برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال کانن ای او اس ام 10 Canon EOS M10 Mirrorless Digital Camera With 15-45mm Lens

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال کانن ای او اس ام 10 Canon EOS M10 Mirrorless Digital Camera With 15-45mm Lens کد 10299 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال کانن EOS M10 Mirrorless به همراه لنز 15-45 میلی متر Canon EOS M10 Mirrorless DSLR Camera With 15-45mm Lens به نام سری M شناخته می‌شوند. دوربین Canon EOS M10 دارای یک حسگر 18.0MP APS-C CMOS و پردازنده DIGIC 6 است. حسگر و پردازنده تصویر هستند که عکاسی حرفه ای با کیفیت به همراه وضوح و شفافیت بالا را تضمین می کند و آن به این دلیل است که در نور کم و یا شدید توانایی عکاسی با بهترین تنظیمات ممکن را دارد.
این حسگر از نوع High-Sensitivity CMOS  بوده و دارای حساسیت 100-12800 ISO با قابلیت افزایش به 25600 ISO می‌باشد. تکنولوژی این حسگر که کانن آن را ترکیب با پردازشگر پرسرعت DIGIC 6 به اختصار HS می‌نامد،  و برای عکاسی در نور کم طراحی و بهینه شده اند. برای عکاسی در نور کم بهینه شده‌اند. سرعت عکس‌برداری این دوربین در حالت تک‌شات برابر 4.6 شات بر ثانیه و در حالت فوکوس خودکار پیوسته 2.2 شات در ثانیه است.
دوربین هایی که دارای لنز بدون آینه هستند وقتی با یک لنز همراه می شوند می توان گفت کاربران را راحتی جذب می کنند. همراه با این دوربین یک لنز کیت هم معرفی شده است که دارای فاصله کانونی 15-45mm با دیافراگم متغیر f/3.5 تا f/6.3 می‌باشد ؛ قطعا لرزه گیر ها از مهمترین بخش هایی هستند که بر روی لنز های قابل تعویض بایستی تعبیه شوند این لنز دارای سیستم لرزش گیر اختصاصی کانن برای کاهش محوشدگی تا 3.5 گام سرعت پایین‌تر از سرعت معمول عکس‌برداری است در صورتی که برخی از مدل ها لرزشگیر را بر روی بدنه تعبیه م یکنند و نیاز به قرار دادن لرزه گیر بر روی هر لنز به صورت جداگانه نیست. در داخل لنز سه عدسی Aspherical قرار گرفته که در فواصل کانونی مختلف از پراکندگی نور در لنز جلوگیری می‌کند. همچنین این لنز مجهز به سیستم فوکوس بی‌صدا یا STM برای از بین بردن صدای موتور لنز در هنگام فیلمبرداری است که برای ضبط ویدئو‌ها با صدای طبیعی محیط اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد.

گفته می شود جدیدترین دوربین فاقد آیینه کانن با کیت لنز 15-45mm و دیافراگم 3.5-6-3 است که در سری دوربین های فاقد آیینه ی کانن پایین از مدل بسیار پشیرفته تر Canon EOS M3 جای می گیرد . این دوربین از حسگر 18 مگاپیکسلی APS-C CMOS برخوردار است . صفحه نمایش 3 اینچی لمسی متحرک با رزولوشن 1.44 میلیون پیکسلی دارد  و عکاسی از زوایای مختلف را آسان می سازد و همچنین امکان کار با صفحه نمایش لمسی مشابه با تبلت ها برای فوکوس بسیرا ایده آل به نظر می رسد. فراهم بودن امکانات اتصال و ارتباطی در ایندوربین از مزایای دیگری است که برای کاربران نسل جدید فوق العاده مهم است،  به دو اتصال کاربردی WiFi و NFC مجهز است و قابلیت فیلمبرداری Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه دارد .
با اینکه دوربین کانن Canon EOS M10 به فلاش مجهز است اما چشمی یا کفشک اتصال برای نصب هر گونه لوازم جانبی دیگر مانند فلاش یا میکروفن ندارد. سیستم هایبریدی فوکوس اتوماتیک حسگر CMOS II این دوربین نست به مدل M2 پیشرفت هایی داشته است، بدین معنا که تعداد نقاط فوکوس آن از 31 به 49 نقطه افزایش پیدا کرده است. همچنین دامنه ی حساسیت این مدل جدید نیز از 125 تا 25600 گسترده شده است.اتصال به WiFi و NFC از بدیهیاتی است که نسل دوربین های فاقد آیینه به آن مجهز هستند و دوربین کانن M10  نیز از این قائده مستثنی نبوده است. این امر کار اتصال این دوربین ها به دستگاههای دیجیتال و گوشی های هوشمند را بسیار آسان می سازند و کاربر می تواند به راحتی عکس های خود را به گوشی تلفن منتقل و آنها را در فضای مجازی به اشترک بگذارد.
دوربین های بدون آینه که قابلیت تعویض لنز دارند قطعا در صورتی که با چندین لنز سازگاری داشته باشند می توانن از بهترین دوربین های بازار ه شمار بیایند دوربین ام 10 نیز اینگونه است در کنار انبوه لنزهای مخصوص دوربین های فاقد آیینه ، بسیاری از لنز های SLR نیز می توانند با این نوع دوربین ها مورد استفاده قرار بگیرند. اینگونه است که شرکت های تولید کننده انواع مختلف لنز را برای این دوربین ها وارد بازار می کنند. دوربین جدید فاقد آیینه کانن EOS M10 نیز با کیت لنز 15-45mm و دیافراگم 3.5-6-3 است و لنز جداگانه ای که همراه با این دوربین به فروش می رسد نیز لنز EF-M 55-200mm F4.5-6.3 IS STM است که این دو لنز در کنار هم تمامی نیازهای عکاس را به هنگام عکسبرداری برطرف می سازد.

موضوع مهم دیگر فقدان چشمی اپتیکال در دوربین های فاقد آیینه است که دوربین جدید فاقد آیینه کانن EOS M10 نیز اینگونه است. کار چشمی های اپتیکال در دوربین های SLR بازتاب دقیق آن چیزی است که لنز می بیند . با حذف چشمی هم شاهد مزایایی بودیم و هم معایبی را شاهد بودیم. از جمله معایب آن می توان به تاخیر میان حرکت سوژه تا زمان دیده شدن آن در چشمی الکترونیک اشاره کرد. اگر چه پیشرفت روز به روز تکنولوژی این زمان را کمتر و کمتر ساخته است تا آنجا که در برخی دوربین ها این تاخیر بسیار بسیار ناچیز و قابل چشم پوشی است. عیب دیگر مصرف باتری است که به خصوص برای استفاده در سفر بسیار مورد اهمیت خواهد بود. همچون صفحه نمایشگر دوربین. میزان این مصرف اگر چه بسیار اندک و ناچیز است ، اما بالاخره دغدغه ای است که باید بدان توجه شود.

به طور کلی به برخی مشخصات مهم دوربین دورباره اشاره می کنیم : دوربین EOS M10 می‌تواند برای ارتباط با گوشی‌های تلفن‌های همراه، تبلت‌ها و حافظه‌های جانبی بی‌سیم مانندConnect Station CS100 کانن، از قابلیت بی‌سیم WiFi و NFC استفاده کند. باطری این دوربین از نوع LP-E12 است و به گفته کانن می‌تواند با هر بار شارژ همراه با استفاده از LCD تا 255 شات عکس بگیرد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی EOS M10 Mirrorless دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال کانن EOS M10 Mirrorless به همراه لنز 15-45 میلی متر Canon EOS M10 Mirrorless DSLR Camera With 15-45mm را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
بدون آینه با لنز قابل تعویض
ابعاد
35 × 67 × 108 میلی متر
وزن
150 گرم
ضد آب
نیست
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
ابعاد حسگر
APS-C ) 22.3 x 14.9 mm)
دقت حسگر
19 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
18 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
3:2, 16:9
فرمت غیرفشرده عکس
RAW
حداکثر رزولوشن عکس
3456 × 5184
پردازشگر
DIGIC 6
لنز
فاصله کانونی
15-45 میلی متر
محدوده دیافراگم
F3.5–6.3,F22–40
بزرگ‌نمایی اپتیکال
3 برابر
حالت ماکرو
دارد
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
دارد
زوم اپتیکال در حین فیلمبرداری
دارد
حداقل فاصله فوکوس نرمال
25 سانتی متر
فیلم
رزولوشن فیلم
Full HD
حداکثر سرعت فیلم
60 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
MPEG-4, H.264
توضیحات فیلم
1920 x 1080 (30p, 25p, 24p), 1280 x 720 (60p, 50p), 640 x 480 (30p, 25p)
ضبط صدا
استریو
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/4000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
30 ثانیه
زمانسنج خودکار
2 یا 10 ثانیه
حداقل حساسیت
100
حداکثر حساسیت
12800
ایزو
Auto, 100-12800
عکاسی پیاپی
4.6 فریم بر ثانیه
فلاش
بالاجهنده با برد 5 متر
تکنولوژی تشخیص چهره
دارد
تکنولوژی تشخیص لبخند
دارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
متحرک
سایز صفحه نمایش
3 اینچ
دقت صفحه نمایش
1040000 نقطه
صفحه نمایش جلو
ندارد
چشمی
ندارد
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
PictBridge
دارد
سایر مشخصات
قابلیت هوشمند
ندارد
نوع کارت حافظه
SD - SDHC - SD XC
کارت حافظه همراه
ندارد
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
ندارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
دارد
نوع تکنولوژی بی سیم
WIFI, REMOT CONTROL WITH SMART PHONE
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
LP-E12
سایر مشخصات و قابلیت ها
شارژر باتری- بند گردنی- درپوش لنز
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم