برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال کانن ای او اس 70 دی با لنز Canon EOS 70D + 18-55 IS STM Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال کانن ای او اس 70 دی با لنز Canon EOS 70D + 18-55 IS STM Digital Camera کد 10298 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال کانن EOS 70D به همراه لنز 18-55 Canon EOS 70D DSLR Camera With 18-55mm IS STM Lens IS STM دوربین قدرتمند با حسگر 2 / 20 میلیون پیکسلی، پردازنده‌ی سریع، گستره‌ی حساسیت وسیع، سیستم فوکوس خودکار منحصربه‌فرد، و دارای Wi-Fi داخلی – مناسب برای کاربران علاقه‌مند و پیشرفته - به‌همراه یک لنز کوچک است. گفته می شود بزرگترین تغییر این دوربین نسبت به مدل پیشین در به روز رسانی سنسور تصویر بوده است. فوکوس خودکار این دوربین از موارد قابل بحثی است که جذابیت بالایی دارد و علاقه مندان خاص خودش را دارد. در کل عملکرد فن آوری فوکوس خودکار Phase Detection بر پایه ی نگاه کردن به سوژه از طریق پرتوهایی که از طرف سمت راست و چپ لنز دوربین به سنسور فوکوس خودکار می رسند صورت می گیرد در حالی که تصویر خارج از فوکوس لنز است. 
70D  نسبت به دوربین 60 دی با کمی تفاوت در ظاهر و مقداری کوچک شدنش با ویژگی هایی وارد یدان شده است که عکاسان حرفه ای و حتی مبتدی را به خود جذب کرده است. به این دوربین از طرف و زایه مقابل که نگاه می کنید متوجه تغییراتی می شوید که  نسبت به مدل و سری قبلی داشته است. کمی کوتاه تر شده و جای میکروفون منو اینبار میکروفون های استریو جایگزین شده اند که در بالای بدنه قرار گرفته اند.  در قسمت پشتی یک مقداری تغییرات بیشتر بوده اند. اکنون گویی 70D یک مقداری چهار شانه تر ساخته شده. به جای تک دکمه ی Live View اکنون شاهد یک اهرم Live View/Movie هستیم بخش پشتی دوربین طوری طراحی شده است که با برخورد های احتمالی دوربین تنظیمات به یکباره تغییر نکنند.
یک مقداری هم جای دکمه های Delete ، Playback و Quick View عوض شده است.این تغییرات در ظاهر و کنترل هایی است که این دو دوربین دارند،  از بالا هم که به این دو دوربین بنگریم، باید گفت که یک دکمه ی AF Area Expansion در نزدیکی دکمه ی شاتر این دوربین اضافه شده است. بعلاوه ی اینکه همانند 700D ، دایل مودهای عکاسی این دوربین نیز توانایی چرخش 360 درجه ای را دارد. سوراخ های میکروفون های استریو هم که به سادگی قابل تشخیص هستند. جنس بدنه هم مثل 60D عمدتا از پلاستیک است مشاهده می کنید که کانن تغییراتی در ظاهر داده است تا یک دوربی سری جدید معرفی کند واما باید دید تغییرات کانن در بعد فنی چه مقدار بوده است. و دلیل مغرفی یک سری جدید چه  بوده است.

گفته می شود که این دوربین یکی از قدرتمندترین دوربین‌های اس‌ال‌آر دیجیتالی قطع APS-C است. از نقاط قوت آن می توان به حسگر تصویر اشاره کرد. حسگر 2 / 20 میلیون پیکسلی این دوربین، آرایش پیکسلی منحصربه‌فردی دارد. هر پیکسل در سطح حسگر این دوربین، دو بخش مختلف دارد، که یکی از بخش‌ها، فوکوس خودکار سریع و دقیق در حالت نمایش زنده (Live View) و هنگام فیلم‌برداری را تضمین می‌کند. پردازنده‌ی DIGIC 5+ این دوربین، سرعت پردازش بالا و عکاسی مستمر سریع، تا 7 فریم بر ثانیه، را ممکن می‌کند. گستره‌ی حساسیت (ISO) 100 تا 12800 (قابل تقویت تا 25600) برای عکاسی را بسیار لذت بخش کرده است به خصوص که امکان عکاسی در نورهای مختلف فراهم شده است.
می توانید تصاویری واضح با شفافیت و جزئیات بالا ثبت کنید  و با صفحه نمایش چرخشی دوربین که در انداز 3 اینچ می باشد در زوایای مختلف تصویر برداری داشته باشید. بعد از چند بار  استفاده در شرایط مختلف خواهید فهمید که نویز بسیار کاهش یافته است و تصاویری ایده آل نسبت به سابق قابل ثبت و نمایش هستند. صفحه نمایش دوربین حالت لمسی دارد و امکان کار راحت درست مثل تلفن های هوشمند را دارد . این دوربین در حالت استفاده از چشمی، 19 نقطه‌ی فوکوس خودکار دارد که به‌خوبی در کادر پخش شده‌اند. فناوری ارتباطی دوربین است که برای انتقال و اشتراک تصاویر بسیار مورد توجه بوده است و از ضروریات دوربین های نسل جدید است. سیستم Wi-Fi داخلی دوربین، امکانات وسیعی را برای کنترل از راه دور (با استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند)، به‌اشتراک‌گذاری و ذخیره‌ی تصاویر ارائه می‌کند.
و اما بخش مهم دوربین که پردازنده نام دارد، در این دوربین از پردازشگر تصویر DIGIC 5 + استفاده شده است. یعنی دقیقا همانی که در دوربین 5D Mark III هم وجود دارد. ایزوی آن نیز تا 25600 قابل افزایش است. این دوربین توانایی عکاسی پیاپی با سرعت فوق العاده ی 7 فریم بر ثانیه را دارد. این بسیار عالیست و کاملا از رقبا و نیز بیشتر DSLR های کانن بیشتر می باشد. گفته می شود دوربین های سری 1 دی و 7 دی با سرعت بالاتری عکاسی پیاپی را پشتیبانی می کنند. با این حال عکاسی پیاپی با این سرعت تنها تا 16 عکس RAW و 65 عکس JPEG قابل ادامه است.
از دیگر ویژگی های این دوربین می توان به مود عکاسی Silent اشاره کرد. این احتمالا همانی است که در 5D Mark III هم به کار رفته بود. اینکه دوربینعکاسی است و عکس های با کیفیت بالا در حیطه عملکرد آن قرار دارد ثابت شد است در کنار این ویژگی های قدرت فیلمبرداری دورقبین هم عالی بوده و به عنوان یک دوربین فیلمبرداری قادر به ضبظ فیلم های با کیفیت قابل قبول می باشد.  این دوربین توانایی فیلم برداری Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه را نیز دارا می باشد و دارای پورت میکروفون و هدفون است تا به کمک فوکوس خودکار جدید کاملا مناسب فیلم برداری باشد. فن آوری On Chip Phase Detection در حقیقت به این صورت عمل می کند که نیمی از بعضی پیکسل های سنسور تصویر را اصطلاحا ماسک می کنند. نیمی از بعضی پیکسل ها را می پوشانند تا دیگر این نیمه نور دریافت نکند. بدین ترتیب این ها فقط نوری که از یک سمت لنز می آید را دریافت می نمایند. این کار برای دو گروه پیکسل انجام می شود. گروهی که نیمه ی سمت راست آن ها پوشانده و گروهی که نیمه ی سمت چپ آن ها پوشانده شده است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی EOS 70D دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه Ershaco.com دوربین عکاسی دیجیتال کانن EOS 70D به همراه لنز 18-55 Canon EOS 70D DSLR Camera With 18-55mm IS STM Lens IS STM را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم