برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال کانن ای او اس 760 دی با لنز Canon EOS 760D / Rebel T6s Kit 18-135 IS STM Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال کانن ای او اس 760 دی با لنز Canon EOS 760D / Rebel T6s Kit 18-135 IS STM Digital Camera کد 10297 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال کانن EOS 760D / Rebel T6s به همراه لنز 18-135 Canon EOS 760D / Rebel T6s DSLR Camera With 18-135mm IS STM Lens IS STM و دوقولوی این دوربین یعنی 750d با اندکی تفاوت از بهترین دوربین های سری  DSLR هستند که کانن معرفی کرده است. همان هایی که با نام ریبل هم شناخته می شوند. سنسور نورسنج استفاده‌شده در این دو دوربین، برخلاف انتظار ما نسخه‌ای بسیار تضعیف‌شده از چیزی است که بر روی دوربین 7D Mark II استفاده‌شده است. سیستمی به نام 7560 Pixel RGB + IR Metering. این سیستم کاملاً کارآمدتر از سیستم 63 منطقه‌ای iFCL که در دوربین‌های 700D و 70D استفاده‌شده، عمل می‌کند. این‌ها دوربین‌هایی مجهز به سنسور تصویر 24 مگاپیکسلی APS-C از نوع Hybrid CMOS AF III میباشند. این سنسور تصویر مثل سنسور 700D توانایی ارائه‌ی فوکوس خودکار مداوم در مود Live view و فیلم‌برداری را دارد. بااین‌حال اکنون با نسخه‌ی سوم آن روبرو هستیم. طبق ادعای کانن، نسخه‌ی سوم سنسور هیبریدی، به همان خوبی سیستم Dual Pixel AF که بر روی مدل 70D استفاده‌شده بود عمل می‌کند

گفته می شود تغییرات محسوسی نیز در سیستم فوکوس خودکار انجام شده است و این به غیر از تغییراتی است که بر فوکوس خودکار پیشرفته‌ی وابسته به سنسور تصویر می بینیم.  پس از سال‌ها استفاده از سیستم فوکوس خودکار 9 نقطه‌ای، کانن بالاخره تصمیم گرفت بیش‌تر به فکر عکاسان سری Rebel باشد و اکنون از سیستم فوکوس خودکار 19 نقطه‌ای بر روی آن‌ها بهره برده است. دقیقاً همان سیستمی که در دوربین 70D هم استفاده‌شده است. هر چه تعداد نقطه ای فوکوس خودکار بیشتر شود این امکان فراهم می شود که بتوان بر روی جزئیات صحنه در تمام کادر دوربین فوکوس کرد وجالب اینجاست که نیکون بیش از یک سال است که از سیستم فوکوس خودکار 39 نقطه‌ای بر روی DSLR های سطح مبتدی خود بهره می‌برد. البته این 39 نقطه لزوماً خیلی کارآمد نیستند.
بدنه‌ی 750D (بدون لنز) حدود 750 دلار و بدنه‌ی 760D حدود 850 دلار قیمت دارد. این اختلاف 100 دلاری فقط برای پنج ویژگی اضافی است که در 760D وجود دارد.
1. نمایشگر تک‌رنگ بالای دوربین (همانند آنچه در DSLR های بالا رده می‌بینیم)
2. سنسور تشخیص نزدیک شدن چشم به چشمی دوربین
3. دایل (Dial) قسمت پشتی دوربین
4. مود فوکوس خودکار Servo در Live view
5. توانایی فیلم‌برداری HDR
به‌جز این‌ها تفاوت دیگری میان این دو دوربین وجود دیده نمی شود،  با این‌حال همین ویژگی‌ها منجر به یک سری تفاوت در تغییر ظاهری این دوربین‌ها شده است. برای مثال مود دایل (Mode Dial) در 760D به قسمت سمت چپ و بالای بدنه منتقل‌شده است و دارای دکمه‌ی مرکزی قفل است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی EOS 760D / Rebel T6s دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال کانن EOS 760D / Rebel T6s به همراه لنز 18-135 Canon EOS 760D / Rebel T6s DSLR Camera With 18-135mm IS STM Lens IS STM را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم