShot D30 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
مقاوم (ضد آب،ضد ضربه)
ابعاد
109x69x28 میلی متر
وزن
218 گرم
ضد آب
هست
توضیحات قابلیت ضد آب
ضد آب تا تا عمق 25 متری
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
ابعاد حسگر
1/2.3 اینچ
دقت حسگر
12.8 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
12.1 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
1:1, 3:2, 4:3, 16:9
فرمت غیرفشرده عکس
JPEG
حداکثر رزولوشن عکس
4000x3000
لنز
فاصله کانونی
28-140 میلی متر
محدوده دیافراگم
F/3.9-4.8
بزرگ‌نمایی اپتیکال
5 برابر
حالت ماکرو
دارد
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
ندارد
زوم اپتیکال در حین فیلمبرداری
دارد
حداقل فاصله فوکوس نرمال
1 سانتی متر
بزرگ‌نمایی دیجیتال
4 برابر
توضیحات لرزشگیر
اپتیکال
حداقل فاصله فوکوس حالت ماکرو
1 سانتی متر
فیلم
رزولوشن فیلم
Full HD
حداکثر سرعت فیلم
24 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
MOV, MPEG-4 AVC/H.264
ضبط صدا
مونو
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/1600 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
15 ثانیه
زمانسنج خودکار
2 و 10 ثانیه
حداقل حساسیت
100
حداکثر حساسیت
3200
ایزو
100 تا 3200
عکاسی پیاپی
1.9 فریم بر ثانیه
فلاش
دارد
تکنولوژی تشخیص چهره
دارد
تکنولوژی تشخیص لبخند
ندارد
عکاسی سه بعدی
ندارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD
سایز صفحه نمایش
3 اینچ
دقت صفحه نمایش
461000 نقطه
صفحه نمایش جلو
ندارد
چشمی
ندارد
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
PictBridge
دارد
سایر مشخصات
قابلیت هوشمند
ندارد
نوع کارت حافظه
SD
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
دارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
ندارد
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
NB-6LH
سایر مشخصات و قابلیت ها
ضد ضربه در برابر سقوط از ارتفاع 2 متری. مقاوم در برابر سرما تا منفی 10 درجه سانتیگراد.باتری، شارژر، بند گردنی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم